Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ja som dnes bol na servise po 30 000 km a slečna prijímací technik hovorila, že mi vymenia aj predný znak...akurát že ho nemali na sklade

Tak jsem se dnes zastavil v servisu, protože za dva měsíce mi končí záruka a ohlásil jim hlučný rozvoďák po studeném startu u 1,8TSI. Bez problému mi Yetiho objednali na příští týden na výměnu. Tak uvidíme jak se jim práce zadaří :-) ale musím říct že mě ty návštěvy servisu moc nebaví, před Yetim jsem měl 2,5 roku Suzuki Splash koupenou novou stejně jako Yeti a s tou jsem kromě servisní prohlídky nebyl v servisu ani jednou.

Nafta 103kw,4x4 manuál- servis po 30.000km a zároveň 2 letech- celkem cca 8.000kč+ navíc výměna vzduchového filtru(jinak dle výrobce až 60.000km),doplnění klimatizace, výměna stěračů a vyčištění brzd- cena celkem 11.600kč.Výměna obou znaků jako svolávací akce. Jinak auto v pohodě, olej jsem za 30.000km nedolil ani kapku, i když s sebou vozím 1l od koupě auta 6/2010 a doporučení prodejce jako rezervu.Spotřeba se drží do 6,5l nafty ať jezdím jak jezdím.

Ako píšem vyššie, tak včera tiež servis po 30 tis.km, ale po jednom roku, presne ten istý motor, cena 218 €. V cene okrem komplet prehliadky, oleja a olejového filtra naviac doplnenie 0,5 l chladiacej kvapaliny, výmena žiarovky SPZ, výmena skrutiek krytu motora (uvolnený), nejaké mazdlo, nejaký montážny čistič, premazané všetky dvere, vyčistené brzdy...

V rámci zvolávacej akcie chceli meniť len predný znak, ale ho nemali...

Upraveno od albert1204

  • 2 týdny později...

...tak včera vymenený aj predný znak vrámci zvolávačky...

Jaký máte datum výroby co vám měnili ty znaky? Ja mám auto z 8.2009 a znak přesto že je zoxidovanej v servisu nikdo nevyměnil. Teď jsem navíc zjistil že se mi loupe chrom z nápisu TDI 4x4:-(

Asi blbá otázka, ale kde nájdem dátum výroby?

Přesnej datum snad jedině v servisu. Jinak modelový rok z VINka tady http://igorweb.org/vindec/default.aspx

Přibližně podle datumu na oknech

nebo v techničáku ale tam je asi jen datum registrace a to v případě skladovky je úplně mimo

aha...tak podla VIN je to modelový rok 2011 a registrácia 1.2.2011 takže asi dlho skladom nestálo...a menili mi len predný znak, aj keď niekto tu písal že mu vymenili obidva...

  • 2 týdny později...

Tak jsem včera vyzvedl YETIho ze servisu, výměna AGR ventilu i s chladičem. Cena náhradního dílu cca 6500,- Kč. Práce asi cca 4000,-. Přesné ceny ještě nevím, ŠA financuje 70% materiálu a tak se čeká na potvrzení (pak teprve pošle servis fakturu). Docela mě překvapilo, jak je to nepřístupné. Musela ven přední náprava (po namontování zpět dělali geometrii). Pokud se někomu něco podobného stane, tak ať se nelekne. Rozbliká se kontrolka žhavení a auto přejde do nouzového režimu (což je hrůza, jede to hůře jak Škoda 100). Já měl to štěstí, že po vypnutí zapalování a nastartování to zhaslo a jelo normálně. Je pravda, že jen pár km, pak se to rozblikalo znovu a zase spadlo do nouzového režimu. Viděl jsem ten původní ventil i s chladičem. Ze strany od motoru (je pod turbem) byl nějaký opálený. Tak jen doufám, že to byla jen náhoda a nestane se z toho noční můra TDi. Jen pro zajímavost. Když jsem byl v servisu, tak tam vedle stála Octavia TDi (12/2008). Odešlo jí turbo a ŠA zaplatila 100% za materiál (záruka byla klasická, 2 roky).

aha...tak podla VIN je to modelový rok 2011 a registrácia 1.2.2011 takže asi dlho skladom nestálo...a menili mi len predný znak, aj keď niekto tu písal že mu vymenili obidva...

Já byl na výměně obou znaků, ale ten přední nafotili a posílali do ŠA. Po odsouhlasení ho vyměnili.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Servisní akce 24W6 moje "dojmy" zde Dávám to sem jako varování pro majitele Yetiho 1.2TSI kteří nechodí do ostatních vláken.

Když máte vůz po záruce a nemáte problém s padáním motoru do nouzového režimu - to byl můj problém, tak se této akci vyhněte. Jezdíte-li do značkového servisu a týká-li se to vašeho vozu, tak zásah automaticky provedou. Po zásahu budete mít líný, chcíplý motor - pozvolnější nárůst točivého momentu s maximem někde kolem 2200-2500 otáček namísto původních cca 1700 otáček. Tím prý omezují namáhání čínského rozvodového řetízku vyrobenému z plechu na konzervy. Další bonus bude vyšší spotřeba, protože předchozí nástup výkonu je pryč, vy to budete muset točit a točit aby to trošku jelo. Chováním motoru bych to přirovnal ke chcíplé atmosféře, pod 2000otáček se neděje vůbec nic!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.