Martinoslav Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 To ano, ale on ten motor bez sani nechipuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 18. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Nehlede na to, ze o motoru 1.4 16V 74kW se tady diskutovalo uz dost a dost, takze v prvni rade bych si, byt puvodnim tazatelem, nejdriv prosel forum. forum sem procházel ale o úpravách 1,4 74kW sem se toho moc konkrétního nedozvěděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 nemá někdo zkušenosti s chiptuningem 1,4 74 kw ? chtěl bych si to nechat trochu vylepšit ale nedaří se mi sehnat někoho důvěryhodného . má to někdo od SPORTMOTOR nebo X TUNING ? dík Do chipu 1.4 16V zbytečně nechoď , úprava není nějak extra poznat, snad jen, že je cítit, že auti trošku dřív zatáhne, ale to je asi tak všechno, nárust výkonu nepoznáš. Spíš, jestli uvažuješ o úpravě tak by ti poradil Milan ( jak píše Martin ) ten si nechal dělat úpravu vačky ( úpravu je možné vrátit zpět do původního stavu ) a psal mi, že jde líp do otáček - nemusí ji tak vytáčet. Zase druhá strana mince je, že motor je prý hlučnější. Nevím, neměl jsem možnost to porovnat, i když mi tu možnost nabízel, nenašel jsem si čas za ním zajet. Jinak já mám chipnuto od Sportmotor. Tak až budeš vědět jak je to s tou hlučností vačky tak sem písni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 18. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 zkusil sem kontaktovat MILANA . snad to vyjde. až se dovim víc dám vědět . nespokojených lidí s timhle motorem je asi víc. psal sem na MOTOREXCEL kvůli úpravě HW ale neodpověděli mi a Cimbu mi to spíš rozmlouval. tak nevim . Cimbu dost věřim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 freek: nechtej abych to udelal ja, protoze pak dostanes pohlavek. Tech temat je tady asi tak dvastapet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Ale to uz je ina cenova relacia....Ma niekto skusenosti s Chip fy. na Slovensku? Ja mam skusenosti s Cimbu Sk. Dohodnes sa, pridu do BA, urobia co maju, a je to. Absolutna spokojnost, dobry pristup, poradia, pomozu. Cip mi ponukal aj Maxmotorsport, u koho ma Cimbu zastupenie. Im by som este veril, vzhladom na to, ake auta a upravy robia. Ti by ti mozno upravili aj vacku, sanie a rozvody, aby si tu zmenu na tom atmo-benzine naozaj zbadal. Myslim aj Cobra-tuning sa ponukal, mal som ponuky aj od miestnych super-ciperov, co dobehnu s nb a nieco ti tam flesnu, ale to by som neradil... Este k tej uprave 1.4 16V. Vozil som sa na jednej z prvych takychto fabiek, a ta mala naozaj dlhu odozvu na plyn. Na nejakom fore som cital, ze cipom sa to da elegantne odstranit. Novsie fabky to uz ale nemaju. Odozva na plyn je celkovo asi to jedine, co na atmo-benzine cipom mozes zlepsit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 18. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 freek: nechtej abych to udelal ja, protoze pak dostanes pohlavek. Tech temat je tady asi tak dvastapet. no napsalo se toho hodně ale nenašel sem nic o někom kdo by mněl úpravu tohodle motoru a jak je s tim spokojenej. skus to , třeba sem to přehlíd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kiko Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Tak já teda nevím, ale mám takový dojem, že motor mi jde do otáček celkem snadno a rychle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Tak já teda nevím, ale mám takový dojem, že motor mi jde do otáček celkem snadno a rychle mě taky a to mám jednu z prvních (12/99) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 19. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 vadí mi slabý tah v 3000 otáčkách . mám to v komajnu a když vidim kopeček už musim řadit . sportovní jízda od 4500 do 6000 je OK , ale na běžné ježdění mě víc uspokojuje moje 2. auto Felda 1,3 chipnutá u Cimbu . v Praze dám za 5 a dojedu s tim v poho do CB . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kiko Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 freek: prostě musíš točit a hotovo, jiná šance není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Tak tak... Osobne nechapu, kdyz si nekdo koupi tenhle motor a pak nadava, ze musi tocit.... To mi hlava nebere.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kiko Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Martinoslav: no abych pravdu řekl, tak jsem byl na tom stejně, když jsem si kupoval Fábku, tak jsem chtěl v tom mít pořádný motor, ale už jsem si neuvědomil za jakou cenu se těch 74 kW dosahuje. Prostě jsem viděl 74 kW a byl jsem z toho bůh ví co Ale zase na druhou stanu jsem si na to už zvykl a nepřijde mi to jako nějaký hendicap. Teď už vím, že se člověk taky musí podívat v jakých otáčkách se toho výkonu dosahuje a že existuje něco jako točivý moment Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harmm Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Snad se nebude Milan zlobit , našel jsem SZ co jsem si s ním psal, jak je s úpravou vačky spokojený.... Auto je v celém spektru otáček víc hlučnější - toho jsem si všiml hned, když jsem vůz po úpravě přebíral. Na druhou stranu jízda je teď pohodovější, vůz zabírá lépe v nižších otáčkách než před úpravou a zároveň se mi zdá, že je míň "točivější" . Při předávání vozu mě mimo jiné říkali, že bych měl teď spíš jezdit na Natural 98.... To jsem si k srdci nevzal, páč jezdím furt na N95. Pokud bych se já měl teď rozhodnout znovu, tak bych na tu úpravu spíše nešel, protože se mi zdá, že ten hluk po úpravě je horší, než přínos upraveného motoru v nižších otáčkách... Jinak spotřeba je plus minus stejná jak před úpravou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Já to řešim tak,že když nepotřebuju větší rychlost (třeba když jedu do práce )tak jedu úsporně a když potřebuju akceleraci tak na to šlápnu _au__ a pak je těch 100 koníků znát _br__ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bowie77 Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Vím, že je to trošku od tématu, ale doporučoval bych Cimbu mrkni tam a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 koukal sem a viděl že na tu mojí chiptunning nejni(jenom s úpravou ventilů)-jak už tady bylo řečeno a zjišťuju že to nemá smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Snad se nebude Milan zlobit , našel jsem SZ co jsem si s ním psal, jak je s úpravou vačky spokojený....Auto je v celém spektru otáček víc hlučnější - toho jsem si všiml hned, když jsem vůz po úpravě přebíral. Na druhou stranu jízda je teď pohodovější, vůz zabírá lépe v nižších otáčkách než před úpravou a zároveň se mi zdá, že je míň "točivější" . Při předávání vozu mě mimo jiné říkali, že bych měl teď spíš jezdit na Natural 98.... To jsem si k srdci nevzal, páč jezdím furt na N95. Pokud bych se já měl teď rozhodnout znovu, tak bych na tu úpravu spíše nešel, protože se mi zdá, že ten hluk po úpravě je horší, než přínos upraveného motoru v nižších otáčkách... Jinak spotřeba je plus minus stejná jak před úpravou. Určitě se nezlobím, co jsem napsal, platí. Tímto součastně zdravím Freeka, kterému jsem zatím nestihl odepsat na SZ. Kdyby někoho v této věci ještě cokoli zajímalo, tak rád odpovím :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 A neni to prave hlucnejsi, ze jezdis na "mene kvalitni" (95) palivo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Já teda jezdim taky na 95ku,bohužel jsem ještě neměl možnost 98ku natankovat docela by mě zajímalo,jestli se motor zklidní-kdysi jsem jí dal do favorita(1bodový vstřik) a bylo to úplně o něčem jiném-motor tišší,líp to táhlo a i spotřeba šla dolů ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Sinius: Jenze u Cimbu ti take vymeni saci potrubi a spolu s chipem to poznas... asi sem slepej, ale když vyměněj to sací potrubí + chip, tak na kolik to vyjde celkově????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 + 3.5k za saci potrubi (bez DPH) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Sinius: Jenze u Cimbu ti take vymeni saci potrubi a spolu s chipem to poznas... asi sem slepej, ale když vyměněj to sací potrubí + chip, tak na kolik to vyjde celkově????? skoro jako nový auti sorry za off topic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Ofiko na cca 10, neofiko tak na 7. Ale lepsi je si to potrubi sehnat sam nekde jinde - do tisicovky se vejdes a chip pak u nej za neofiko cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 20. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Tak tak...Osobne nechapu, kdyz si nekdo koupi tenhle motor a pak nadava, ze musi tocit.... To mi hlava nebere.... sem čekal jaká moudrost zase z Martina vypadne . prostě sem nečekal že v chodu motoru budou takový rozdíly. taky sem viděl 74kW a protože sem měl zatim ve 3 autech 66kW ( ale objemy 1,6 a 1,8) tak sem myslel že to bude v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.