Přejít na obsah

vibrace a kolísání otáček po nastartování


HANScz007

Doporučené příspěvky

no nevidim tam kolik meli C, jestli byly na cca 10C nebo na 0C.

Me treba vic zarazi to jaky je na nasich benzinach palivo, z vlastni praxe tu napisu skusenost. Jezdim pravidelne na slovensko za babickou a je to cca 1000km tam a zpet, cesta tam me veme vic nez pulku nadrze, a kdyz jedu od babicky tak me zustane v nadrzi vic nez 3/4 ! a to same u OI tdi, cesta tam zustane v nedrzi jemne pod 3/4, a kdyz jedu domu tak se raficka jemne hnula a mam pomali plnou!! ( netankuji na NO NAME benzinach )

toto je pro me zahada, a proto takove nertesti tsi motoru "trosku" omlouvam a svadim to na palivo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jedu do Jeseníků, jedu se spotřebou 6,5 l/100km, když jedu zpět, mám spotřebu 3,7 l/100km. Myslím, že obdobnou "záhadu" řešíš ty bleh.gif

Ještě jsem osobně nezaregistroval, že by kvalita paliva měla vliv na měřitelně nižší spotřebu. Buďto je u nás v kraji na všech bezinkách stejný benzín, nebo to opravdu vliv nemá. A už vůbec ne jak ty píšeš, v řádu litrů!!!

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevim kam jezdis na chatu, ale urco nejedu prez 500km do kopce a potom prez 500 z kopce?! :smich: , neresim chata a domu, a je me spotreba uplne u pr.., ale kdyz je ten rozdil tak velky v radu litru!! tak asi bude nekde zakopanej pes.

bydlim cca 5km od rakouska a je rozdill jestli natankuju v CR a najedu na nadrz 1100km a nebo kdyz natankuju v rakousku a na nadrz me to dela 1350km tak asi neco znamena,

nevim kde a kdo ti nalhal ze kvalita benzinu nema vliv na spotrebu!

je me jasne kdyz to nevidis na youtube tak tomu neveris :p

Editováno: , autor: FilipR6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Taky jsem zpozoroval, zvýšený volnoběh při teplotě cca 15 - 25 °C. Bylo mi vysvětleno, že je to fáze ohřevu katalysatoru a je to naprosto v pořádku. Mám tedy dotaz jak tuhle kravinku vypnout nevidím důvod rychle ohřát kat. Možná někde v přizpůsobení. Nevěděl by někdo poradit???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj, Mám Rapida 1.0 Tsi a ten sitič mám též i v letním období i mezi zastávkou (1 hod). Spíš mě štve, ze při dojezdu a po stisku Start/Stop a pomalém vyšlápnutí spojky auto ještě cukne. Je to normální, protože dřív jsem si toho fakt nevšimnul 🙄☹️. Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji, že respektuješ rozdělení sekcí podle typu motorizace. Nepřijde ti ani trochu divné, že toto je téma o motoru 1.2 TSI minulé generace, který nemá s tím tvým nic společného? A navíc toto téma není o cukání při vypnutí motoru. Mimochodem, sytič se píše s ypsilon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím! 
Popisovaný “problem” s otáčkami sa mi začal objavovať až okolo 170 000 km, neriešil som to keďže by to malo byt normálne. Lenže pri posledných štartoch mi začala blikať aj kontrolka motora kým tie otáčky nespadnú, to sa doteraz nedialo.(aktuálne 206 000km)

Neviete čím to môže byt ? Resp má s tým niekto skúsenosť ? 
ďakujem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...