Přejít na obsah

skofa1.2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 000 zobrazení profilu

Oznámení skofa1.2

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Zdravim, pročítám toto téma a vzpomínám na to, jak sem se taky lopotil s demontáží loketky,krytu ruční brzdy,středového panelu a nakonec držáku loketky. Poprvé to tak nějak šlo,podruhé už kryt ruční brzdy byl trochu volnější a vůbec mě to začalo štvát. Pak sem udělal malou úpravu na držáku loketky a od té doby nic nerozebírám. Jen sundám ten plastovej kryt a hlavní šroub loketky a na lanka se dostanu vpohodě tim otvorem ve středovém panelu i s namontovanym držákem. Jde jen o to, odstranit takové to žebro na dráku ,které je tam úplně nanic.Jelikož nevim jak sem dát obrázek , je to takový pásek mezi šrouby v zadní části držáku. Když to uvidíte - pochopíte. Jediný mínus je,že se nedá točit klíčem víc,jak o jednu šestinu matice. Chtělo by to ráčnový očkový klíč. Jinak doporučuji nejdřív lanovody zcela povolit, šlápnout na pedál brzdy (tím se nastaví samostavy) a potom teprve lanovody seřídit.Pokud máte už nějakej ten kilometr najetej, docela se zlepší krok pedálu.
  2. Nic opotřebovaného není,dělá to i na novém autě.Na F1 to nedělalo, zřejmě proto,že má trochu jiný sklon čelního skla a jinak řešenou hranu sloupku.A to že to dělá jen u řidiče ,je celkem logické.Kdyby byly stěrače na autě opačně a stíraly na druhou stranu,dělalo byto zase jen u spolujezdce.
  3. Na autě mam denní svícení od začátku (bylo ve výbavě) a taky se stalo,že přestalo fungovat.V záruce vyměněna celá komfortní jednotka z důvodu studeného spoje na spínacím relé. Jinak nevim,ale funkce je po otočení klíčku - rozsvícení parkovaček,po nastartování - rozsvícení potkávaček.Dálkové - pouze světelná houkačka.
  4. Tak mám tušení,že už asi vím co by to mohlo být.Všechno nasvětšuje tomu,že to asi opravdu bude v hornim uložení předních tlumičů.Nevím jestli se mi to podaří správne popsat.Když zatuhne ložisko horního uložení,stane se to,že po projetí nějaké větší nerovnosti se zatočenýma kolama,občas se ozve takový zvuk,jako když poskočí pružina.Ono to vlastně není jako,ale skutečně poskočí,protože je trochu překroucená a to proto,že jí právě to zatuhlé ložisko nepustí.No a během jízdy to někde zase s tímto zvukem poskočí zpátky.No a proč to popisuju? právě proto,že od té doby co se mi to děje s tou pružinou,je pokoj od původního bouchání. Sem přesvědčenej,že až někdy vyměním,nebo aspoň rozeberu a promažu,odstraním oba dva zvuky najednou
  5. Ahoj,nechtěl jsem o tom psát,dřív než si to dostatečně ověřím.Od začátku sem se zajímal o to,proč na mé F2 tak často dochází na tzv. zamrzání ruční brzdy i v době kdy nemrzne.Nikdy sem se s tím nesetkával ani u F1, u Felicie, u Favorita Š100,prostě nikde.Brzdy opečovávám až přehnaně pečlivě a pořád stejný problém.No a před nějakým časem se mi to podařilo odstranit.Dokonce to pomohlo i u F2 kolegy. Jelikož se mi stávalo,když sem zastavil v kopci a někdo nastupoval nebo vystupoval,jakoby to trochu povolovalo a v brzdách vrzlo.Rozhod sem se ručku přitáhnout a tak sem zjistil,že při montáži ve škodovce nejdříve seřídili ručku a potom asi teprve šlápli na pedál.Povolil sem tedy lanovody úplně a šlápnul na pedál.Znatelně sem uslyšel jak moc poskočily samostavy paken, no a potom sem zase lanovody dotáhnul.Od té doby se mi ještě nestalo,aby sem to nemohl rozjet z místa.Dokonce ani po tom,co sem auto umyl a dva dny stálo na ručku. Myslím si tedy,že když je ručka seřízená dřív,než se nastavěj samostavy sešlápnutím pedálu,musí být nějaký špatný úhel páky ručky na paknách a tím se to asi špatně vrací.Docela by mě zajímalo, jestli to byla u mě (ve dvou případech) náhoda,nebo jestli by to pomohlo i někomu jinému.
  6. K používání led na autě můžu říct jen to,že pokud jsou (aspoň u mě) namontované tam,kde svítí při startování,můžou se kupovat a měnit po kartonech. Ovšem tam kde se rozsvěcí až když běží motor, nemusel sem měnit ani jednou za dva a půl roku. Shrnuto a podtrženo,pokud mam zapnuto automatické denní svícení-nevydrží,pokud ho vypnu a světla zapínám až po startu ručně-vše v pohodě. Konzultoval sem to s člověkem co se zabývá elektronikou a ten řekl,že led nesnáší ty proudové výkyvy při startu,potom je jim to jedno. o je aspoň moje zkušenost. Nemám ale vyzkoušené takové ty lepší led,myslím SMD,pouze ty obyčejné,kterými je zaplavenej každej malej obchod a jsou i levnější.To může být třeba ten problém.
  7. S tou hadičkou sem se setkal u Peugeota.Tam se uvolnila vnitřní stěna hadičky a zacpala zpětnou průchodnost.To ale mělo za následek,že to kolo zůstávalo přibržděné,ale nekopalo.To si myslím,že by bylo podobné jako přiskříplá hadička.Někomu se to asi bude zdát jako blbost a neříkám,že to je tento případ,ale tatíkovi to taky kopalo a nevěděl už co.Až se přišlo na to,že to dělala pneumatika.Za jízdy nic nepoznal,neboť veškerou vybraci pobral posilovač řízení.Jakmile začal brzdit,na pneu byl větší tlak a začalo to dupat,no a čím teplejší pneu byla tím víc.Jo a schodou okolností to bylo na straně,na kterou mělo auto bebíčko.
  8. Ne ne,ono se to těžko hledá.Stačí to jen nadzvednout zvedákem a zase se to ztratí.S kamarádem sme to prolezli několikrát a nic. Dokonce sem byl několikrát v Škoda servisu,projížděli to se mnou a připadalo mi to,že mi pokaždé přidělili hluchýho mechanika.Vždy to bylo stejné :,,Já nic neslyším".Ono pokud je auto v záruce,dělají na tom skoro vždy sluchově postižení. Navíc to zvenku není moc slyšet a když je otevřená kapota,nedají se moc simulovat rozjezdy a řazení a ještě mít hlavu u motoru. Ale jednou na to přídu
  9. Bohužel,ono se to zase vrátí.Už sem vypozoroval,že když to nedělá,začne to potom,co táhnu přívěz,nebo v létě pustím klima a popojíždim v koloně.Pro nezasvěcené,připomíná to zvuk jako když cvakaly volné kameny poloos na staré Š120.Snad to někdo někdy odhalí,čím to je.
  10. Já to všechno vím co se mělo a nemělo,ale to je už pozdě.Navíc máti táhne na sedmdesátku,bylo to na večer a po celodennim běhání po úředech páč se právě přestěhovali.Tak se to dá pochopit.Je pravda,že to sice podepsala,ale se svím dodatkem,ke kterému nebylo zřejmě přihlédnuto.Dokonce byl tchán na pojišťovně páč je auto psané na něj a poukazoval na tyto okolnosti a nic.No a v neposlední řadě si vzpomínám na to,když měl brácha karambol a jelikož to bylo bez zranění,čekal na ně od 8.00h ráno do 13.30h. Ono kdo ví jak by se zachoval kdokoli jiný v daný okamžik (nervy,únava atd.)Já vím přesně jaké má telefoní číslo moje žena a když na mě někdo bafne tak vim prd a musim se kouknout,znáte to né? Ale ten foťáček není špatnej nápad on by stačil i ten jednorázovej.
  11. Zdravim,nemůžu odolat a nenapsat co se odehrálo v naší rodině.Asi před měsícem měla moje tchýně nehodu v Praze.Z boční ulice jí vyjel divoch,který po několika metrech dupnul na brzdy.Máti na svůj věk docela rychle zareagovala a šlápla na to taky.Divoch to zřejmě uviděl a tak zařadil zpátečku a vyrazil jí naproti.Kontaktu se to nevyhlo.Naštěstí se nikomu nic nestalo a na Fabce žádná škoda,jen odštípnutý rámeček pod spz. Než se stačila rozkoukat byla tam asistenční služba jeho pojišťovny. No a že za to může máti.Logické,to že začal couvat nikdo nedokáže.(začínám uvažovat o pořízení té kamerky do auta pro podobné případy) On měl lehounce škrábnutej nárazník a trval na tom, že se to musí nalakovat.Tak to sepsali a každý jel svou cestou.Mynulý týden přislo oznámení,že je záležitost uzavřená.Jaké bylo aspoň pro mě překvapení,když sem se dozvěděl,že poškozenému museli vytáhnout podlahu kufru,vyměnit nárazník+výstuhu,zadní lampy,oplastování kufru a bočnice(ani nevím co tím mysleli),opravyt páté dveře a vše nově nalakovat.Ve své podstatě o nic nejde,bonus je v tahu tak jako tak,jen sem chtěl říct,že sem uvažoval o sundání tabulek pod spz,ale ještě si to musím rozmyslet. Vůbec si nedovedu představit,jak by dopadla Fabča,kdyby,tu jinak nepěknou plastovou věc,neměla. Samozřejmě vím,že šlo o pojišťovací podvod,jen sem nevěděl jestli se smát nebo brečet
  12. Taky bych to na tu brzdovku netypoval,zdá se mi to nepravděpodobné.U mého prvního auta Škoda 110 byla brzdovka 20let a nikdy žádnej problém. Nepoznal jsem věak o které brzdy se jedná? Pokud to dělají zadní,auto se při rozjezdu jakoby zhoupne,pokud přední,tak by to udělat nemělo.Jestli zůstévají vyset přední a moc péče se jim nevěnovalo,začal bych kontrolou pohyblivosti pístku a samotných třmenů, taky těch ploch co se po nich posouvají desky.Tam to občas zarezne.
  13. mikyspf-Ty šroubky jsou tušim M6,s hlavou torx.Mužeš klidně použít imbus.Tím to drží dole a nahoře je M8 zase torx a zase se dá použít imbus.Délky si ovšem nepamatuju . Smiegel-Co přesně nevíš? 1/ povolit a nadzvednout Středový panel (3x torx,2 ve předu,1 v zadu)Skryto pod dnem kulatých přihrádek. Je lepší vycvaknout manžetu řadicí páky(ten stříbrnej kroužek) a pokud máš kožený potah ručky tak směrem dopředu stahnout (vycvaknout tu podlouhlou krytku u ručky) Vepředu ten panel drží na sucháč u pedálů a na druhé straně (odjistit odtrženim do strany) 2/ vycvaknout stávající úložnou kapsu (je jen nacvaklá) 3/ usadit konzoli loketky a dotahnout 4xM6 4/ vrátit středový panel a vše co se rozdělalo 5/ připevnit loketku s nandanym krycim plastem nohy (tim většim) 1xM8 Ten plast tam musí být aby se to dobře spasovalo s výřezem ve středovym panelu 6/ nacvaknout druhou část plastu nohy Tak a hotovo,nic na tom neni.Kdyby šlo všechno tak jednoduše,jen se nebát
  14. skofa1.2

    Xenony

    No myslel sem si to.Prostě by to ke xenonu chtělo ještě jednu parabolu s obyč H7 nebo H3.(OII fl má klasiku dálky,parkovačky sou v horní části světla).U Yetiho nemam páru jak to vyřešili.Tam kdybych to měl řešit,myslím tím přestavbu na xenon a nechtěl origo,asi bych se pokusil použít mlhy.Samosebou aby potom nesvítily při normálních dálkách. Ale u FII nevim.Budu si ještě chvilku lámat hlavu a potom na to hodim bobek.
  15. Taky nesnášim,když se v autě něco jí,ale je pravda,že poslední dobou sem vyměkl,mohou si vzít žvejku
×
×
  • Vytvořit nový...