Jirka21 Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 v topm pripade to moze byt najskor kola, ak mozes vymen s niekym sadu chod to prebehnut a uvidis. Souhlasím s tebou,kola.Jestli se to vlní od určité rychlosti.Kolo může být i vyvážené ale muže házet v dezénu.Když si kolo zvedneš a rukou roztočíš,tak na 1 kole najdeš jak se dezén vlní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 Napadlo mě nechat znovu vyvážit kola....A kdyby bylo vyvážené a házelo v dezénu, tak potom ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 Při vyvažování by to houpání dezénu měli najít.Radši je na to ale upozorni at se na to soustředí.Mají totiž kola při roztáčení zakryté a mohli by to přehlídnout.Ale myslím že bys to našel i sám.Pneumatika je potom na vyhození a nebo do rezervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 to Jirka 21: zatím jsem s autem moc nenajezdil takže nevím, docela bych tomu vn.klobu věřil ale tak sázím na to, že mechanik to odhadl takhle, je to o tom, že se to musí vyzkoušet. Ale neměl by ten homokineťák, pokud by tam byla vůle nějak cvakat třeba při rozjezdu a souč.zatáčení? Tohle mi dělal Favorit. A kdyby to teda byl ten vn.kloub, může se to nějak naráz rozsypat? Hernajs to auto má 9Ot km a 5 let a jezdila s tím přede mnou ženská!!!!! Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Klepaní v zatáčce je když je vadný vnější kloub.Rozpadnout by se to nemělo akorát se to může za čas zhoršovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Ahoj, chcem sa pripojiť problému, ktory mi nastal po prezutí zymných na letné(podotíkam každá sada ma vlastné disky a dokonca letné su 1 sezónu jazdené bez problémov). Pred prezutím boli vyvážené. Problém mi vzniká pri rýchlostiach v rozpetí rýchloti 120 - 140Km/h nad 140km/h sa to ukludní. Pazvuk je to hrozný a znie ako keby sa s auta stal jeden obrovský vybrátor, to vybráto plynulo odoznieva a zaznieva. Gumy mám Continental EcoContact3 165/70 R14. Má niekdo podobné skúsenosti. ďakujem. :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thoms Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Tak vážení, o víkendu jsem vyměnil komplet tlumiče včetně pružin za FRS, zítra jede Ibiza na výměnu silentbloků přední nápravy, stabilizátoru (stávající 18mm za 20mm), komlpet čepy na předku - i když bych možná čepy řízení nemusel měnit, tak je vyměníme taky. Dál se vymění oba přední náboje (auto má najeto 155 tkmN a jsou tam ještě původní), no a pak bude change pravého vnitřního homokineťáku. Večer dám vědět, jak to dopadlo, ale myslím, že bude hlavní problém právě v tom kloubu. Jak jsem psal výše, má roztrhlou manžetu, tak už bude vymletej od bordelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thoms Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Dnes tedy proběhl servis s tím, že se nakonec čepy řízení neměnily, protože byly zcela v pořádku. Kloub se taky neměnil, jen se rozdělal, vyčistil vyměnila se manžeta a natlačila se nová vazelína. Celkově je to klidnější, i když mírné vibrace při zrychlování na 5. z nízkých otáček tam jsou, ale to je téměř normál - vždyť je to traktor. Takže když to shrnu: přední ložiska, silentbloky, výměna stabilizátoru a tyček, čepy nápravy, to čištění kloubu, čištění brzd a geomterie...sakum prásk 3800 Kč (jen za práci, bez dílů). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pav Vloženo 25. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2009 to Jirka 21:zatím jsem s autem moc nenajezdil takže nevím, docela bych tomu vn.klobu věřil ale tak sázím na to, že mechanik to odhadl takhle, je to o tom, že se to musí vyzkoušet. Ale neměl by ten homokineťák, pokud by tam byla vůle nějak cvakat třeba při rozjezdu a souč.zatáčení? Tohle mi dělal Favorit. A kdyby to teda byl ten vn.kloub, může se to nějak naráz rozsypat? Hernajs to auto má 9Ot km a 5 let a jezdila s tím přede mnou ženská!!!!! Dík Čau, stejný problém - vibrace při tahu motoru, tak od 80 km/h. Co tedy nakonec pomohlo - silentbloky nebo homokineťák? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 pokud máte dobře vyvážená kola, tak příčinu hledejte v házivosti předních nábojů, potýkal jsem se s tímto problémem kvůli zvlnění new kotoučů vždy po najezdu 10-15 000km a mimochodem jedním z dalších projevů byly vibrace při tahu motoru při rychlosti jakou popisujete. Další projev bylo kmitání volantu (když ho pustíte) z leva doprava při rychlosti 20-40km/h na dobrém rovném povrchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pav Vloženo 29. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2009 pokud máte dobře vyvážená kola, tak příčinu hledejte v házivosti předních nábojů, potýkal jsem se s tímto problémem kvůli zvlnění new kotoučů vždy po najezdu 10-15 000km a mimochodem jedním z dalších projevů byly vibrace při tahu motoru při rychlosti jakou popisujete. Další projev bylo kmitání volantu (když ho pustíte) z leva doprava při rychlosti 20-40km/h na dobrém rovném povrchu. Dík za info. Jen se chci ještě zeptat jak jinak poznat zvlněné brzové kotouče. Kopou do pedálu nebo podobně? A při tom tahu motoru chvěje se celý auto nebo jen řízení? Mně se chvěje celý auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2009 ano přesně tak, při vysoké rychlosti a náhlém brždění to vyloženě "bubnuje", kolem osmdesátky to kope do pedálu a při dojíždění do křižovatky a mírném brždění je cítit jak to v jednom místě brzdí víc a v jiném méně, jako by jsi uvolnil pedál, ale přitom ho máš pořád stejně sešláplý. To chvění se v těch vyšších rychlostech přenášelo na celé auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 tak jen doplňuju poznatek okolo vibrací: po výměně pružného uložení ramen se problém neodstranil. Dojel jsem teď z HR, a při táhlých stoupáních na pětku tam ty vibrace stále jsou. Bude to asi vnitřní kloub. Ještě s tím budu chvilku jezdit než se to ještě více zhorší. Nevíte kolik by mohla stát výměna toho vn.kloubu?. Dík Tex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thoms Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 To Tex: S tím chvěním jsem měl také problémy - jak jsem psal výše. Nejdříve jsme zkoušeli jen vnitřní klouby natlačit vazelínou, protože jí tam moc nebylo, což pomohlo jen chvilkově, takže jsem od jednoho člena fóra sehnal obě poloosy za poměrně slušný peníz a zatím jsme vyměnili jen tu pravou a už to stačilo k tomu, aby vibrace ustaly. Předtím mi na pětku při zrychlování na dálnici naprosto šíleně vibrovala řadička, teď už to jsou jen takové lehké vibrace, které mi vůbec nevadí a jsou asi spojené s tím, že Ibiza už má dost najeto. A když mě náhodou začne zase nějaký kloub zlobit, mám doma ještě jednu náhradní poloosu, tak to jen vyměním a pojedu dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 (editace) Tak se přidávám s problémem vibrací – pozoruju to nejvíc při záběru plynu na 4. a 5. rychlost – hlavně při nižších otáčkách od 2500. Celé auto vibruje jakoby do stran a je to cítit čím dál víc. Mám vyměněné oba přední náboje, spojku (měl jsem podezření na ni – protože už zabírala jen nýtama, ale ní to nejspíš nebylo), nové pneu (2x vyvažované), geometrie OK – a stejně to dělá čím dál víc... Mechanik co mi to prohlížel měl podezření taky na tu spojku, klouby co zkoušel říkal, že jsou OK, takže už vážně nevím... Sám tomu moc nerozumím, ale uložení stabilizační tyče to asi ovlivňovat nemůže? Je to tam rozpraskané... Editováno: 13. Srpen 2009, autor: luckymann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Ten stabilizátor to nedělá ale jestli ti ještě nebouchá tak brzy začne až vypadne to prasklé pouzdro.S tou vibrací ti doporučuju zkusit vyměnit vnitřní kloub na pravé straně i když ti mechanik řekl že je v pořádku(špatně se to zjištuje). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 (editace) Cca pred rokem mi bouchala predni naprava, tak menili stabilizacni tycky, ale na tohle me nikdo neupozornil Ale souvislost s vibracemi jak rikas to nejspis nema... Mozna "blby" dotaz - ale proc zrovna pravy vnitrni kloub? Nerad bych ho koupil, vymenil, a zjistil, ze to neni tim, pak menil vnitrni levy, pak jeste vnejsi pravy a nakonec zjistil ze to dela treba venjsi levy nebo neco uplne jineho... Vzhledem k tomu, ze me ceka jeste par jinych investic, tak uz by me asi trefilo Ten stabilizátor to nedělá ale jestli ti ještě nebouchá tak brzy začne až vypadne to prasklé pouzdro.S tou vibrací ti doporučuju zkusit vyměnit vnitřní kloub na pravé straně i když ti mechanik řekl že je v pořádku(špatně se to zjištuje). Editováno: 13. Srpen 2009, autor: luckymann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Podle mě na pravé straně nejvíc trpí (kanály apod.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Zni to mozna "logicky" ale moc mi to nesedi , navic si nejsem vedom, ze bych prave vyhledaval jizdu pres kanaly pravym kolem... Podle mě na pravé straně nejvíc trpí (kanály apod.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Taky neříkám že je vymetáš , ale podle mě to je tak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Mnohem častěji je vůle v pravém vnitřnim kloubu.Asi proto že je hřídel delší.Jinak vnitřní klouby jsou na obě str. stejný.Vnější klouby nedělají vibrace ale klepou v zatáčce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 jirka21: můžeš mě prosímtě přiblížit konkrétně ten vnitřní kloub? Díval jsem se na náhr.díly a ten vnitřní kloub se tam vyskytuje v ceně cca 1000.- ale i 4900.-, tak nevím o co konkrétně jde. Jak píšu nahoře, mám taky s vibracema problémy. Co všechno se mění, kdyby to dělal ten vnitřní kloub? Dík Tex HTP 1.2 40kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 6Q0498103 -kloub synchronní s manžetou kloubu ochrannou, montažními díly a mazacím tukem cena podle etky = 4648Kč Tak že ta dražší varianta.Kolem 1000Kč je jenom manžeta na kloub.Ale určitě se dá sehnat laciněji než přes Škodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pav Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 6Q0498103 -kloub synchronní s manžetou kloubu ochrannou, montažními díly a mazacím tukemcena podle etky = 4648Kč Tak že ta dražší varianta.Kolem 1000Kč je jenom manžeta na kloub.Ale určitě se dá sehnat laciněji než přes Škodu. Zdravím všechny s podobným problémem. Díval jsem se na webu na ceny toho vnitřního kloubu a ceny se pohybují cca od 700,- Kč (za čínu) do 5000,- Kč ( za origo). Chtěl bych ho taky vyměnit, ale nemá někdo zkušenosti s tím čínským. Nevím jak je to s životností. Ještě mně napadla možnost výměny celé polosy, neboť by odpadlo lisování kloubu na hřídel a cena této poloosy je tak někde 1200 - 1600 za neorigo - čínu. Kdo s tím má nějaké zkušenosti dejte vědět. Ještě prosím o radu, musí se při demontáži poloosy demontovat spodní čep ramene? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Tak jsem opět zde... svěřil jsem auto známému, který pátral a zjistil, že příčina byla v levém vnějším kloubu (zkoušeli dávat poloosy i pneu z jiného auta) - prý byl vnitřek kloubu už "nafialovělý"... takže došlo na jeho výměnu! Když jsem vezl auto od něj, bylo to výrazně lepší, i když mírné vibrace tam ještě byly, ale prý na tom mají zásluhu gumy Bravuris2 (nové 04/2009). Nicméně asi po týdnu se vibrace začaly projevovat znova, ne tak jak předtím, ale pořád je to hodně cítit - někdy i za studena, někdy po dělší jízdě. Problém vibrací při plném plynu je nejznatelnější kolem 70-100km/h - většinou na 4 a 5ku. Aktuálně po výměně zimních gum (Polaris2) se to nezlepšilo, takže začínám pochybovat o vlivu pneu na tyhle vibrace Nenašel by se někdo zkušený z Brna, kdo by to se mnou mohl projet a dát mi k tomu svůj názor? (už je povyměňované kdeco (ložiska, L vnější kloub, spojka, kotouče, desky, stabiliz.tyčky, oprava stabilizátoru...) a pořád problém přetrvavá - už z toho začíná rezonovat celá palubka, nehledě k tomu, že to není moc příjemné pro delší jízdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.