maxim11 Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 Ahoj potrebuj poradit ,mam Superba 1,9 96 kw a kdyz nastartuji tak mi rachoti vyfuk i kdyz sednu do auta a jedu ,tak to taky dela ,kdyz treba pridam ..mel jsem to zvedle na zvedaku a kdyz chytnu vyfuk ,tak to prestane ...pustim tak to zase zezonuje ..nevi nekdo co s tim ...co treba nejaky silenblok na motoru ,mate s tim nekdo skusenost ..diky moc za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Hledat, hledat a zkoumat na zvedáku kde a co! Vím - rada jak chytrá horákyně, ale Tvůj dotaz je taky těžko zodpověditelný, - resonuje, no to bych já chápal jako, že resonuje uvolněná přepážka v tlumiči! Přeji šťastné zjištění a odstranění "resonance" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brli666 Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Caute chlapi,mam stejny problem u supa 1.9 tdi 96kw 03 Kdyz nastartuju studeny motor ta nerachoti,ale jak se ohreje na provoni teplotu ta acne rezonovat.Kvuli tomu jsem koupil stredni dil vyfuku a namontoval,rezonance byla porad.Reseni:vymena silentbloku motoru a nebo hazi dvouhmota.Ja to zatim vyresim tak ze si pridelam dalsi drzak vyfuku na tu slabou vzperu na podvozku.Pozdeji dam foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 26. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2014 Mě rezonoval střední výfuk při nastartování. Vymontoval jsem ho, na horní straně u sváru s trojúhelníkovou výztuhou k trubce jsem vyřezal okno ze třech stran, plech jsem ohnul směrem nahoru. Jsou tam dvě vrstvy. Vnitřní je nerezová, obal pohliníkovaný plech.Vnitřní část má dvě trubky s malýma otvorama. Pod jednu jsem zatlačil lehce ohnutou 8mm kulatinu tak, aby konec trčel 3mm nad původní obal, kterou jsem CO2 zavařil. Vrátil jsem zpět nejprve nerezovou část, opatrně přivařil přes původní výřez a pak vrátil obalovou část. Zase zavařil, obrousil, stříkl sprejem na výfuky ato stačilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonsakjakub Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 skuste stredovu cast vyfuku odsrobovat a pritlacit k sebe az na doraz mne to pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brli666 Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 tak silentblok jsem udelal,ale malem jsem v tom aute spakatel jak to dunelo do kabiny,takze jsem jeste zkusil stahnout kabelbindrama silentbloky stredniho dilu a rezonance jsou fuc,nejspis ty gumy jsou uz unaveny a tim stazenim ten vyfuk jakoby pritahnete k podvozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonsakjakub Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Prosim ta co su topo kabelbindrama silentbloky stredniho dilu kde to je diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brli666 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 kablbindra je el.paska (plastova) ktera uz nejde roztahnout a ty silentbloky vyfuku jsou gumove pruzne cleny najdes je vedle stredniho tlumice jsou z obou stran u zadni napravi,az budu s autem na rampe tak ti to vyfotim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Prosim ta co su kabelbindrama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vonsakjakub Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 jaaaj tak uz viem ale je som nedavno vymenil vsetky tie gumi co drzi vyfuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 16. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2016 To rachocení jsem na chvíli odstranil výše uvedeným zásahem ale nakonec to stejně dělalo bordel. Koupil jsem nový výfuk a po startu rozonoval také, i když míň. Vyzkoušel jsem si otáčky, u kterých to nedělá a pak jsem pomoví VAG 304 zvedl volnoběžné otáčky z nastavených ( asi 903 ot. ) na nových 950 a je klid. Zřejmě konstrukce přepážek nemá ráda rezonanci při nízkých otáčkách. V každém případě je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.