Eleonora Svíčková Vloženo 3. Listopad 2011 Vloženo 3. Listopad 2011 Mám nyní na vozidle takovouto spotřebu. Připadá mi to víc, než jsem očekával. Jinak jezdí super, žádný cuky a tak... mám to řešit nějakou kontrolou, nebo se mám na to vy...t?:-)díky Citovat
shotik Vloženo 3. Listopad 2011 Vloženo 3. Listopad 2011 zalezi kde, jak, v jakym pocasi, na jakych kolech atd. jednoznacne ti nikdo nerekne jestli to je spatne kdyz nevime jak jezdis:) Citovat
boobika Vloženo 3. Listopad 2011 Vloženo 3. Listopad 2011 (editace) taky záleží na tom, jestli je to údaj z palubáku nebo vypočtená hodnota z tankování do plné. kolik to ukazovalo/vycházelo v době, kdy byla spotřeba podle tebe ok? jak dlouho máš to auto a jaké trasy jezdíš? Editováno: 3. Listopad 2011, autor: boobika Citovat
Eleonora Svíčková Vloženo 3. Listopad 2011 Autor Vloženo 3. Listopad 2011 jezdím pouze město, krátký trasy....auťák mám od března...tak nevím, měl jsem dříve 4,8........palubní počítač ukazuje 5,8....tak nevím, ale je možné jak je zima, tak to šlo nahoru... Citovat
Eleonora Svíčková Vloženo 3. Listopad 2011 Autor Vloženo 3. Listopad 2011 jinak natankováno do plné u shellky:-)...a mám tak necelých 600km a ještě mi nesvítí hladový oko....tak uvidím, co ujedu... Citovat
Eleonora Svíčková Vloženo 3. Listopad 2011 Autor Vloženo 3. Listopad 2011 spíš mi jde o to, jestli je to u tohodle typu auta běžná spotřeba, či nikoliv...jinak mi je to fuk, hlavně že šlape Citovat
boobika Vloženo 3. Listopad 2011 Vloženo 3. Listopad 2011 to víš, že spotřeba s ochlazením šla nahoru. u mne cca o 0,5litru, ale jezdím dlouhé trasy. navíc pokud už jezdíš zimní gumy. do toho krátké couračky... zkus spotřebu spočítat podle tankování do plné a uvidíš. palubák kolikrát kecá a dost. už jen díky způsobu, jakým spotřebu měří. případně bych pro jistotu kouknul vagem, kolik máš teplotu vody při ohřátém motoru, jestli třeba termostat nepouští. Citovat
Eleonora Svíčková Vloženo 3. Listopad 2011 Autor Vloženo 3. Listopad 2011 Ok, díky moc....a mějte se tu Citovat
milan1sm Vloženo 4. Prosinec 2011 Vloženo 4. Prosinec 2011 Taky mám podobný problém s sdi r.v2001, jezdím opravdu hodně citlivě a dost na brždění moterem, točím max do 2,5tis atd... prostě na spotřebu a pod 5,8 reálné spotřeby se nedostanu.Zkoušel jsem i opak a trošku to polechtat a točit na vyšší otáčky a spotřeba šla nahoru. Palubák ukazuje něco nokolo 7,2litrů spotřeby. Pokud nejedu jenom dálku jako např. do chorvatska kde to dělalo 5,3 podle tankování. Nikde jsem tu na fóru nenašel nějaký údaje z pp např. kolik to ukazuje na volnoběh bez světel(1,8l/h) a ihnet po nastartování, dále po ohřátí(1,1l/h), třeba 5 tka kdykoliv plyn na podlaze maximum9,4L... nevíte někdo?? vag zatím nemám takže jsem teplotu vody nezkoumal Citovat
Petrkiller Vloženo 7. Prosinec 2011 Vloženo 7. Prosinec 2011 (editace) Ahoj rovnou ti muzu rict ze podle me je dost velka spotreba na volnobehu po ohrati 1,1 .. to ja mel na benzinaku diky spinave skrtici klapce ale tu ty nemas..takze neco nebude podle me vpohode .. TDI ma na volnobeh spotrebu 0.8 po zahrati .. i min .. a spotreba SDI a TDI je vlastne stejna .. a na palubni pc se vykasli .. me keca o pul litru samozrejme pul litru ukazuje mene .. Editováno: 7. Prosinec 2011, autor: Petrkiller Citovat
acek Vloženo 8. Prosinec 2011 Vloženo 8. Prosinec 2011 To je dobrý já mám spotřebu 5.6L/100km ale u audi 3.0TDI quattro .samozřejmě pouze na dálku, po městě jsem okolo 9L/100km Jak říkaj kluci je potřeba kouknout dignostikou co se kde děje. U SDI bejvá zasranej egr a zůstává přiotevřenej a saje spaliny a má pak menší výkon a větší spotřebu. Dál se kouknout na tu teplotu a podívat na vstřiky kolik dávaj. Kdy byli dělaný filtry. To se vše projeví na celkový spotřebě.Styl jízdy a vůbec kde se jezdí pokud město tak spotřeba bejvá hold větší s tím se musí počítat ale pokud neklesně ani na delších trasách je něco špatně. Tankuj na benzině má kvalitnější naftu než shell.A přidej aditivum VIF a uvidíš že bude motor tišší a spotřeba půjde trošku dolů. Citovat
cvachabl Vloženo 17. leden 2012 Vloženo 17. leden 2012 čest práci.... na Fábii 1.9SDi r.v. 2000 při 180tkm mi v zimě žrala 6,3 kambi... docela mě to drásalo nervy.. i spotřeba oleje byla astronomická.... sundal jsem hlavu, vyměnil vodítka a gufera, vyčistil svody, protože dírka v sání nebyla větší než malíček..... vyčištěno, zaslepen EGR ventil.... ihned po smontování spotřeba 4,8... teď mám v zimě přes vánoce 4,623l/100km (od plné k plné na 40l 865km.) teď mě čekají kroužky, protože to stále žere olej. hodně štěstí při hledání. Citovat
xkoll108 Vloženo 22. leden 2012 Vloženo 22. leden 2012 mám r. 2000, najeto přes 300tis km a v zimě jezdím za 4,5 , ale je fakt, že to dost šolichám a jezdím dost na spotřebu..Tzn žádný divoký akcelerace, na padesátce jedu 50 apod, po dálnici 100-120 (Včera z vesnice u Dobříše do Prahy Krče průměrná 4l/100km). Jsem řidič začátečník a zatím mi takový styl jízdy i vyhovuje a nafta neubývá, což mi vyhovuje taky:-) Jinak kámoš má r 2004 SDI najeto 160tis km a drtí to o dost víc než já a jezdí za 5,5 kombinovaná, když lítá po dálníci 140, tak tam má přes 6l/100km..A myslim, že tyhle hodnoty jsou "ty pravý" k 1.9 SDI. Citovat
stoupa1980 Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Mám Fábii 1,4tdi r.v2003 combi.Kupoval jsem ji s 230tis km od firmy která rozvážela koření. Servis pravidelný a pokaždé v jiné škodovce. Budu mít najeto 10 000km. Spotřeba v létě 4l v zimě do 5l. tyto údaje o spotřebě jsou počítané a ne podle PC.Jezdím vše- město(mladou vezu k vlaku 1km tam 1km zpět), mimo město trasa 40km Já kdybych jezdil na spotřebu tak si myslím že se dostanu v létě ke 3,5l/100km Jinak auto je bez výbavi má pouze v el. přední okna a mlhovky(to mi vyhovuje protože čím víc el. tím víc poruch. Citovat
zdenek1712 Vloženo 2. Duben 2012 Vloženo 2. Duben 2012 Zdravim,nemam palubni počitač tak jsem uvažoval že jak mi pipne rezerva tak naliju 6litru nafty vynuluji kilometry a pak počkam zase na pipnuti rezervy .....je to přesne nebo rezerva nepipa přesně???? Citovat
Grym Vloženo 2. Duben 2012 Vloženo 2. Duben 2012 Pokud nepojedeš uplně rychle do nějaké prudké zatáčky, tak by to relativně mělo pípat stejně. Ono to defakto vyhodnocuje trochu jinak, než na starých autech kde si do zatáčky vjel a rosvítila se ti kontrolka a potom ti zase zhasla. Tady jak se rosvítí tak už svítí. Já to taky přiblížně takto měril na Fabii a sedělo to. Když jsem jezdil věčinou tu samou trasu, tak nebyl problém a spotřeba vycházela. Citovat
jurdadavid Vloženo 5. Duben 2012 Vloženo 5. Duben 2012 Tahle spotřeba snad není možná. Do minulého týdne jsem jezdil s SDI (2 roky) a i při maximálně sportovní jízdě ( spěcháni na vlak) jsem se nikdy nedostal přes 5,6 litrů. Jinak moje normáální spotřeba byla vždy delší trasy pod 4litry, město 4,5 a fakt couračka 1-2km mě vyšla na 5 litru +/- . Auto jsem nesetril ani mega nedupal na plyn... Na dalnici žere právě nejvíce.. tak 5,5 - 6 při 130... Není to auto na dálnice... I proto dnes mám TDI a spotřeba je stále menší než u tebe... Jinak zkus zjistit kdy byl měněný palivový filtr, jestli někde nafta neuniká, nebo jestli nemáš třeba stále přibrždované auto něčím(řučka, kotouč...) ale to bys asi poznal... Citovat
milan1sm Vloženo 8. Duben 2012 Vloženo 8. Duben 2012 Zdravím, Tak se u mě spotřeba trochu změnila. Vyměnil jsem termostat pořád propouštěl, takže se motor neohřál plus jsem přidal nějaký aditivum a spotřeba docela klesla. Jelikož jezdím skore stejné trasy, tak měřím spozřebu dám 40l např. při dojezdu 50km je to vždy po delší cestě,takže dojezd by měl být cca realný vynuluju počítadlo a palubák. Momentálně to dělalo na 40l/860km což je už podle mě přijatalná spotřeba. Jinak palubák ukazuje jiné hodnoty cca o 1l víc tak jsem to přes kabel snížil tak uvidíme jestli jsem se trefil na správnou hodnotu.Jinak jsem tu hodně na foru četl o kontrole synchronizace vačky s klikou. Nevíte někdo jak se dá(pokud se dá) změřit přes VAG com304 synchronizace vačky u sdi motoru? Nikde jsem to tu nenašel nebo pokud našel (zkoukni v motorovce, v měřených hodnotách kanál 4, pole 4 synchronizaci vačka-klika, jestli je v nule (ideálně)).tak mě to ve vagu podle návodu ukazuje tohle.. viz příloha. Nevíte co dělám špatně? Díky Milan Citovat
cvachabl Vloženo 11. Duben 2012 Vloženo 11. Duben 2012 SDi nemá synchronizaci vačky a kliky, to má jenom PD, protože vačka současně ovládá vstřiky (tlačí na ně), tímpádem, vačkou nastavuješ předvstřik, což u SDi provádíš v základním nastavení v TDI grafu a pootáčíš s řemenicí vstřikovacího čerpadla Citovat
zdenek1712 Vloženo 15. Duben 2012 Vloženo 15. Duben 2012 jen se chci zeptat, jak jsem auto koupil bylo nekvalitni čipnute,nechal jsem nahrat oreginal software ,ale nevim jestli se musi ještě přepisovat nějake hodnoty podle Milana to mam uplně jinak egr je zaslepeny fabia sdi Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.