Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj lidi, mám dotaz. Snad to tady nikde není, nikde jsem tady na foru nemohl najít. Mám O1 1.9 TDi 66kW. Při volnoběhu má motor nepravidelnej zvuk a strašně bouchá do kabiny. Měl jsem auto u týpka na diagnostice a bylo mi řečeno, že auto je diagnosticky zcela v pořádku. Že neví co s tím. Jediný co zjistili, že vstřiky těsně předtim, než rozpráší naftu ve válci, tak si ukápnou kapku do válce. Tim pádem to strašně kouří a smrdí. Nejhorší je to, že to na volnoběh nemůže moc dlouho běžet, bojim se že mi ta kapající nafta propálí písty :-(

Tak tohle je zajímavý problém. Jak přišel na to, že ti tam ukápnou? Divím se, že je to vůbec možné. Potom bych viděl závadu právě v těch tryskách...

Ale je to zvlástní, písty ve válci chodí tak rychle, že snad není ani fyzicky možné aby se utvořila kapka a ještě k tomu spadla, to by prostě nestihla...

Hm, přes to, že písty ve válci chodí tak rychle tak se používá tzv. předvstřik, vícenásobné vstřikování a pod., a všechno se to stíhá.

Nehledej v tom nějakou velkou kapku, ale prostě malinké množství nerozprášené nafty.

Když tryska netěsní jak by měla pak pokud v ní není tlak, "teče". Se zvětšujícím se tlakem se pak uzavře a dál funguje jako dobrá tryska.

Je to hodně zjednodušeně řečeno, ale doufám, že jsem to pochopil dobře, když mi to jednou mechanik vysvětloval :feve: .

Jestli nechces utracet velke penize za nove trysky, tak doporucuju mozne reseni, ovsem je to tak na 75,3% ze to pomuze.

Trysky vymontuj z auta a sezen kdo ma ultrazvukovou cisticku, pouziva se treba na cisteni sperku atp.

Nejdriv trysky dobre ocistit a odmastit tech.benzinem. pak uz je ponorit do vody v ultrazvukove cisticce a zapnout.

Po par minutach se treba muze voda vymenit a vyleje se bordel co je ve vode a pokracuje se znovu, dokud to nebude poustet usazeny bordel.

Timto zpusobem jeden znami uz opravil dost ruznych trysek na ruznych autech a opravdu to funguje :palec2:

Jeste doplnim, ze je NUTNE dat nove tesneni pod trysky.

  • Autor

Dík moc kluci, u nás mají tu ultrazvukovou čističku přímo ve škoda servisu, tak tam s tim zajedu. Já chtěl jenom vědět příčinu, která by se obešla bez servisu. Snad to pomůže, přál bych si totiž zvuj jako klasická rotačka na volnoběh a ne jako traktor :)

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak jsem to hodil do servisu a tam mi řekli, že to dělá setrvák. Ta dvouhmota je prej špatná u všech Octávek. Prej je je načatek přítlačák, ložisko i lamela, tak mi to vymění všechno ať mám klid. Díky všem za předchozí rady ;-)

  • 3 roky později...

Zdravim, mam 1,9 TDI 66kW AGR, rv 2001, auto ma urcite dvojhmotovy zotrvacnik.

 

Auto sa NIEKEDY na volnobeh trasie, po pridani plynu alebo stlaceni spojky to zmizne.

 

Moze sa takto prejavovat vadny zotrvacnik? A ak ano, je uz zrely na vymenu, alebo mozem pockat dovtedy, kym ani vysliapnutie spojky alebo pridanie plynu neodstrani vibracie?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.