Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zakládám tohle téma pro všechny co maj DSG, moc jich není a taky pro ty co se rozhodují mezi automatem a manuálem. Ale i různé poznatky s převodovkou.

  • Autor

Zatím naprostá spokojenost, akorát bych trochu upravil soft, zdá se mi že to trochu podtáčí na rovinkách. Jinak je to skvělé řazení a hodně rychlé.

Jinak mám taky DSG ale pokud chceš víc info o DSG a popřípadě nějakých problémech tak v sekci Octavia II je o DSG Topic který má cca 40 stran. Tak asi zakládat nové téma je zbytečné

  • Autor

Octavie a Yeti je rozdíl.

Souhlasím s Mikem – Octavie není Yeti. Měl jsem Octavie dvě, mám co porovnávat a stále nechápu, jak se někdo snaží tyto dvě auta dávat vedle sebe.

Ano, používají hodně společných dílů, ale to je tak asi vše.

Nemám sice DSG, ale selský rozum mí říká, že sladění motoru 1.2 a DSG pro Fabii, Octavii, nebo Yetiho nemůže být stejné…. Proto si myslím, že samostatné téma Yety a DSG má svůj význam.

1) DSG a Yeti může být samostatné téma. Problemtika automatů je ve vývoji a automatů bude přibývat. Kdyby nebyl automat za příplatek, koupilo by si ho o dost lidí víc- v USA za příplatek je klasická kvedlačka,automat má normální cenu,jako u nás klasika.

2) Artigas, když mluvíš o DSG,tak tam nepleť 1,2 TSI, jednak má Mik 103 kw 4x4 DSG,což je dost rozdíl (suchá x mokrá spojka a 6.kvalt x 7.kvalt,respektive benzin versus diesel. Jinak s tou převodovkou musíš jezdit,pak ji znáš,selský rozum ti úplně vždycky nepomůže. Jinak souhlas,že DSG v různě silných motorech a různých autech se srovnávat nedá,teda pokud si člověk potrpí na podrobnostech.

3) Mám Octávii 103 kw DSG,najeto 150 000 za 5 let. Bez problémů. Spokojenost

4) Mám Yetiho 103 kw s DSG (4x4) ,od dubna najeto 15000 km bez problémů,má jinak nastavený software,když brzdíš,tak sama podřazuje - naprosto logicky,to stará nedělala. Zatím spokojenost,jinou převodovku už kupovat nehodlám až do konce svýho ježdění.

5) K Mikovi,no DSG sice jede v některých režimech v malých otáčkách,ale to můžeš změnit několika způsoby:

a) manuální volbou- občas ve městě použiju B) když jedeš mimo město,tak se DSG přizpůsobí stylu jízdy,to znamená,že když pojedeš dle předpisů,tak tě ta převodovka žene do režimů nízkých otáček- ale ,když to přišlápneš a pojedeš rychleji,tak se tomu DSG přizpůsobí a řadí daleko později i v režimu D

c) no a pak tady je S režim,ale ten třeba používat ve městě je úplná kravina,mimo město-použiju vždycky,když předjíždím,pak se zase vracím hned do D

Jinak DSG ve městě-paráda, ujedeš na rozjezdu těm za tebou na každé křižovatce. Tam se totiž ukáže, že většina řidičů není tak rychlá a šikovná, jak si o sobě myslí,na DSG většina opravdu nestačí a ti co by teoreticky stačili- nestačí taky,panč to vůbec nečekaj a koukaj jako sůvy z nudlí,když jim odjíždíš......

post-57274-0-00552000-1317200602_thumb.j

Upraveno od Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)

  • Autor

Chrudimák: Artigas to naspal dobře, DSG není jen u mojeho nebo tvojeho auta, ale i u 1,2 TSI a to sem taky patří (ikdyž jedna je suchá a druhá mokrá). A k 5 bodu, přesně tohle vím, taky se tak převodovka chová, ale zdá se mi, že by chtělo omezit spodní hranici otáček a pak podřadit. Podřazuje to pozdě.

Uvedu příklad: jedu po rovince vesnicí 50 km/h a mám 5 a točí to zhruba 1100 - 1200 což se mi zdá málo, tak občas temu pomůžu ručně a podřadím na 4. Sice motor je na tohle silnej a měl by to vydržet, ale jenom přece o pár otáček víc je lepší než dusit ho.

Jediný poznatek co se mi poslední dobou děje s převodovkou je, že na 2 a bržděním motorem z kopce to divně rachotí, nevím jestli to má dělat nebo je to setrvák. Jak přišlápnu trochu brzdu tak se to uklidní. Možná s tím zajdu do servisu, ale dám temu ještě čas.

A jestli mi tu bude někdo psát, že se mám dívat na Octaviu abych zjistil nějaký poznatky k mojemu autu, tak osobně přijedu a nakopumu něco!!!!! To by pak nemuseli vyrábět žádný modely pro určité cílové skupiny lidí a všichni by jezdili stejnými auty, za čas by to byla už nuda. A Octaviu jsem měl a můžu říct, že je to hodně velký rozdíl.

Každý auto se chová jinak ikdyž mají stejné díly.

Upraveno od MikeTTT

  • Autor

Jinak mám taky DSG ale pokud chceš víc info o DSG a popřípadě nějakých problémech tak v sekci Octavia II je o DSG Topic který má cca 40 stran. Tak asi zakládat nové téma je zbytečné

Co jsem chtěl vědět jsem tam stejně nenašel nebo jen okrajově, což pro mě je nedostatečné.

Chrudimák: Artigas to naspal dobře, DSG není jen u mojeho nebo tvojeho auta, ale i u 1,2 TSI a to sem taky patří (ikdyž jedna je suchá a druhá mokrá). A k 5 bodu, přesně tohle vím, taky se tak převodovka chová, ale zdá se mi, že by chtělo omezit spodní hranici otáček a pak podřadit. Podřazuje to pozdě.

Uvedu příklad: jedu po rovince vesnicí 50 km/h a mám 5 a točí to zhruba 1100 - 1200 což se mi zdá málo, tak občas temu pomůžu ručně a podřadím na 4. Sice motor je na tohle silnej a měl by to vydržet, ale jenom přece o pár otáček víc je lepší než dusit ho.

Jediný poznatek co se mi poslední dobou děje s převodovkou je, že na 2 a bržděním motorem z kopce to divně rachotí, nevím jestli to má dělat nebo je to setrvák. Jak přišlápnu trochu brzdu tak se to uklidní. Možná s tím zajdu do servisu, ale dám temu ještě čas.

A jestli mi tu bude někdo psát, že se mám dívat na Octaviu abych zjistil nějaký poznatky k mojemu autu, tak osobně přijedu a nakopumu něco!!!!! To by pak nemuseli vyrábět žádný modely pro určité cílové skupiny lidí a všichni by jezdili stejnými auty, za čas by to byla už nuda. A Octaviu jsem měl a můžu říct, že je to hodně velký rozdíl.

Každý auto se chová jinak ikdyž mají stejné díly.

1) To,co jsem myslel a psal Artigasovi, jsem myslel tak,že se dá srovnávat pouze DSG diesel-diesel,nikoli třeba benzín 1,2 TSI 4x2 - diesel 103kw 4x4 Je to jistě jinak naprogramované

2) Dusit motor je špatně, já se to snažím nedělat.

3) Když jedu z poměrně prudkého kopce,tak mě to podřadí na 3 a brzdí motor,když dole dojíždím křižovatku a ještě přibrzdím,tak to podřadí na 2 a pak zastavuji,skočí tam 1 a žádný pazvuky to nevydává. Setrvák by to mohl občas udělat- určité situace nezvládá. Když jsem dal u Octavie DSG rychle zpátečku a rychle přidal plyn,tak to setrvák nezvládl a dost to trhlo a bylo to slyšet. Tak jsem to už příště nedělal a problém byl vyřešený.

OK já jen kdyby měl někdo problém s DSG nebo chtěl víc info at ví kde ještě na foru hledat. Přece DSG v Oktavce je stejné že a Yeti v automatu moc nejezdí oproti Oktavce. Sám mám s Yetim najeto přes 60 tis km ale DSG nešlo do 2.0 TDI Experience objednat. Jinak s Fabkou TSI DSG sem moc spokojený.

post-8276-0-36941100-1317236616_thumb.jp

  • Autor

Davide, teď už si můžeš objednat smile.gif

Jestli jsi četl můj problém s DSG tak jsem zvědav co mi k temu napíšeš. Na Octavia foru jsem tam skoro nic nenašel.

Upraveno od MikeTTT

  • 1 měsíc později...

dneska to z většího kopce v zatáčkách podřadilo na 3ku, to se mi zdálo moc, byly tam velký otáčky a řvalo to, tak sem tam ručně šoupnul 4ku a byl klid, pochopila to že nepotřebuji tolik brzdit motorem ;)

  • Autor

Jj, to mi taky dělá, sotva šlápnu na brzdu z pořádnýho kopce a už to podřazuje.

dneska to z většího kopce v zatáčkách podřadilo na 3ku, to se mi zdálo moc, byly tam velký otáčky a řvalo to, tak sem tam ručně šoupnul 4ku a byl klid, pochopila to že nepotřebuji tolik brzdit motorem ;)

Mě to u dieselu taky podřadí,ale otáčky jsou akorát,nikdy to neřve.Je vidět,že je moje převodovka slušně vychovaná.........

  • Autor

Málo šlapeš na brzdu.

zážitek : stoupání přerušovaná čára, přede mnou kamič, jdu do něj, pedál na podlahu a hup je tam trojka otáčky stoupaj, a ejhle před kamičem druhej kamič a hošani nalepený jeden na druhým, žádná poviná mezera.... ted stoupá adrenalin mne, konci prerusovaná zacina plna a horizont do prava....drzim pedal na podlaze... trojka toci az nekam za 5tis, padne 4ka znova za 5tis a sem pryc...stihnul jsme to... DSG díky takhle rychle bych se s manuálem z toho nevylízal :-)

Upraveno od hadak11

  • Autor

Jj, hadaku taky to zažívám takový zrychlení, auto má dobrej odpich s dsg. Kam se hrabe manuál. Tohle je adroš kol-47.gif Žádný ztráty při řazení.

Málo šlapeš na brzdu.

Šlapu tak,jak je potřeba,normálně,proč bych měl brzdit z kopce jako šílenec?

  • 7 let později...

Smazáno

Upraveno od Kuchar7

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.