mytrix Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 (editace) Ahoj, mám problém se svou Fabii 1.2, najeto cca 80tis. Před týdnem jsem byl na dovolený a auto mi stálo v Bratislavě cca 9 dnů na parkovišti. Když jsem došel, auto vůbec nechytlo a palubka zhasla. Chovalo se to na chlup přesně, jako kdybych měl vybitou baterku. Na podruhé jsem klíček nechal na start pozici trochu dýl a auto zničeho nic chytlo po 3-4 sekundách. Od té doby jsem vesele startoval kdykoliv kdekoliv. Jezdil jsem každý den, vždy bez problémů. Dneska jsem ovšem opět došel k autu a zase odmítalo nastartovat. Po otočení klíčku mi zase pohasla palubka jako bych byl bez šťávy, dokonce se mi vynulovaly hodiny. Byl tam slyšet jakýsi pokus o otočení startérem. Zkoušel jsem postupně znova asi 5x během 3 minut a furt stejné. Pak jsem po přibližně 4 minutách to zkusil znova s tím, že jsem prostě podržel klíček ve start pozici. Bylo slyšet, že se auto snaží startovat. Nejdříve byly inrtervaly mezi otočením startéru tak 2-3s, pak se postupně zrychlovaly a nakonec to chytlo. (navíc při každém otočení startéru palubka pohasínala - ovšem tolik, že miznuly i hodiny). Když jsem po 3 minutách motor vypnul a opět nastartoval, chytlo na první pokus hned. Baterka by měla být v pořádku, je cca rok a půl stará. Teď mě čeká servisní prohlídka, tak se tam zmíním, ale netuší někdo v čem by mohl být problém? Protože nespolehlivé auto je horší než žádné auto.. Díky. Editováno: 12. Červenec 2011, autor: mytrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 to že je baterka 1,5 roku stará ještě nevypovídá nic o tom že je dobrá. Proměřit a to nejlépe zátěžákem (v prodejně která se specializuje na prodej aku). Popř. mít po ruce měřák a zkusit po takovém marném pokusu změřit napětí na aku. Rovněž pak proměřit napětí při dobíjení, pokud se podaří nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 12. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 (editace) No proměřit to zkusím, jestli se to stane, ale příjde mi to takový zvláštní. Pokud by byla přece slabá, tak tím, že budu dusit startér tomu přece nepomužu ne? A taky, pokud nastartuju a za 3 minuty to zkouším zas, tak ani ten alternátor ji nedobije za takovu krátkou dobu tak, aby byl další start bez problémů. A nebyl to rozhodně jeden zkoušenej start. Pak jsem nastartoval klidně 6x za sebou stylem nastartovat/vypnout. Slabá baterka, která před 3 minutama sotva roztočila startér přece nemůže toto vydržet. :/ Editováno: 12. Červenec 2011, autor: mytrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 13. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 Hm, tak opravdu je bud vadna baterka a nebo mi ji v aute neco vybiji.. :/ dneska v 11 pred startem: 10,4V, auto ac ne prilis ochotne chytnulo, po dojezdu (ujeto cca 40km): 12,9V za necelou hodinu potom: 12,4V vecer to zmerim znova, ale vypada to blede altik pritom dobiji normalne, tj po startu necelych 14V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 Nejspíš bude špatnej článek pokud má šroubovací uzávěry tak změřit hustoměrem. Když je článek špatnej tak napětí hned vyleze na 14V ale pokud má baterka pod 10V tak bude asi na zahození nebo reklamaci 2roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 13. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 No to je aku od Varty, tam zadnej otvor tusim ani neni.. ale snad to nebude treba. Ted jsem zkousel spotrebu zmerit a v klidovem rezimu melo auto 80-90mA, coz je dost. Nakonec jsem odpojoval zarizeni a zjistil, ze mi to zere couvaci asistent. Tak jsem pojistku nechal vyndanou a spotreba je razem 10mA, tak uvidime rano, zda to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 a tu baterku si i dobij Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďury Vloženo 28. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2011 Zdar chlapi, ja mam podobny problem. Mam 1,2 47kw 2003 a pred dvoma dnami bolo vsetko vporiadku. Rano som isiel do prace a uz som nenastartoval vobec. Starterom ani neotocilo, vsetky kontrolky vporiadku, central otvoril dvere. Bolo jasne, ze je bateria vybita. Nastartovat auto islo cez kable vpohode. Tak som potom vybral bateriu a dal nabijat. Nabijala sa 5 hodin. Nahodil som ju a znova neotocilo. Takze bateria je uplne znicena, uz ani central nesiel. Bola tam este origo od vyroby auta...takze vydrzala 7 rokov....slusne nie? Kupil som novu Vartu black ale len 56Ah, origo bola 60Ah...to nie je az taky problem nie, ked je slabsia? Startovanie na prvy krat. Tak som bol spokojny. Rano idem do prace a zase nic...no teraz aspon obcas potocilo a na 4 krat chytilo. Z prace akosi to slo, ale zvuk sa mi nelubil. Ta chyba sa stala zo dna na den Dnes som to napichol na VAG a pise: 17925 - hlavni rele ( J271 ) El. zavada v obvodu P1517 - 35 - 10 --- sporadicky Je mozne, ze ak sa poskodilo rele, tak sa poskodila aj bateria? Alebo sa poskodilo rele a poskodila sa aj bateria? Co napaja to rele vsetko? Ak mate dake rady...prosim piste.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 29. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2011 zvlastne, kedysi som nieco podobne riesil, ale uz to tu na fore neviem najst. je to rele napajania riadiacej jednotky motora, ukryte je v palubke za vypinacom svetiel, je to stvorkontaktove rele. myslim ze je nerozoberatelne, len na nom precisti najskor vyvody. az to nepomoze, jedine ho vymenit. proste si tocil motorom, pricom si mal koli vadnemu rele cez jednotku pravdepodobne odpojene palivo aj motorovu elektriku. tym si vymlatil baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďury Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Takze som rozobral a vybral relatka pre X-kontakt a aj pre riadiacu jednotku. Trochu som postudoval manual a forum. Mas pravdu asi to bolo v tom rele. Vytiahol som ich a rozbral- daju sa! Rele pre tu riadiacu jednotku bolo na jednom vyvode trochu cierne. Tak som vsetky kontakty preletoval a ocistil sprejom na DPS-ky. To iste aj na tom druhom rele a aj na skrinke s relatkami. Este som ich vyskusal, ci spinaju. Nahodil som ich a zatial vsetko funguje. Chybu uz nevyhadzuje. Ono to bolo tak, ze vecer som odstavil auto na parkovisku a rano som uz nenastartoval a to tak, ze sa starter ani nepohol. Myslim si, ze bateria zahadnym sposobom odysla a pravdepodobne poskodila to rele alebo zblbla elektroniku. A po nejakom case sa vsetko spamatalo ako som dal novu bateriu. Nech to uz vydrzi co najdlhsie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 teoreticky to mohlo zacat tak, ze ti ostavali konakty rele zopnute aj po vypnuti kluca. ECU odoberala prud celu noc, az vymlatila baterku. potom rano uz neostalo dost stavy na startovanie. dalsi krat uz opalene kontaky obvod dobre nezopli a problem bol na svete. hlavne ze sme na to prisli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.