Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, rad bych koupil ojetou Octavii II, mam vyhlídnutou jednu v bazaru, ale zjistil jsem ze je ve velkém techničáku N1. Je pro mě jako fyzickou osobu nějaký problém při koupi? Přepis, doplacení DPH, ježdění s klecí, STK, atd..

Prosím poraďte.

Jedinej problém N1 je, že je 4 místná a kotevní úchyty pro pási sou oficiálně zničený a už to nejde předělat z5 na pětimístnou verzi.

STK záleží na technickým stavu, jako u každýho auta.

Mříž můžeš klidně vyndat - už tam bej nemusí.

Přepis je bez problémů

DPH - to netuším, ale myslím si, že nic doplácet nebudeš. DPH už je v ceně auta.

  • Autor

4 mistna? i kdyz je ve VTP (velky technicky prukaz) napsano 5 mist?

pokazde se musi znicit ty pasi? neni vic typu uchyceni?

Ne ve TP je napsáno jistě 4 místa a vůz je navždy v kategorii N1 a čtyřmístný. DPH už neřeš.

a mříž - buď vyhoď , je přes ni blbě vidět,

nebo si ji tam nech, u combi skýtá několik výhod - nejde vlézt kufrem dopředu a naopak, náklad se nemůže přemístit dopředu.

Můj kolega před lety zahynul v Maďarsku u města HÓDMEZŐVÁSÁRHELY, to umím napsat i po letech, de facto ho umačkal jeho vlastní náklad, ten náraz zepředu by asi přežil. Nevezl žádný extra věci, ale byl hezky naložen./krabice s komponenty ap. - ale rozhodně nebyl přeložen/

Za další ADAC udělal test s klasickým kastlem piva u hrany nákl. prosturu v kombíku a nárazem v 48 kmh

...a kastl hrdě přerazil zadní sedadlo vzal ssebou kus předních sedadel, palubku, čelní sklo a pokračoval do vesmíru.

Tj. mříž není zas tak blbá věc. Mi za ty leta už asi třikrát při krizové situaci řachlo něco z kufru do mříže, kdybych ji neměl, nevím co by bylo..

Druhá věc je že není mříž jako mříž, třeba v Vectry caravan je debilní a nedá se posunovat.

  • Autor

ted jsem to znova kontroloval a je tam napsano 5 mist, kategorie N1, a v dalsich zaznamech nic o 4 mistech..

4 mistna? i kdyz je ve VTP (velky technicky prukaz) napsano 5 mist?

Verze N1 je vždy 4 místná. Pokud tm píšou něco jinýho tak kecaj.

Předělat zpět na osobní jde, ale zůstane zas a pouze 4 místná. Pokud se bavíme o legální verzi. Samozřejmě, že to má stejný sedadla jak 5 místná Okta a 5 lidí se tam vejde.

pokazde se musi znicit ty pasi? neni vic typu uchyceni?

Podle vyhlášky se museli zničit, jinak by to nepřepsali na N1. Samozřejmě by tam šel úchyt na prostřední pás dodělat, ale nebylo by to legální.

  • Autor

takze i kdyz v tp je napsano 5 mist tak kvuli N1 muzu ppouzit jen 4?

Záleží co máš v TP.

Jsou některá vozidla (třeba jako moje) že má v TP kategorii N1 a počet míst 5 lol

To Luďa: Nekecaj ;)

post-33603-0-14472300-1309154346_thumb.j

Mám tiež N1 auto Octavia a je 5 miestna.Octavia II je vždy 5 miestna, i keď to je auto kategórie N1.

Ne e. Záleží jak je to zapsáno-homologováno. Většina N1 je totiž 4 místných...

  • Autor

Záleží co máš v TP.

Jsou některá vozidla (třeba jako moje) že má v TP kategorii N1 a počet míst 5 lol

To Luďa: Nekecaj ;)

post-33603-0-14472300-1309154346_thumb.j

presne takhlen to je napsane i u ni.. :)

Já znám s firmy několik auťáků v kategorii N1 (Octavie, Fabie,Renault Magane, Laguna) jen Fabia je čtyřmístná, jinak vše pětimístné!

Takže jsem také členem N1 a mám také 5 míst k sezení a pásy znehodnocené(zničené) nemám a nebyly. Jinak by jsi si měl přečíst TENTO odkaz. :palec2:

2 Luďa : pohádky nééééééééééééé :smich: :smich: :smich:

Upraveno od Sniper_2003

2 Luďa : pohádky nééééééééééééé :smich: :smich: :smich

Já napsal jen to co mi tvrdil chlápek na STK, když zme se o tom bavili u firemní OII. A u něj sem to bral tak, že ví vo čem mluví. Nebo by aspoň měl vědět.

2 Luďa: V pohodě. Oni totiž na STK jsou stejní odborníci jako ve značkových servisech škoda. Ale abych všem nekřivdil najdou se i výjimky. ;)

Alespoň dříve to mělo co dělat s užitnou váhou vozu v poměru k posádce, do kterého roku nevím.

  • Autor

A s povinnym rucenim, neni pro fyzickou osobu problem (neni drazsi, ci nejaka specialni)?

Je to úplně stejné jako by to byl vůz kategorie M1. Pokud máš možnost pěkného kupu s úplnou servisní historií a za pěknou cenu tak se toho neboj a kup to!!! :palec2:

Jestli se nepletu tak pouze octavia I byla v provedeni N1 čtyřmístná.Octavia II je i v N1 pětimístná.

Možná se pletu. :palec2:

některé OII N1 byly opravdu jen 4 místné, ale 90% jich je 5 místných, co si vybavuji, tak 4 místa měly auta kolem roku registrace 2005 a začátek 2006

4místných bylo opravdu prý jen pár aut. Já mám 2007 N1 a 5 míst, pásy OK a mříž jsem postavil do kouta v garáži. Jediná výhoda N1 je teď odpis DPH pokud koupíš auto na firmu, jinak je to u fyzických osob stejné.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.