Přejít na obsah

Topení 1.2 TSI


miki53

Doporučené příspěvky

To maty13 - Ano, děláš si legraci, ale pro mně je to dost smutná zkušenost. Koupil jsem Yeti do penze a ted toto:

1. Mizerně topí

2. V háji rozvoďák

3. Za jízdy pohasíná palubka. Jim se to ale neprojevilo.

4. Blbinka - shnilý zadní znak ŠKODA

A toto za více než 400 000???

Kolega v práci koupil KIA CEED. Také ji má rok a půl. A za 1.2.3.4. NIC....

A ten Matiz neměl jediný problém. Zato tenhle krám jich má na rozdávání. TEČKA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Tygrik. Ano, četl jsem. Ale ten vůz netopí a v manuálu o tom ani zmínka. Kdybych to věděl, dám tam z výroby vyhřívané sedačky. Ale jak to mám vědět??? Jednoduše jsem byl nalákán a podveden. Toto všechno vědět, nikdy bych Yeti nekoupil. Bohužel mám smůlu. Už se stalo. A co mám říct manželce, když říká, že to netopí? Říkám, že jsem hlupák a nechal se nachytat na vůz ŠKODA. Auto ŠKODA již NIKDY. Je mi to líto, že to říkám i když ho mám, ale JE TO TAK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mi topí (znatelně) Yetík po cca 5 km. Předtím jsem měl třívalcovou Fabii a bylo to cca stejné. Myslím, že stějně na tom bude většina (ne-li všechny) moderních benzíňáků. S dieslem sice nemám zkušenost, ale vzhledem k vyšší účinnosti těchto motorů to bude určitě ještě horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To maty13 - Ano, děláš si legraci, ale pro mně je to dost smutná zkušenost. Koupil jsem Yeti do penze a ted toto:

1. Mizerně topí

2. V háji rozvoďák

3. Za jízdy pohasíná palubka. Jim se to ale neprojevilo.

4. Blbinka - shnilý zadní znak ŠKODA

A toto za více než 400 000???

Kolega v práci koupil KIA CEED. Také ji má rok a půl. A za 1.2.3.4. NIC....

A ten Matiz neměl jediný problém. Zato tenhle krám jich má na rozdávání. TEČKA.

Já třeba i díky Tygříkovi (který byl průkopníkem této myšlenky) jedu ještě letos montovat do sedaček vytápění a potom už topení mé jednadvojky nebudu řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To maty13 - ano, ale tak to sakra mají sdělit zákazníkovi při koupi. Vidím, že jsi to také nevěděl. Já se tedy škodovce ozvu, ale radost z toho mít nebudou. Pokud se sebou takto necháme orat, tak nám to patří. Za svoje money bych chtěl trochu slušný vůz. SX4 je sice menší, ale nemá chybu. Uvažoval jsem i o Renaultu, ale ŠKODA je prý lepší. Blbost. Už nebudu patriot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mi topí (znatelně) Yetík po cca 5 km. Předtím jsem měl třívalcovou Fabii a bylo to cca stejné. Myslím, že stějně na tom bude většina (ne-li všechny) moderních benzíňáků. S dieslem sice nemám zkušenost, ale vzhledem k vyšší účinnosti těchto motorů to bude určitě ještě horší.

Diesel je na tom lépe, má elektrické "přitopení". Takže teplý vzduch jde opravdu brzo. Už to tady na fóru někdo psal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Narozdíl od SX4 má pro mě Yeti pouze jednu zásadní vadu - topení.

Drobné nedostatky jako intenzita potkávacích světel, nebo rozvody (což až tak drobný nedostatek pravda není, ale v garančce mi je zdarma vyměnili a už je to v pohodě) řešit teď nebudu. Žárovky budu měnit, až tady Artigas napíše svou odbornou recenzi :).

Co se týče SX4, měl jsem možnost se v zánovní svézt (měla najeto nějakých 20000km). Podle Yetiho je to šrot, jízdní vlastnosti na asfaltu výrazně horší, v interiéru vše vrzalo. Takové mé pocity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kamarád má SX4 a netěžuje si. Já jsem opravdu naštvanej. Toto není OK. To SX4 jsem jen tak střelil. Hyundai IX35 také není špatný a nevím o nějakých zásadních problémech. A to je zhruba ve stejné cenové relaci. Ale to se bavíme stále dokola. Prostě jsem blbej, tak mi to patří. A k tomu topení:

1. Š1000MB - moc netopila

2. Š100MB - moc netopila

3. Š105S - moc netopila

4. LADA 2007 - 1500 - topila luxusně

5. ŠKODA FORMAN - ušlo to - dobrý

6. Daewoo Matiz - dost slušný

7. Yeti 1.2TSI - nový a hrůza - ty vyhřívané sedačky by tam měly být v základu a ZDARMA. Sečteno a podtrženo - je to krám a i když ho mám, jednoduše za ty peníze nic moc. Ano, mnoho lidí nyní lituje, že si 1.2TSI koupili a mezi ně patřím i já. Jenomže já se nechci dát jen tak lehce, sklonit hlavu a investovat do vyhřívaných sedaček atd... Oni totiž nejsou žádní pánibozi, to si je koncern myslí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[

To že jsi zdravě naštvaný je vidět, topení je problém, který tady vadí všem. Na druhé straně, koupil sis auto za 400 tisíc a dokonce i dražší auta mají své problémy. IX35 jsem neměl možnost vyzkoušet, zkoušel jsem KIU Sportage a tam mi zásadním způsobem třeba vadil výhled z auta. Pravda, tohoto si všimneš hned, kdežto topení se odzkoušíš až v zimě.

Editováno: , autor: Sranki
necituj predchadzajuci prispevok, uz sa to konecne nauc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miki, jsi naštvaný, to chápu. Ale Yeti šrot opravdu není. Jsem s ním spokojen a nedám na něj dopustit. A nekupoval jsem ho z patriotismu. Každé auto má své pro a proti. A je na každém, jak si vybere. Já volby nelituji. Navíc mi Yetík dal něco k nezaplacení: super kamarády.

I výměnu rozvodů jsem bral celkem v klidu. Bylo to asi taky přístupem mého prodejce. Topení mi až tak nevadí, můj předchozí Roomstřík 1,2 htp topil hůř.

Nemusíš hysterčic, chápu, že o tom asi moc přemýšlíš. Možná Tě žena zahrnuje výčitkami. To už jsou ženské, získaly to evolucí. ;-) Pokud Yetiho nechceš, tak ho dej pryč a kup auto, které Ti bude víc vyhovovat. Možná by tvoji mizernou náladu spravila návštěva u politbyra. My už na to máme tekutý lék.:-)

Editováno: , autor: Tygrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Tygrik. Ano, jsi spokojen. Asi nemáš i problémy spojené s rozvody. Koncern si není schopen ohlídat kvalitu dodávaných dílů. A nebo rozhoduje cena. Oni dokonce nechají majitele, at se sami starají. Vždyt je to jejich věc, žejo. Slušný výrobce toto řeší dopisem nebo telefonem. Oni totiž nepřiznají, co zkonstruovali za zmetka. Mě auto při startu vyje jako kůň, ale podle VIN do výměny rozvoďáku nespadám. No tak jo. Jejich přístup k zákazníkům je zoufalý. Já bych ještě zkousl, kdyby nás svolali a automaticky rovodák vyměnili. A jak tento problém odhalí technický antitalent? Po záruce???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem ten, co by snesl v Yetim lepší topení.

Po přečtení hromady dnešních příspěvků na toto téma napíši to, co mi řekl nedávno soused – majitel autoservisu a zarputilý obhájce Mercedesů: Model X topil už za rohem baráku, následovník XX na konci vesnice a současný XXX netopí ani po 10km, je to daň za úspornější a hlavně ekologičtější motory a proto současný mercedes XXX se bez přídavného, nezávislého topení ani nevyrábí a opět topí za rohem baráku… A to se bavíme o autu, které s cenou na miliónu teprve začíná.

Promiňte mi to označení X, XX, XXX, ale já už zapomněl, jak říkal ty písmena a čísla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...