Únor 27, 201213 r Musí na to být firma s oprávněním k demontáži, kontrole zařízení a jeho nové instalaci. Jinak ne ani v Česku.
Únor 27, 201213 r no, je to trošku složitější než píše Ekkar, ale jde to, už jsem to tu taky popisoval...
Únor 27, 201213 r No mě by zajímalo, jak to je s těma re-přestavbama se starším zařízením. Lidem totiž tuto možnost nabízím, tak bych byl rád, kdybych o tom něco věděl...Děkuju.
Březen 29, 201213 r tenhle dotaz se tu uz objevil vickrat... to se jako nejak vyplati? 5000 pro plynare, stara nadrz, reduktor kdovi jakej, vymena filtru, uradovani kolem toho... neni lepsi auto prodat i s LPG a do noveho si nechat dat nove? kolik stoji pouzite zarizeni z vrakoviste nevim...
Duben 12, 201213 r Zdarec chlapi,v Boskovicich mě bylo do fábky 1,4 16V 63 kW doporučeno tantarini,co vy na to?
Duben 15, 201213 r Čus Malto,jak ti to jede,napiš nějaky poznatky,spotřeba,kolik s tim máš najeto,přepínání za jak dlouho atd,zatím dík...
Duben 15, 201213 r na roomovi mám ten nejnovější EOBD system tartarini od loňského srpna, najeto na LPG cca 15t km. Spokojenost oproti systemu co mám ve Fábce je maximální. Přepínání je dříve jak u Fábky, tedy projedu méně benzínu. Spotřebu mám sice vyšší jak u Fábky (tam mám při svižnější jízdě nějaých 7,1-7,2l/100km) a u růma jedu 7,8-8l, ale je to dáno i tím že i na beneli podle papírů má vyšší kombinovanou spotřebu oproti Fábce (6,3 Fábule - 6,7 Room). Naladění daleko komfortnější než u Fábule, všechno mu ten new soft ukáže kde jak to chodí. Za mě spokojenost a pana Svěráka doporučuji všem bez váhání.
Duben 15, 201213 r Doufám že mě tam dá taky to co tobě ten nejnovější,za jakou dobu asi přepíná na LPG,myslím tím doba jízdy v průměru,nevím za jak dlouho se to zahřeje na 30 °C,cukne to při přepnutí? přepíná to v závislosti na teplotě a otáčkách?Díky..
Duben 15, 201213 r na to ti nedokáži jednoznačně odpovědět, páč nevím jak rychle hřeje 16ventil, ale určo rychleji jak hátepko. Ale když porovnám starý a new systém, tak např. při zahřátém motoru, tak starý nastartuji na beneli a přpepne až po 20 s, kdežto nový, třeba včera v Brně na parkále u marketu, nastartuji, zařadím zpět abych vyjel z řady a při rozjezdu dopředu už jsem jel na plyn, tedy když moooc tak po 5 s. Jinak si buď jistý, že pokud budeš chtít Tartarini, tak ti tam dá EOBD. Jinak ještě montuje nějakou lacinější skládačku z Polska. Upraveno Duben 15, 201213 r od Malta
Duben 16, 201213 r A přepíná v závislosti na otáčkách? ano, nevím už kolik je tam nastaveno, ale je to při akceleraci a přepíná to postupně válec po válci (není to jak u starého systému, kdy to přeplo všechno naráz) Za jakou cenu ti to montoval pokud to není tajný? nene, tajné to není , cena byla 26 500,- , přičemž to pětikilo je plyn.
Duben 16, 201213 r v brně to montuje i čadek.. cena 27 tisíc plus mínus,... plus karta na levnější plyn, momentalně za 16.50.. nevím, kamarádka má od něho plyn v oktávě 3 roky a maximální spokojenost... tak těžko říct... jinak agw v brně montuje tartariny za 27000 tuším...
Duben 17, 201213 r Ta výhoda je že to při přepínání necuká? přesně tak, přepne první válec na LPG ostatní jedou na beneli, pak druhý zbytek na beneli a postupně až jedou všechny, takže ikdyž je to při akceleraci tak to takřka nepoznáš (u teplého vůbec ne)
Duben 17, 201213 r takže mám tu doslovný přepis SMS odpovědi od servisáka: U sekvence je nastaven práh přepnutí nad volnoběžné otáčky. Přepnutí je rozloženo po jednotlivých válcích po splnění provozních podmínek teplota, čas a ty otáčky.
Duben 17, 201213 r jedno auto mame nastaveno tak ze prepina jen podle teploty, druhe mame tak nastaveno ze prepina podle teploty a po zvyseni otacek nad 1200. k cemu to je dobre netusim, pry se to ted tak dela pak taky vim, ze me to prepine na Benzin kolem 6000tis otacek pri plnem zatizeni to clovek pozna po prerazeni na dalsi rychlostni stupen se to s prodlevou nekolika sekund prepne zpet. Ale na LPG to tak vysko vytocim tak jednou do roka...
Duben 17, 201213 r 1200 otáček je málo, může to při nastartování studeného motoru(sytič) vyběhnout přes 1200 otáček a chcípnout- standartně na 1600-např. Landi Renzo, BRC přepíná po dosažení teploty ve volnoběhu, maximální otáčky na 8000, takže si to řídí omezovač na benzín, pak to ve vysokých necuká...
Duben 17, 201213 r tak nevim pri standartnich 35°C snad uz motor nebezi na sytic. na vic kdyz uz je na reduktoru 35 tak muze byt davno v motoru daleko vic... ale jo pro pripad prepinaci teplota nastavena na 10°C to asi nejaky vyznam bude mit. pri 8000 by moje valteky byli uz davno uplne otevreny, civky spaleny a motor utavenej na chudou smes
Duben 18, 201213 r abych pravdu rekl Tartarini me zacina byt cim dal tim vic sympaticke. Jak je to tam se SW je to taky tak dobre jednodusse udelano jak u STAGU? Kabel se necha levne koupit, software na programovani stahnout, a nastaveni je srozumitelne?
Duben 18, 201213 r bohužel na Tartarini potřebuješ HW key, takže idyž by jsi někde soft sehnal, tak ti to bude asi na dvě věci.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.