Duben 5, 20169 r Tak aby to nebylo chvilkove:-) ja ho taky vymenil,... Jezdilo to krasne. Ale po 14dnech to same. Turbo mi odeslo bez chipu a dodrzovani zasad - dochlazovani jiz po 70tis. Olej co 15tis./km. Byla utavena "vrtulka", ale jezdilo to a nic neproletelo do motoru. Nikdo tomu neveril, ze muze byt tak brzy v haji. Dale zjisten spatny vstrik. Dalsi oprava. Kdyz uz to jezdilo, tak jsem citil, ze to neni stale ono. Tak jsem odpojil podtlak. hadicku k egr a zavada na palubce nevyhodila ruz. kontrolku "vrtulnik ci motor" jak to nekdo oznacuje. Az po dobe to ukazala diagnostika. Vymenen egr a uz to jezdi jak ma. Uvidim za par tydnu, zda to vyresilo i obtizne starty. Ted mam 120tis.km nalitano za 7let.
Duben 5, 20169 r V 5. 4. 2016 na 8:21, petex napsal: No presne, tuto vec som dlho zanedbaval K tej citacie, no to je schvalne, aby niekto kto hlada suvislosti nemusel skrolovat dve tri strany do zadu. Ja myslim, ze je to len taka nejaka subdiskusia. Ci mi len nieco nie je jasne? Schválně tedy porušuješ pravidla fora, která citování bezprostředně předcházejícího příspěvku zapovídají! A ještě cituješ sám sebe...
Září 5, 20168 r Ahojte, mám u manželky octávky drobný problém - auto občas spadne do "nouzáku", většinou při předjíždění nebo do kopce na 4. rychlostní stupeň a plným nebo skoro plným plynu. Nikdy se ale nerozsvítí porucha motoru a Emise do dílny, jak to dělává, vždycky jen přestane táhnout a po vypnutí a zapnutí klíčku jede jako mladice dál :-) Můj dotaz je takový - podívám se samozřejmě na výpis chyb, ale chtěl bych udělat LOG za jízdy, aby bylo vidět jak turbo tlačí, netlačí atd., ale to nevím jak se dělá, tak mi někdo poraďte jak udělat LOG za jízdy, protože vím, že jinak je to vaření z vody. Jen na okraj - bývalý majitel jezdil s autem na spotřebu, chlubil se spotřebou do 4,5litru, jezdil hooodně decentně, jen to tak lechtal - předpokládám správně, že díky tomu mohla zatuhnout třeba regulace na turbu ? A tím pádem to dělá, co to dělá ? Díky Edit: Jen doplním auto má 193.000km - opravdu originál a turbo houká lehce jako sanitka :-) Upraveno Září 5, 20168 r od CentriFUGA
Září 5, 20168 r Predpokladas spravne, regulace turba muze byt klidne zatuhla. Podivej se na tento navod. Je tam pospane, jak zmerit a vyhodnotit jednotlive veliciny.
Září 5, 20168 r Díky, musím to nějak přelouskat, angličtina není můj silnej obor :-D Google pomůže :-)
Září 5, 20168 r Google by to asi mohl prelozit celkem obstojne. Potom sem muzes hodit namerene grafy a nekdo se k tomu snad vyjadri. Pripadne sem hodim mnou namerene grafy a muzeme to srovnat.
Říjen 1, 20168 r Ještě jsem se nedostal k tomu udělat nějaký LOg, ale manželce to spadlo během te doby jednou do nouzaku, tak se chci zeptat, jak dobře jde vyndat turbo u tohohle motoru ? Koukal jsem že je tradičně zezadu, ale zajímá me nanvo si dát pozor, atd., přemýšlím jestli ho nevyndat a nevycistit celé rovnou...?
Listopad 6, 20168 r Tak k LOGu jsem se ještě nedostal, nemám v notebooku baterii :-) Ale zatím jsem vyčetl z diagnostiky alespoň toto, tak kdyby někdo věděl, co to může být, nebo je potřeba stále LOG ? 000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny P0234 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Kilometry: 194419 km Indikace času: 0 Datum: 2012.14.04 Čas: 07:36:56 info o závadě: Otáčky: 2940 /min Rychlost: 104.0 km/h Výkon/klapka: 100.0 % Napětí: 14.52 V Provozní stav: 00101000 Tlak: 2029.8 mbar Tlak: 2448.0 mbar
Leden 10, 20178 r Hlásím, že u mě včera při 196.000km proběhlo vyčištění zatuhlé regulace turba a je po problému s nouzovým režimem. Oprava za pár korun, tak snad to vydrží. Turbo prý dle mechanika jinak v pořádku, bez vůlí...
Leden 10, 20178 r No vidíš, a když jí naučíš jak s tím jezdit, tak už se to nestane Fuj, to je ale OT Ale vlastně není, páč jízdní styl na to má velký vliv Upraveno Leden 10, 20178 r od šulda
Leden 11, 20178 r Nebude to manželkou, protože s nafťákem jezdí do práce už 4 roky a s bývalým autem (passat 96kW) se nikdy nic nestalo. Mám tady "podezdření" na bývalého majitele, jezdil s tím dálky služebně, ale je strašný kliďas a tak to šolíchal a jezdil stále za 4,3 litru a podobně :-) Manželka tomu občas dá trochu napít, protože proti passatu co měla předtím a nebo superbu co mám já je to hroznej lenochod a ona není brzda provozu :-)
Leden 11, 20178 r já měl tu výhodu že jsem si jej mohl vybírat :-) Nějaké čištění turba je v podstatě blbost oproti tomu že vím, že to mělo všechno jinak 100% servis a jezdil s tím jeden člověk...
Leden 19, 20178 r Ahoj, mám 1.9 PD 77KW motor BXE r.v. 2009 bez filtru a v chipu. Začlo padat do nouzáku. Mám dotaz. Turbo zkusím vyčistit, pokud nebude v riti. Ptám se zda se toto turbo u tohoto motoru dá rozebrat a podložit 0,1mm podlažkama jako u motorů 1.9 rotaček 81KW. Aby nedrhli lopatky a nepřidíralo se. Díky za info. Upraveno Leden 19, 20178 r od falach
Leden 19, 20178 r Jestli jde podložit ti neřeknu, ale vyčištění bude stačit, budeš to mít jako já, zatuhlá regulace, takže horní a spodní mez se neotevře naplno a spadne to do nouzáku. Po vyčištění to šlape jako hodinky a přijde mi, že se i zlepšil zátah odspoda celkově ... nic bych nepodkládal, protože turbo lopatky se nepřidírají, jen je to vše zaprasené. Neměl jsem to ani nějak drasticky, ale vyčištění pomohlo. Mechanik mi říkal, že těchto 77kW dělal už několik, protože na to trpí.
Leden 19, 20178 r Ono když se turbo podloží jako se to dělá u rotaček, tak už nemá karbon šanci se usadit a nepřidírá se. A je klid navždy. Toto info. mám od kamaráda. Podložil si turbo 81KW a má klid.
Leden 19, 20178 r před 7 hodinami, CentriFUGA napsal: Jestli jde podložit ti neřeknu, ale vyčištění bude stačit, budeš to mít jako já, zatuhlá regulace, takže horní a spodní mez se neotevře naplno a spadne to do nouzáku. Po vyčištění to šlape jako hodinky a přijde mi, že se i zlepšil zátah odspoda celkově ... nic bych nepodkládal, protože turbo lopatky se nepřidírají, jen je to vše zaprasené. Neměl jsem to ani nějak drasticky, ale vyčištění pomohlo. Mechanik mi říkal, že těchto 77kW dělal už několik, protože na to trpí. Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji.
Leden 19, 20178 r @falach Jen se zeptám, abych měl srovnání, kolik to stálo, případně jestli to bylo u nějakých kamarádů ?? Díkes
Leden 19, 20178 r protože na to trpí. Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji.
Leden 19, 20178 r před 7 hodinami, CentriFUGA napsal: protože na to trpí. Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji. Ahoj, platil jsem komplet podložení a vyčištění turba + demontáž a montáž 3500Kč. Jeden den jsem jim to tam dal v 16:00 a druhý den vyzvedl auto hotové v 15:00hod. Moc šikovní kluci. Spokojenost. . Kamarádi to nejsou ale už mám s nimi drobet zkušenost a vždy perfektní. Upraveno Leden 19, 20178 r od falach
Leden 19, 20178 r Díky za info, v tom případě jsem s mojí cenou demontáž+montáž + vyčištění za 2000 velmi spokojen :-)
Leden 19, 20178 r Právě teď, CentriFUGA napsal: Díky za info, v tom případě jsem s mojí cenou demontáž+montáž + vyčištění za 2000 velmi spokojen :-) To by mohlo být. Ono to podložení není asi prdel. Nevím. A navíc máš už klid a nebude se to zanášet a přidírat.
Leden 19, 20178 r @falach POkud to opravdu pomůže a nebude se zanášet tak OK, ale nejsem si jist :-) Navíc pokud se to stane jednou za 190.000km, tak tak dlouho žádný auto nemám :-D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.