Přejít na obsah

Přestavba na LPG


Turok

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

žádám o radu. Dostal jsem následující dvě nabídky na přestavbu vozu Škoda Yeti 1,8/118kW. Co mě zarazilo je rozdíl v ceně, čím to může být (kromě akce, která je v prvním případě zmíněna)? Jakou variantu si vybrat při takto rozdílných cenách?

1. NABÍDKA

Momentálně máme akční cenu do konce měsíce října. Jsme akreditovaným zástupcem firmy D.t.Gas pro ČR. Pro tento vúz by Vás vyšla celková cena 22.800,- Kč včetně DPH. Do ceny je započítána toroidní nádrž o objemu 51l a systém sekvenčního vstřikování LPG. Obal na rezervní kolo je zdarma. První servisní prohlídka a celkové doseřízení systému je také zdarma. Další servisní intervaly jsou po ujetí 12-15000km. Tyto prohlídky obnáší výměnu filtrů LPG a celková kontrola těsnosti sysému včetně případného doseřízení za cenu 750,- s DPH. Záruční doba na systém je 3roky, bez ohledu na počet ujetých km. Montáž je možná i o víkendu. Pro montáž používáme nádrže GZWM s talkovou zkouškou 10let. Vstřikovače požíváme itelské výroby Valtek pro jejich velice spolehlivou funkčnost a jejich možnost jednoduché repase za cenu 180,- Kč Používáme i vstřikovače ESGI jako novinku momentálně 4měsíce, kde výrobce zaručuje životnost delší než 100000km. V současné době je na trhu takové množství kvalitních systému, že se v zásadě neliší, liší se pouze kvalita montáže a zručnost v jejich nastavení. Přestavbami LPG se zabýváme 17 let a v poslední době předěláváme spousty namontovaných systémů u neodborníků. Mezi lidmi potom panují takové názory , jako je pokles výkonu, podpálené ventily atd. Můžeme Vám garantovat, že k žádnému poklesu výkonu motoru nedochází a pokud tankujete kvalitní plyn , nedojde ani k navýšení spotřeby oproti provozu na benzin., rozdíl je pouze finanční. nívratnost přestavby je při dnešních cenách paliv cca 15000km

2. NABÍDKA

Nabízené zařízení: Holandské Garantovaná záruka na přestavbu: 3 roky nebo 100 tis. km Možnost financování na splátky (fa ESSOX - (10 splátek +1 splátka jako navýšení) Poznámka: kapalné vstřikování, systém vstřikuje kapalné LPG přes benzínové vstřikovače (z důvodu jejich chlazení). Program řídící jednotky je vyvinut speciálně pro konkrétní typ motoru. V Německu spolupracuje firma Vialle s prodejci VW a jsou na tyto přestavby poskytovány záruky VW. Místo přestavby: Praha 1 možná cenové varianty Vaší přestavby: Kalkulováno pro vůz: Škoda Yetti 1,8 TFSi Doporučený LPG Systém: SGi, tj. sekvencni vstrikovani plynu, Nádrž: toroidni namísto náhradního kola Varianta 1 1) originální holandský systém kapalného vstřikování Vialle - cena přestavby 70 000 Kč, K přestavbě používáme pouze schválené díly originální holandské a italské výroby (AG Autogas systems, Teleflex, GFI, Emmegas, Tomasetto, IMZ a další)homologovane dle evropskeho predpisu EHK 67R01. Všechny komponenty našich LPG sad jsou primárně určeny pro použití v automobilech a pocházejí a od renomovanych dodavatelu automobiloveho prumyslu: BOSCH, SAGEM, VALEO, JOHNSON CONTROL, AMP - TYCO. Nehrozí tedy ztráta jejich funkčnosti a nutnost jejich předčasné výměny, např. u elektroniky z důvodu vysokých teplot v motoru. V ceně přestavby Vám rovněž poskytneme: - veškeré legislativní náležitosti vč. zápisu do TP a přílohy LPG TP - revizi a kontrolu systemu po ujeti cca 1500 km V ceně přestavby není zahrnuto: - natankování nádrže LPG cca 50 l - příp. výměna zapalovacích svíček (nutno posoudit dle stavu stávajících) Doba trvání prestavby: 2 - 3 dny, po domluve pracujeme i o víkendech. Proč realizovat LPG přestavbu u nás? Jedná se o systém kapalného vstřikování speciálně vyvinutého pro motory s přímým vstřikem (FSi, TSi apod.)

Omlouvám se za délku.

Předem děkuji za jakoukoliv reakce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

každá varienata je zcela jiný typ LPG.

1 - vstřikování plynného LPG do sání - dnes standard, ale z důvodu nutného chlazení benz. vstřikovačů se každý x tý cyklus provede vstřik na benzín, tedy auto bere při provozu také benzín

2 - vstřikováná kapalného LPG - domnívám se, že v současnosti nejnovější systém, proto i ta cena

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,byt tebou tak tam určitě nedavam ten prvni system,absolutně nevyhovujici pro dany typ motoru a nechapu jak to někdo muže vubec nabizet pro tento motor.Ten druhy system je na trhu kratce,tudiž ne uplně vychytany a cenově hodně vysoko položeny.Byt tebou tak ještě chvili počkam ceny určitě o něco pujdou dolu a taky se tam vychytaji "mouchy".Kdybys chtěl radu ohledně LPG,koukni do sekce Fabia 1-lpg chodi tam dost montažniku LPG kteři ti určitě radi pomužou a poradi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všem moc děkuji za reakce. Asi vyslechnu rady a poohlédnu se po jiných nabídkách, případně ještě nějaký čas počkám. 70tis. je hodně a návratnost v mém případě je někde kolem dvou let. Nejsem technický typ a autům nerozumím, tudíž nejsem schopen posoudit nabídku první, tedy děkuji za varování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta cena za variantu 2 je smrtící, to by si snad objednal jenom blázen...

Umíš počítat ? Asi moc ne,jinak by jsi nepsal nesmysly. Spotřebou cca 9 l plynu za poloviční cenu proti benzínu se dostaneš na náklady,jakoby ti to bralo cca 4,5 l benzínu/100 km za normální cenu. Ušetříš-při střízlivém odhadu 4 l/100 km,to je zhruba 1,3 Kč/km. Když budeš jezdit víc- 30-40 000 km/rok,tak si lehce spočítáš,že po odečtení více nákladů na prohlídky- cca 800 Kč/15000 km, to máš zpátky za 1,5 až 2- roky,pak už budeš výrazně šetřit. I kdyby tam vznikla potřeba výměny nějaké součástky,tak to výsledek významně neovlivní. Pro lidi,co málo jezdí to není, pro ty,co jezdí hodně a chtějí motor benzín-turbo ,to smysl má. Když to přišlápneš na 12 l plynu,cena bude jako 6 l benzínu. Kouzlo je v tom,že čím větší spotřeba (třeba sportovní jízdou),tím se úspora ještě zvýší. Mám známého,co má Jeep Grand Cherokee, 8 mi válec 4,7 l benzín s automatem, jezdí při klidné jízdě za 14-15 l LPG/100 km( analogická spotřeba 7,5 l u tebe). Auto je tak silné,že na plyn ani moc šlapat nemusí. A říká,že ta jízda je tak úžasná,že by spousta lidí ucvrkávala do kalhot,kdyby s tím jela. Když jede stovkou,tak si připadá jakoby jel v malým autě 50. Když startuje svých 8 hrnků,tak se motor mírně zhoupne na silenblokách a s ním i celé auto,síla se probouzí...a přitom není motor skoro slyšet. Moc se mu to líbí a já se mu nedivím. Ale pointa je jinde-----Bez LPG by si musel nechat zajít chuť. Nekupoval to nové a není to bohatý člověk,ale spočítat si to uměl dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na variantu 1) muzes v klidu zapomenout... pro TFSI motory delaji renomovane LPG firmy specialni systemy, lisici se komponenty, ale hlavne nastavenim plynove RJ pro kazdy typ-kod motoru !!!

jinak ceny varianty 2) se pohybuji od 35 do 45 tisic, spotreba LPG + 10% oproti benzinu + 10% benzinu na chlazeni vstrikovacu...

i tak si myslim, ze se investice vyplati, navratnost je sice delsi, to je holt dan za to, ze mas takovy motor :-)

ciste teoreticky: spotreba benzin 7L, plyn 8L plus 1L benzinu, takze 1x35 + 8x17 = 1.71Kc/km

ciste na beznin 2.45Kc/km ... 0.74Kc/km uspora

cena systemu rekneme 45 tisic

po najezdu 60tkm se to vrati, urcite uvazujes jezdit vic nez prumerne, rekneme 30tkm rocne, takze po dvou letech zaplacene... do toho bych u noveho auta klidne sel... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ad1)

Pravděpodobně nějaký levný polský/český LPG systém. Do jednoduchého staršího auta OK, ale do Yetiho s přímým vstřikem ? Jak chtějí zabezpečit chlazení benzínových vstřikovačů ? 

"pokud tankujete kvalitní plyn , nedojde ani k navýšení spotřeby oproti provozu na benzin" ... blbost. I sebekvalitnější plyn obsahuje prostě "jen" propan s butanem, které mají o dost nižší hustotu (měrnou hmotnost) než benzín. Zjednodušeně lze říct, že 10 litrů LPG nahradí cca 7,5 litrů benzínu.

Mají tam i další nepřesnosti.

Ad2)

Nejmodernější LPG systém speciálně pro auta s přímým vstřikováním. Cena tohoto řešení bohužel odsouvá návratnost investice do daleké budoucnosti.

Editováno: , autor: Tycoon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vse zalezi na tom kolik najedes.. chce se to potat nekoho kdo uz ma motor TSi-TSFI predelany na LPG.. jaka firma, zkusenosti atd.. vim, ze prestavby techto motoru delala f. Elpigaz, maj na to predelanyho rapida Tsi, mrkni na gooogle, urcite to hned najdes..co vim, tak tento system si papne 8l LPg a nejaky benzin z duvodu chlazeni vstriku, ono to uz tak moc vyhodne nevyjde jak u klasickeho LPG kde se nemusi vstriky chladit.

A pak taky to umi mimojiny Cadek Brno, mrkni na jeho stranky, ma to tam celkem slusne popsane..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 7 let později...

Dobrý dňe, ja sa chcem opýtať, či sú nejaké varianty škody Yeti 1.8TSI, ktoré nie sú vhodné na prestavbu LPG. Mám záujem o kúpu tohoto auta a následne ho dať prerobiť na LPG. Keď som o tom písal do MPGas v Hlohovci, povedali mi, aby som im z konkrétneho auta dal číslo motora, prefotený techničák a fotku riadiacej jednotky. Nikto z predávajúcich mi samozrejme nie je ochotný dať takéto informácie o svojom aute :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...