Publikováno Červenec 25, 201114 r Zdarvím, mám problém, po víměně konfortní jednotky (vadná) u Roomstera 1,2 HTP rv. 2010 se mi začal zobrazovat stav paliva obráceně. Natankuji plnou a rozsvítí se mi rezerva a prázdné políčka. Dá se toto nějak vyřešit? Moc děkuji Martin
Březen 5, 201213 r Ahoj ja mam zase ten problem ze natankuji plnou nadrz najedu cca 120km umaze se mi jedna carka ( mam Roomstar 2008 1.2 htp 51kw dikitalni ukazatel paliva ) zhasnu motor a mam zas plnou nadrz po chvilce se umaze a takhle to dela cca 20km mam auto 14 dni takze netusim jak to funguje v servise rikali ze tyhle dikitalni ukazatele nejsou presny
Březen 5, 201213 r No ani MAXI DOT není tak nějak přesný. Teplota leze nahoru podle pro mne neznámé veličiny- slyšel jsem že podle infa z nějakého čidla pro jednotku, jednou ne a ne vyjet nahoru a jindy brnk nastojáka. Jen nemám potom info o opravdové teplotě vody a přehřátí nemusím zaregistrovat resp rychle reagovat. Zlatý Favorit. Tam sice ta ručka mávala jak na 1.máj,ale jak bylo motoru příliš teplo byl čas reagovat.Tady by to asi bylo rychlé k tíži motoru a nebo je chlazení vč. ventilátoru dost předimenzováno.Zatím asi díky neustále spínajícímu ventilátoru klimy jsem toto neřešil. U palivoměru zase do poloviny od plné se jaksi courá(asi je ta rafička těžká) a pak(zase ta gravitace) padá jak šutr dolů.Když už nic je to alespoň hezčí.Ten "vietnamský" ciferník je fakt divný v kontrastu s chromovanými obroučemi budíků. Upraveno Březen 5, 201213 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Březen 6, 201213 r jo jo MAXI DOT je hezci, ten dikitalni ukazatel mi hrozne pripomina stare fiat uno
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.