Přejít na obsah

pod odpojeni baterie na 12 hod auto chcipa


puki

Doporučené příspěvky

Včera jsem nabijel autobaterii takže jsem ji odpojil od auta zhruba na 12 hodin po zapojeni jsem nastartoval normalne jse rozjel a po vyřazení z otaček ma auto tendencí zdechnout nebo uplně zdechne je to rv 97 1.8 20v bez turba vag nic nehlásí předem děkuji za kažtou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím tě, sorry, ale musím to tady napsat. Takhle blbou větu nebo co to je, jsem už dlouho neviděl :D . To nemá konec, ani začátek, je to slovo za slovem :D vím, že je to jedno, ale snad není tak těžké napsat něco kloudného. A slovo "kažtou" asi ani neexistuje, místo "t" se dává "d"éčko :D

Jinak si myslím, že díky odpojení baterky se ti chyby vymazaly a proto ti žádné VAG nehlásí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau Luke tak místo t jsem se přepsal má tam být d.Ty jsi se nikdy nepřepsal? Ale dobře asi máš vysokou školu. Věta nemá konec ani začátek ale je vní všecho napsáno. Jsou tady lidé že ti nenapíšou jesli mají benzín nebo diesla. Vidím že maš octavu v turbu tak jesli chceš tak si to semnou mužes rozdat s calibrou taky v turbu a uvidíme kdo se bude smát frajere

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám AGU a po odpojení baterie jsem měl ten samý problém. Po vyřazení když auto jelo tak lítaly otáčky hluboko pod volnoběh. Mě stačilo pro vyřešení to, co už je tady na fóru napsáno mockrát. U studeného motoru zapnout klíček a zatím nestartovat, od klapky je slyčet hučení, jak si zkouší krajní polohy. To trvá necelou minutu. Až hučení skončí, tak nastartovat a nechat na volnoběh zahřát na provozní teplotu (to trvá při těchto teplotách asi 15 min). Během té doby nemačkat na plyn. Pořád se ta klapka totiž vzhledem k teplotě motoru nastavuje. Po prohřátí na místě, vyrazit a třeba na trojku projet celé spektrum otáček s plným plynem. Toto fungovalo u mne. Taky nešlo udělat základní nastavení klapky přes VAG. Od té doby jsem baterku neodpojoval. Mám inteligentní nabíječku, tak baterku při dobíjení neodpojuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlépe tím vagem,paměť závad čistá,provozní teplota a hlavně vymazané adaptace a pak zakl. nastavení sk. 098 zobrazí se ADP běží pak ADP OK a je to,pak ta možnost s tím natočeným motorem a nešlapat na plyn,není to úplně standardní ale někdy to fakt funguje a samo si to najde adaptace,jinak manuál hovoří jasně Je-li jednotka ovládání škrtící klapky (J338) demontovaná a namontovaná,příp. vyměněná,nebo přerušeno napájení řídící jednotky motoru,musí být vždy provedeno základní nastavení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Puki: Já jsem to dělal po odpojené baterce, abych raděj začal od znovu a nebyly tam nějaké nesmysly. Mám ročník 1999 (plyn přes lanko) a tam opravdu nepomohlo udělat základní nastavení klapky přes VAG. Od té doby tři roky jezdím spokojeně bez problémů. (Tenkrát jsem měnil baterku).

Editováno: , autor: pet59k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...