Publikováno Listopad 21, 201113 r Včera jsem nabijel autobaterii takže jsem ji odpojil od auta zhruba na 12 hodin po zapojeni jsem nastartoval normalne jse rozjel a po vyřazení z otaček ma auto tendencí zdechnout nebo uplně zdechne je to rv 97 1.8 20v bez turba vag nic nehlásí předem děkuji za kažtou radu
Listopad 21, 201113 r Zdravím tě, sorry, ale musím to tady napsat. Takhle blbou větu nebo co to je, jsem už dlouho neviděl . To nemá konec, ani začátek, je to slovo za slovem vím, že je to jedno, ale snad není tak těžké napsat něco kloudného. A slovo "kažtou" asi ani neexistuje, místo "t" se dává "d"éčko Jinak si myslím, že díky odpojení baterky se ti chyby vymazaly a proto ti žádné VAG nehlásí...
Listopad 21, 201113 r Autor Čau Luke tak místo t jsem se přepsal má tam být d.Ty jsi se nikdy nepřepsal? Ale dobře asi máš vysokou školu. Věta nemá konec ani začátek ale je vní všecho napsáno. Jsou tady lidé že ti nenapíšou jesli mají benzín nebo diesla. Vidím že maš octavu v turbu tak jesli chceš tak si to semnou mužes rozdat s calibrou taky v turbu a uvidíme kdo se bude smát frajere
Listopad 21, 201113 r super debata puki: načo až do takých extrémov??....zasa Luke toho tolko nenapísal
Listopad 22, 201113 r Sice OT, ale tato debata stejně už o ničem jiném není. Znám fóra, které mají v pravidlech dodržovat pravopis. A to dost natvrdo!
Listopad 22, 201113 r blbá otázka, palivový filtr dobrý?máš tam benzín?zkus tam dolít, můžeš mít nekvalitní benzín a proto chcípá
Listopad 22, 201113 r Základní nastavení klapky,bych zkusil,po delším odpojení AKB se to chová jako po vymazání adaptací...
Listopad 24, 201113 r Autor Nevíte jak se to nastavuje? Základní nastavení klapky? Jinak je to benzín 1.8 20v tankuji jenom na shell. Palivový filtr jsem měnil před dvěma roky.
Listopad 24, 201113 r Někdo říká, že stačí na nějakou chvíli odpojit baterii. Jiný zase, že je nutno nastavit klapku přes VAG. Mi osobně to přes VAG moc nešlo tak jsem to udělal tím prvním způsobem a dá se říct, že to funguje...
Listopad 24, 201113 r Mám AGU a po odpojení baterie jsem měl ten samý problém. Po vyřazení když auto jelo tak lítaly otáčky hluboko pod volnoběh. Mě stačilo pro vyřešení to, co už je tady na fóru napsáno mockrát. U studeného motoru zapnout klíček a zatím nestartovat, od klapky je slyčet hučení, jak si zkouší krajní polohy. To trvá necelou minutu. Až hučení skončí, tak nastartovat a nechat na volnoběh zahřát na provozní teplotu (to trvá při těchto teplotách asi 15 min). Během té doby nemačkat na plyn. Pořád se ta klapka totiž vzhledem k teplotě motoru nastavuje. Po prohřátí na místě, vyrazit a třeba na trojku projet celé spektrum otáček s plným plynem. Toto fungovalo u mne. Taky nešlo udělat základní nastavení klapky přes VAG. Od té doby jsem baterku neodpojoval. Mám inteligentní nabíječku, tak baterku při dobíjení neodpojuji.
Listopad 24, 201113 r Autor Ok pet59k takže mam zase odpojit baterku nebo to mužu udělat ten proces co jsi psal klidne třeba cca po 100 km když jsem najel?
Listopad 24, 201113 r Nejlépe tím vagem,paměť závad čistá,provozní teplota a hlavně vymazané adaptace a pak zakl. nastavení sk. 098 zobrazí se ADP běží pak ADP OK a je to,pak ta možnost s tím natočeným motorem a nešlapat na plyn,není to úplně standardní ale někdy to fakt funguje a samo si to najde adaptace,jinak manuál hovoří jasně Je-li jednotka ovládání škrtící klapky (J338) demontovaná a namontovaná,příp. vyměněná,nebo přerušeno napájení řídící jednotky motoru,musí být vždy provedeno základní nastavení.
Listopad 25, 201113 r Puki: Já jsem to dělal po odpojené baterce, abych raděj začal od znovu a nebyly tam nějaké nesmysly. Mám ročník 1999 (plyn přes lanko) a tam opravdu nepomohlo udělat základní nastavení klapky přes VAG. Od té doby tři roky jezdím spokojeně bez problémů. (Tenkrát jsem měnil baterku). Upraveno Listopad 25, 201113 r od pet59k
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.