Přejít na obsah

Servořízení - výměna/doplnění oleje.


ferkos

Doporučené příspěvky

adrianka vcera som to riesil na mojej 1,4 a chybalo asi 3 dcl servo oleja po doliati ide volant jek po masle.

problem sa prejavoval vecsim odporom a mierne trhanym posuvom volantu hlavne pri prudkom brzdeni a zaroven zatacani do ostrej zakruty. teraz je to jak nove dufam ze to dlho vydrzi. :palec2:

Ok zitra to pujdu pořešit každopadne chci vedět jestli to pořeším sam a proč ta nadobka na servo je až pod baterii???Jinak jaky mam koupit ten olej???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždyť si to přečti v tomto vlákně o pár příspěvků výše. Origo Škoda Maverick píše i číslo dílu. U nás v Automechanice, kdyř si přineseš nádobku tak ti prodají třeba deci za 30,-Kč

No a dokažu to tedy vymenit i sám nebo je k tomu potřeba original servis Škoda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak mas na to vercajch tak ano treba na to kluce 10 a 13 a mozno srobovak. das von baterku potom aj plastovy obal na baterku a pod nim je nadrzka na servo ma zeleny uzaver a zo spodu uzaveru je odmerka ak treba dolejes asi 3 cm pod okraj nadobky a namontujes naspet dielce ktore si vymontoval hotovo 20 minut a stihnes aj kafe aj cigaro :palec2:

a ten olej neviem cislo ale ja som tam mal do zlta tak som tam dal do zlta. ani zeleny ani cerveny mal som svetlo zlty. ale ty mas asi zeleny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak mas na to vercajch tak ano treba na to kluce 10 a 13 a mozno srobovak. das von baterku potom aj plastovy obal na baterku a pod nim je nadrzka na servo ma zeleny uzaver a zo spodu uzaveru je odmerka ak treba dolejes asi 3 cm pod okraj nadobky a namontujes naspet dielce ktore si vymontoval hotovo 20 minut a stihnes aj kafe aj cigaro :palec2:

a ten olej neviem cislo ale ja som tam mal do zlta tak som tam dal do zlta. ani zeleny ani cerveny mal som svetlo zlty. ale ty mas asi zeleny.

tak dam asi jenom kafe kouřit nekouřím,každopadne tu nadobku umistili na pěkně blbe místo človek aby rozebral cele auto aby se k tomu dostal.Olej mam jenom doplnit nebo se muže nejak vypustit a dat novej ja jen doufam že mi to v tom říézení pomůže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dam asi jenom kafe kouřit nekouřím,každopadne tu nadobku umistili na pěkně blbe místo človek aby rozebral cele auto aby se k tomu dostal.Olej mam jenom doplnit nebo se muže nejak vypustit a dat novej ja jen doufam že mi to v tom říézení pomůže

tak dneska sem teda se rano dival do toho serva a na odmerce mam uplne malinko tak nevim jestli dolnit každopadne to byla drbarna musel se vytahnout i filtr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahojte vsetci.

Zapojim sa aj ja do diskusie s otazkou: po akych casovych intervaloch sa ma menit olej v serve?

Vdaka za info.

A.M.

dnes som bol v troch servisoch skoda a vsade mi povedali ze cerveny olej mozem kludne doliat do zeleneho...tak teraz neviem
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Takže som doplnil do serva olej,chýbalo presne 1dcl,no aké bolo moje prekvapko keď som zistil čo som tam nalial.Bol som v predajni apýtal som plej do serva do Fábie.Spoľahol som sa na radu predavača,vraj toto je dobré AŽ PO doliatí som čítal čo som tam dal a ono to je Castrol LHM+,vyčítal som že je to pre Citroen.Pôvodný olej je zelený aj tento je zelenej farby.Môže sa niečo stať keď som dolial 1 dcl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Přátelé okřídleného šípu,

pro: kibi - ono semo tamo koukám na Discovery Chanel, na obchodníky s auty, kde koupí u uvozovkách levné auto opraví a se ziskem je prodají. I tam měnili olej v servu. Myslím, že to bylo BMW. To víš, u Škody jsou doživotní náplně, jako převodovka atd. Já jen si chtěl to doživotí chtěl prodloužit. :palec2: Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Fabie to maji uz "vymyslene", ze cas od casu odejde cele servo a tak proste musis vymenit cely komplet i s novou naplni.

Ja jsem zastancem menit pravidelne vsechny naplne, krome serva. Bo kdyz uz do toho zacnes vrtat, tak se muze jak to tak byva neco jeste vic pos*at. Takze pokud servo funguje dobre, at jde o jake koliv auto, tak neni moc rozumne na to sahat. Ja vzdy pouze jen zkontroloval zda je tam dost kapaliny a jestli neni nejaka spinava, a tim to pro me haslo a doufam ze se nepokazi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska sem teda se rano dival do toho serva a na odmerce mam uplne malinko tak nevim jestli dolnit každopadne to byla drbarna musel se vytahnout i filtr

No je to katastrofa !!! jak mohol niekto tak blbo navrhnúť umiestnenie nádoby na hydraulický olej ???

Kryt batérie je zložený z dvoch častí, už len odopnutie a demontáž hornej polovice krytu batérie je des ! / prekáža + kábel, odopnút zarážky pri vzduchovom filtri je peklo /

Potom príde na rad druhá spodná časť ktorú bez povolenia šroubov na vzduchovom filtry nedostanete von - proste namám slov ....

PS : libero1071 ty to neberieš vážne, ale ja áno... Okrem internetového predaja sa originálny servo olej len tak jednoducho nezoženie !!! Našiel som jediný odkaz http://sk.auto-pilot.cz/productlist.aspx?search=G00%20400%200M2 a aj to je česká firma ktorá má zastúpenie v SK.

Ak teda poznáš odkazy na predajne v SK daj link - ja budem len rád :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase takova divocina to neni, aby ses dostal na to servo. Je teda fakt, ze musis povolit svorky baterie, pak drzak baterie co je ze predni strany od svetla=orech 13. Vytahnout baterii a pak odsroubovat dalsi stredovy sroub 13ka. Pak staci vysroubovat jeden sroub co drzi kastlik baterie a kastlik filtru. Je to klic 10 a je idealni pouzivat golu s prodlouzenim. Kdyz povolime tento sroubek, tak lze za mensiho nasili povytahnout kastlik na filtr. Vzadu a ve predu je proste jen posazeny v gumovych blocich. Kdyz to povoli, tak jen vezmeme sikovky a povolime sponu na hadici co vede od sani do motoru. Hadici sundame a pak uz muzeme nadzvednout kastlik kde je vzduchovy filtr. Kdyz je nadzvednuty, tak mame lepsi prisup na posledni dve matyk na klic 13. Po povoleni uz kastlik od baterie normalne nadzvedneme a jsme tam :palec2:

Snad jsem na nic nezapomel.

Kdyz uz clovek vi kde co povolit atp, tak je to otazka 10 minut to rozebrat a dolit kapalinu. Takze zase tak velka tragedie to neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...