Publikováno Prosinec 21, 201113 r Zdar všem, celkem jsem nevěděl, zdali ten příspěvek dát tady, nebo do Elektriky, ale zkusím to tady. VoCoGo... v létě jezdím na 17" kolech a vše je ok, 225 mm široké kola jsou cítit jak za jízdy, tak i když otáčím volantem na místě dávají příjemný odpor...je tam nějaká zpětná vazba.Problém ale nastává v zimě, kdy jezdím na 15" kolech a nastává maras, protože posilovač je totálně přeposilovaný, když jedu na dálnici, tak je to totálka....zimní gumy mají sice 205mm, ale kola jsou menší... Otázka: Dá se někde....třeba ve VAGu změnit síla účinku posilovače..? Vím, že některé automobilky (KIA, Hnujdai) to zavádějí do výbavy, kdy si to řidič definuje sám. Díky za konstruktivní příspěvky Space
Prosinec 23, 201113 r Autor To šlo...? Mám obavy, že to bude u OII kapku složitější, protože to určitě souvisí s podvolantovou jednotkou, volantovým kroužkem (snímač natočením volantu), apod....v každém případě to bude o nastavení VAGem...jen znát, kde a co... Chtělo by to nějakého odborníka...
Prosinec 23, 201113 r Na starých se nastavoval ve vagu posilovač invalida , těžký předek , střední a lehký .
Prosinec 25, 201113 r Posilovací účinek musí jít nastavit je to elektromechanický systém tam ta možnost je stačí mít vag a vědět kde to nastavit. Jediný kde to nejde je tam kde je mechanicky hnané čerpadlo posilovače řemenem. Jinak spojit vagem s jednotkou 44.posilovač řízení a změnit nastavení. Není to nic složitýho je tam 5 možností změny účinku,otestovat ,uložit a je to hotový.
Prosinec 26, 201113 r Autor Aha, celkem zajímavá informace, tzn, že ve VAGu, najedu na pozici 44(posilovač řízení) a pak v nastavení se pokusit něco změnit. Bohužel nemám VAG, tak jen doplňující otázka...které číslo se mění a za jaké...? Nerad bych něco domrvil....pokud je možné, tak i printscreen by nebyl od věci. Pak zajedu za kámošem a zkusím to... Díky za radu. Space Posilovací účinek musí jít nastavit je to elektromechanický systém tam ta možnost je stačí mít vag a vědět kde to nastavit. Jediný kde to nejde je tam kde je mechanicky hnané čerpadlo posilovače řemenem. Jinak spojit vagem s jednotkou 44.posilovač řízení a změnit nastavení. Není to nic složitýho je tam 5 možností změny účinku,otestovat ,uložit a je to hotový.
Prosinec 28, 201113 r -adaptácia tuhosti riadenia V rámci diagnostiky riadenia, je možné na O2 upraviť tuhosť posilňovača riadenia. V RJ44 v Prispôsobení v byte 01 je možné meniť hodnoty od 5 do 1 pričom 5 je najľahšie a 1 najťažšie riadenie. tzn, pokiaľ sa vám zdá riadenie v OII málo "tuhé" dotoho. odskúšané!
Prosinec 28, 201113 r Tak jak píše kolega je to jednoduchý ale musí to dělat někdo kdo s tou diagnostikou umí.
Únor 27, 201510 r Dobrý den, dle vašich námětů v diskuzi, jsem chtěl trochu připosilit řízení, ale na kanálu 01 dostanu informaci, že není dostupný. Viz foto.... Mám oct 2 FL MR10
Duben 18, 20169 r Zdravím , též jsem chtěl poladit sílu posilovače a mám to stejné jakouživatel TorJoh . S tím rozdílem, že mám OCT 2 FL MR2008/12. Je nějaká jiná možnost ? Nebo něco dělám špatně.
Září 10, 20177 r Jde to na pár kliknutí přes program Carista, je tam 7 stupňů. Po odpojení baterky se mi to přepnulo na druhý nejtěžší, hned jsem poznal, že mi to dává zabrat víc, než je mi příjemné, tak to zkusil přehodit na Normal, prozatím, budu ještě testovat.
Září 10, 20177 r Třeba to může jít takto, nezkoušel jsem, nevím na kterých modelech to jde nebo ne: http://www.myturbodiesel.com/wiki/power-steering-adjustment-mk5-vw-jetta-rabbit-gti/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.