Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Koupil jsem fabii RV 2003 1,2 47KW ve 135000km měla dělanou opravu hlavy. Nyní při 150000km jsem zjistil, že nemá v motoru olej. Když jsem se ptal v servisu říkali, že asi odešel spodek motoru. Oprava okolo 25000Kč. Kolik by stál celej motor? Nebo odešla zase hlava?

no new motor čítám tak 70 000,- a jetý se dá sehnat 10-12tis. Kč

To sis nevsiml ze ti tece olej? Nebo jak odesel spodek motoru? Dali tam vubec ten olej jak tam neco delali ..

A jaky je rozdil mezi motory BME a AZQ? Fotky jsou stejne u obou motoru .. to je jako sazka do loterie ..

Upraveno od Petrkiller

Já vím akorát o tom, že BME má delší napínák, aby nepřeskakoval řetěz, a některé už nemají EGR ventil.

BME má zapalovací moduly šikmo zepžedu a AZQ má moduly kolmo z vrchu, airbox v krytu motoru má AZQ, BME má airbox bokem

BME nemá airbox bokem (mám tento motor), má ho stále v horním krytu. Dle mě se vizuálně BME a AZQ neliší. Kromě toho EGR ventilu, jak jsi mi v jiném vlákně pomohl zjistit, že ho na BME nemám.

Upraveno od amissus

kamoš má BME MR2005 a má airbox bokem a zapal.moduly ze šikma vpředu :feve:

Heh ... tak žeby úsporná opatření co přišla tuším nějak 05/06? Já mám MR2006.

no první úsporná opatření přišla s MR2005, to aby mohli zůstat na ceně tak to řádně očesávali ... ale že by se pak k tomu vrátili? To jsem teda nevěděl. Na Roomovi MR2008 má airbox bokem (kód teď nevím)

Jestli se dobře pamatuju, tak o kryt motoru BME přišlo s MR2007. Od MR2006 sebrali kryt baterky a od MR2007 i kryt motoru.

A kdyby byl MR2008, přišel by i o motor :aggressive:

No vyrobili by nejlevnejsi fabii :smich: bez motoru ale zato s diravou podlahou a slapejte a nebo by kazdy pred svym sedadlem mel pedaly jako na kola prevody a kazdy by pohanel jedno kolo :smich:

A kdyby byl MR2008, přišel by i o motor :aggressive:

Flintstones, meet the Flintstones... YABBA-DABBA-DOOOOOOO!!!! lollollollol

  • Autor

Byl jsem s motorem v autorizovaném servisu co dělal opravu hlavy. Prý je hlava v pořádku. Podle stavu svíček se má olej spalovat v motoru. Ještě mám ujet pár kilometrů a změří mi spotřebu oleje. Upozornili mě, že v návodu píšou, že motor může spalovat 1l oleje na 1000km. Ale taky abych se připravil na výměnu motoru z vrakoviště. Škoda auto od toho dává ruce pryč. Vyrábějí moc výkoný motor co vydrží spoustu kilometrů?????

A nestacilo by pretesneni a vymena pistnich krouzku? Ikdyz je to divne na tak malo jety motor .. to byl sluzebni?

  • Autor

Opravu spodku motoru nedoporučují. Prý je motor ze dvou částí a při demontáži se může zkroutit. Ani nemají na to náhradní díly. Levněji vyjde výměna motoru. Auto nebylo služební. Před námi ho měl 1 majitel a celou dobu jezdil do autorizovanýho servisu. Ale co jsem pročítal fórum tak tyhle motory toho moc nevydrží.

Hm tak to je smutne :( Ale co jsem slysel zase od bratrance tak maji pry ve firme sluzebni HTP 40 kw i 47 a ty drzi i pres 200 000 km .. ale asi zalezi kus od kusu :( A ten spodek motoru .. nepsal jsi ze ti se olej spaluje a ze ti to zmeri? To by spodek motoru byl vporadku

A nechapu ani proc by se mel motor zkroutit pri demontazi a oprave? Snad jedine ze by ho zahrivali .. ale motorum nerozumim :(

A jezdi to nebo uz vubec ne? Jeste tu jedna moznost je .. stocit tachac na 100 000,dolit olej a dat do bazaru ale lituju cloveka co si to koupi .. ale ty na tom vydelas :)

Upraveno od Petrkiller

Je to masovka, tak je logické, že se ozve více nespokojených lidí. A že se nemá spodek rozdělávat to je tuším snad i v DP.

Jeste tu jedna moznost je .. stocit tachac na 100 000,dolit olej a dat do bazaru ale lituju cloveka co si to koupi .. ale ty na tom vydelas

NO COMMENT :kol-75:

TO amissus:

áno je to v DP,ale všetko sa dá...len treba vedieť správne poradie a uťahovacie momenty,aké silikónové tmely použiť...NIČ NIE JE NEMOŽNÉ lol

Ty mi tady pises no coment ale co myslis ze se prodava v takovych tech pochybnych bazarech? Prave takove auta .. kdyz je jeste neomladi ..

TO amissus:

áno je to v DP,ale všetko sa dá...len treba vedieť správne poradie a uťahovacie momenty,aké silikónové tmely použiť...NIČ NIE JE NEMOŽNÉ lol

Jojo pár lidí už to tady dělalo, já jen že ono stačí blbě nasadit jen hlavu a hned se tady potom šíří zvěsti, jak HTP žere olej apod. :)

Ty mi tady pises no coment ale co myslis ze se prodava v takovych tech pochybnych bazarech?

všetci asi vieme čo sa predáva po bazaroch,už som tu prečítal hocičo,ale takto verejne niekomu poradiť stáčanie km NIE..."všetko je prvý raz" :prc:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.