davcatuma Vloženo 13. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2011 Tak, hodně témat jsem početl. Mám problém a dnes jsem s mechošem narazil na další. Fábii mám tdi 74kw a vlastním ji 2 měsíce. Problém spočnul, že při koupi auto kopali přední kotouče. Tudíš následovala jejich výměna za nové Zimermann + desky. Jo, ale během pár km opět vybruje volant. Tudíš kotouče dolů na soustruh úchylkometr a kotouče jsou O.K. dokonce jsem stočil ty co na voze byli při koupi. Tak a opět vybrace, ale sranda je v tom, že čím víc brzdím a zahřeji kotouče tím více to vybruje (volant) za studena ani tak moc ne. Auto zvednuté nastartoval dal 2 a šel se podívat. Zdá se mi, že drhnou desky o kotouče. Ale kotouče na soustruhu jsou O.K. co mám tedy špatně? druhá věc je, že pravé přední kolo je OPRAVDU hodně špinavé od prachu z brzd než levé. no a nejhorší zjištění je: levé přední kolo mám o 1.5cm posunuté dozadu než pravé. Kola mám rovně a na jedné straně dám mezi gumu a blatník 3prsty a na druhé straně dám 4 prsty. Měřili jsme rozvor a takéje tam rozdíl. Nicméně gumy se sjíždějí stejnoměrně geoška je v toleranci. Auto občas z ničeho nic táhne do leve a najednou zase z ničeho nic přestane. Předchozí majitel mi včera napsal email, že poslední opravy na autě byli: levá poloosa levý homokloub, levý tlumič,levý náboj s ložiskem. Vše z vrakáče. Bohužel nevím proč a zda to bylo bourané, tak zda je původní rameno, nebo ne. Dle 4 nezávislých servisů jsou silenbloky a veškeré tyto věci ještě v pořádku. Mě se nezdá že by bylo něco špatně, nic nemlátí ani při akceleraci ani při brždění. Jo a volant mám trochu doleva místo rovně, ale to jest asi tím, že při jeho montáži nesrovnali kola. děkuji za Vaše nápady kde začít a co by mohlo zapříčinit 1.5cm posunuté kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2011 Kopání můžou způsobit křivé náboje kol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 13. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2011 jo, ale kope to až po zahřátí brzd za studena to kope málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 A kope to opravdu ve předu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 no a nemas nahodou povolenu respektive posunutu celu napravicu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 14. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 Ano kope jen předek, zadek je odzkoušen a ten je cajk. Předek a hlavně po zahřátí. Nevím, no vypadá to na náboje těhlice bude snad o.k. cmoud: jak myslíš posunutou? jak to poznám? snad je náprava uchycená v dírách tudíš nejde dát jinak,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 Treba spravit komplet G.O. prednej napravy. Potom prestane vibrovat volant+kopat brzdovy pedal pri brzdeni!!!! Citaj prilohu PDF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 14. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 jo pěkné, ale mě náprava nekmitá při jízdě, ALE hlavně až po zahřátí kotoučů, jak vychladnou tak je to dobré... Kotouč sundám dám opět na soustruh nasadím úchylkometr a kotouč je o.k. náboj je také o.k. ale opět začnu brzdit a po ohřátí vybruje pouze VOLANT pedál NIKOLI... ale díky dost výstižný příspěvek :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 ked to bolo burane tak sa mohlo ohnut rameno alebo posunut cena napravica a preto to moze blbnut...Nie som si isty,ale v DP som cital ze cela napravica sa da posunut o cca 1cm...Ale v prvom rade sa kukni na tie ramena a silentbloky ci nie su utrhnute,resp.natrhnute a ak su,tak vymenit!A k tym kotucom...Kedy si menil brzdovku???Nemas niekde poskodenu brzdovu hadicku???Pricvaknuta,alebo nieco take?Su hadicky priechodne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 14. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 brzdovka je nová odvzdušněno... hadičky vypadají o.k. proč by na to měli vliv hadičky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 mozu byt upchate,resp.pripchate a brzdovka nemusi odtial odtekat...a potom sa trenim zohrieva a mozu ti dret platnicky...Kamarat mal nieco podobne a robila mu to hadicka...to je moj nazor...ak to nie je pravda,neukamenujte ma....:c))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 to čo opisuješ ohľadom brz.hadičiek,tak to bol problém u Felícií...u Fábie som sa s tým ešte nestretol....ale všetko je prvý raz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skofa1.2 Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 S tou hadičkou sem se setkal u Peugeota.Tam se uvolnila vnitřní stěna hadičky a zacpala zpětnou průchodnost.To ale mělo za následek,že to kolo zůstávalo přibržděné,ale nekopalo.To si myslím,že by bylo podobné jako přiskříplá hadička.Někomu se to asi bude zdát jako blbost a neříkám,že to je tento případ,ale tatíkovi to taky kopalo a nevěděl už co.Až se přišlo na to,že to dělala pneumatika.Za jízdy nic nepoznal,neboť veškerou vybraci pobral posilovač řízení.Jakmile začal brzdit,na pneu byl větší tlak a začalo to dupat,no a čím teplejší pneu byla tím víc.Jo a schodou okolností to bylo na straně,na kterou mělo auto bebíčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 14. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 zítra skusím nasadit jiné gumy ale nejprv zajedu do Škodovky a jsem zvědav co mi sdělí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 Mě to kopalo při brzdění do volantu a já pořad řešil předek a jednou mě napadlo ve větší rychlosti přitáhnout ruční brzdu. Měl jsem hned jasno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 15. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 Jo taky jsem zkoušel zatáhnout ručku, ale nic to nedělá. Hlavně jak začnu brzdit tak cítím vibrace v podlaze a je to hnus. Tudíš jsem si jist, že to jde od předku. Kope jen volant, pedál NE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 Dej to na STK za 150 Kč ať to vyzkouši na válcích a na vytřasaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 21. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2011 Tak vibrace jsou pryč: kdyby to někomu pomohlo, tak to byli zadní silenbloky přední nápravy. Byli úplně vytrhané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 (editace) Hm, neřešil si tady nedávno uvolněné poloosy a přitom si tvrdil že všechny silenbloky jsou OK? Editováno: 22. Prosinec 2011, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 22. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 Hm, neřešil si tady nedávno uvolněné poloosy a přitom si tvrdil že všechny silenbloky jsou OK? ANO! jak je vidět, tak není vše na první pohled vidět a ani když se vyvěsí kola... nakonec jsem řekl vyměnit a když se vyndali tak jeden se rozpadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 Tak já bych to myslím poznal, ale stane se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 23. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 teď už jen přijít na to, proč jedna strana je kolo o 1.5cm dozadu oproti druhé.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 ZLE NAHODENA PREDNA NAPRAVA-SKRIZENA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 23. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 jak to myslíš? zle nahoděná? skřížená? s ní nejde hýbat přece. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dawit Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Ahoj chci se zeptat je to doba už ale ohledně tohoto příspěvku jak to dopadlo s tím posunutým kolem ? Já jsem nedávno měnil právě ty silentbloky zadní a čepy ramene a řízení a je po geometrii, nedávno sem se zakoukal na auto z boku a zjistil sem že mám obě kola více vzadu než uprostřed ? Jak to bylo řešeno ? Nějako vyřešeno ? Kdyžtak díky moc za jakékoliv info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.