Přejít na obsah

Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim


pery.a

Doporučené příspěvky

Tak aby to nebylo chvilkove:-) ja ho taky vymenil,... Jezdilo to krasne. Ale po 14dnech to same. Turbo mi odeslo bez chipu a dodrzovani zasad - dochlazovani jiz po 70tis. Olej co 15tis./km. Byla utavena "vrtulka", ale jezdilo to a nic neproletelo do motoru. Nikdo tomu neveril, ze muze byt tak brzy v haji. Dale zjisten spatny vstrik. Dalsi oprava. Kdyz uz to jezdilo, tak jsem citil, ze to neni stale ono. Tak jsem odpojil podtlak. hadicku k egr a zavada na palubce nevyhodila ruz. kontrolku "vrtulnik ci motor" jak to nekdo oznacuje. Az po dobe to ukazala diagnostika. Vymenen egr a uz to jezdi jak ma. Uvidim za par tydnu, zda to vyresilo i obtizne starty. Ted mam 120tis.km nalitano za 7let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 4. 2016 na 8:21, petex napsal:

No presne, tuto vec som dlho zanedbaval :) K tej citacie, no to je schvalne, aby niekto kto hlada suvislosti nemusel skrolovat dve tri strany do zadu. Ja myslim, ze je to len taka nejaka subdiskusia. Ci mi len nieco nie je jasne?

Schválně tedy porušuješ pravidla fora, která citování bezprostředně předcházejícího příspěvku zapovídají! A ještě cituješ sám sebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahojte,

 

mám u manželky octávky drobný problém - auto občas spadne do "nouzáku", většinou při předjíždění nebo do kopce na 4. rychlostní stupeň a plným nebo skoro plným plynu. Nikdy se ale nerozsvítí porucha motoru a Emise do dílny, jak to dělává, vždycky jen přestane táhnout a po vypnutí a zapnutí klíčku jede jako mladice dál :-)

Můj dotaz je takový - podívám se samozřejmě na výpis chyb, ale chtěl bych udělat LOG za jízdy, aby bylo vidět jak turbo tlačí, netlačí atd., ale to nevím jak se dělá, tak mi někdo poraďte jak udělat LOG za jízdy, protože vím, že jinak je to vaření z vody.

Jen na okraj - bývalý majitel jezdil s autem na spotřebu, chlubil se spotřebou do 4,5litru, jezdil hooodně decentně, jen to tak lechtal - předpokládám správně, že díky tomu mohla zatuhnout třeba regulace na turbu ? A tím pádem to dělá, co to dělá ?

Díky

Edit: Jen doplním auto má 193.000km - opravdu originál a turbo houká lehce jako sanitka :-)

Editováno: , autor: CentriFUGA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ještě jsem se nedostal k tomu udělat nějaký LOg, ale manželce to spadlo během te doby jednou do nouzaku, tak se chci zeptat, jak dobře jde vyndat turbo u tohohle motoru ? Koukal jsem že je tradičně zezadu, ale zajímá me nanvo si dát pozor, atd., přemýšlím jestli ho nevyndat a nevycistit celé rovnou...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak k LOGu jsem se ještě nedostal, nemám v notebooku baterii :-)

 

Ale zatím jsem vyčetl z diagnostiky alespoň toto, tak kdyby někdo věděl, co to může být, nebo je potřeba stále LOG ? 

 

000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny 
               P0234 - 000 -  - - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00110000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 194419 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2012.14.04
                    Čas: 07:36:56

             info o závadě:
                    Otáčky: 2940 /min
                    Rychlost: 104.0 km/h
                    Výkon/klapka: 100.0 %
                    Napětí: 14.52 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Tlak: 2029.8 mbar
                    Tlak: 2448.0 mbar

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nebude to manželkou, protože s nafťákem jezdí do práce už 4 roky a s bývalým autem (passat 96kW) se nikdy nic nestalo. Mám tady "podezdření" na bývalého majitele, jezdil s tím dálky služebně, ale je strašný kliďas a tak to šolíchal a jezdil stále za 4,3 litru a podobně :-)

 

Manželka tomu občas dá trochu napít, protože proti passatu co měla předtím a nebo superbu co mám já je to hroznej lenochod a ona není brzda provozu  :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám 1.9 PD 77KW  motor BXE  r.v. 2009 bez filtru a v chipu. Začlo padat do nouzáku. Mám dotaz. Turbo zkusím vyčistit, pokud nebude v riti. Ptám se zda se toto turbo u tohoto motoru dá rozebrat a podložit 0,1mm podlažkama jako u motorů 1.9 rotaček 81KW. Aby nedrhli lopatky a nepřidíralo se. Díky za info.

Editováno: , autor: falach
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli jde podložit ti neřeknu, ale vyčištění bude stačit, budeš to mít jako já, zatuhlá regulace, takže horní a spodní mez se neotevře naplno a spadne to do nouzáku. Po vyčištění to šlape jako hodinky a přijde mi, že se i zlepšil zátah odspoda celkově ... nic bych nepodkládal, protože turbo lopatky se nepřidírají, jen je to vše zaprasené. Neměl jsem to ani nějak drasticky, ale vyčištění pomohlo. Mechanik mi říkal, že těchto 77kW dělal už několik, protože na to trpí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, CentriFUGA napsal:

Jestli jde podložit ti neřeknu, ale vyčištění bude stačit, budeš to mít jako já, zatuhlá regulace, takže horní a spodní mez se neotevře naplno a spadne to do nouzáku. Po vyčištění to šlape jako hodinky a přijde mi, že se i zlepšil zátah odspoda celkově ... nic bych nepodkládal, protože turbo lopatky se nepřidírají, jen je to vše zaprasené. Neměl jsem to ani nějak drasticky, ale vyčištění pomohlo. Mechanik mi říkal, že těchto 77kW dělal už několik, protože na to trpí.

Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo.  Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji. :):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, CentriFUGA napsal:

protože na to trpí.

Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo.  Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji. :):)

 

Ahoj, platil jsem komplet podložení a vyčištění turba + demontáž a montáž 3500Kč. Jeden den jsem jim to tam dal v 16:00 a druhý den vyzvedl auto hotové v 15:00hod.  Moc šikovní kluci. Spokojenost. :). Kamarádi to nejsou ale už mám s nimi drobet zkušenost a vždy perfektní. :)

Editováno: , autor: falach
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, CentriFUGA napsal:

Díky za info, v tom případě jsem s mojí cenou demontáž+montáž + vyčištění za 2000 velmi spokojen :-)

 To by mohlo být. Ono to podložení není asi prdel. Nevím. A navíc máš už klid a nebude se to zanášet a přidírat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...