Přejít na obsah

Přeposilovaný posilovač řízení OII


Space

Doporučené příspěvky

Zdar všem, celkem jsem nevěděl, zdali ten příspěvek dát tady, nebo do Elektriky, ale zkusím to tady.

VoCoGo...

v létě jezdím na 17" kolech a vše je ok, 225 mm široké kola jsou cítit jak za jízdy, tak i když otáčím volantem na místě dávají příjemný odpor...je tam nějaká zpětná vazba.Problém ale nastává v zimě, kdy jezdím na 15" kolech a nastává maras, protože posilovač je totálně přeposilovaný, když jedu na dálnici, tak je to totálka....zimní gumy mají sice 205mm, ale kola jsou menší...

Otázka:

Dá se někde....třeba ve VAGu změnit síla účinku posilovače..?

Vím, že některé automobilky (KIA, Hnujdai) to zavádějí do výbavy, kdy si to řidič definuje sám.

Díky za konstruktivní příspěvky

Space

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To šlo...? Mám obavy, že to bude u OII kapku složitější, protože to určitě souvisí s podvolantovou jednotkou, volantovým kroužkem (snímač natočením volantu), apod....v každém případě to bude o nastavení VAGem...jen znát, kde a co... :kol-26: Chtělo by to nějakého odborníka... :kol-97:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posilovací účinek musí jít nastavit je to elektromechanický systém tam ta možnost je stačí mít vag a vědět kde to nastavit. Jediný kde to nejde je tam kde je mechanicky hnané čerpadlo posilovače řemenem. Jinak spojit vagem s jednotkou 44.posilovač řízení a změnit nastavení. Není to nic složitýho je tam 5 možností změny účinku,otestovat ,uložit a je to hotový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, celkem zajímavá informace, tzn, že ve VAGu, najedu na pozici 44(posilovač řízení) a pak v nastavení se pokusit něco změnit. Bohužel nemám VAG, tak jen doplňující otázka...které číslo se mění a za jaké...? Nerad bych něco domrvil....pokud je možné, tak i printscreen by nebyl od věci. Pak zajedu za kámošem a zkusím to...

Díky za radu.

Space

Posilovací účinek musí jít nastavit je to elektromechanický systém tam ta možnost je stačí mít vag a vědět kde to nastavit. Jediný kde to nejde je tam kde je mechanicky hnané čerpadlo posilovače řemenem. Jinak spojit vagem s jednotkou 44.posilovač řízení a změnit nastavení. Není to nic složitýho je tam 5 možností změny účinku,otestovat ,uložit a je to hotový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-adaptácia tuhosti riadenia

V rámci diagnostiky riadenia, je možné na O2 upraviť tuhosť posilňovača riadenia. V RJ44 v Prispôsobení v byte 01 je možné meniť hodnoty od 5 do 1 pričom 5 je najľahšie a 1 najťažšie riadenie. tzn, pokiaľ sa vám zdá riadenie v OII málo "tuhé" dotoho. odskúšané!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...