Malta Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 jj když udělá obojí, rozhodně nic nepokazí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Njn, jenže pipinka zase bude řvát, že jí tam svítí kontrolka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 (editace) Ale to len na skušku či to pomože a pipinka tolko vydrži. Editováno: 20. Květen 2014, autor: hubo44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 a pak eventuelně může pipince říci, buď kontrolka nebo 3 litry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda Mechanik Vloženo 28. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2016 Dobrý den! prosím o pomoc. Mám Fabii I motor 1.2 HTP 12V 47kW AZQ. Auto mi jezdilo, bez potíží jsem najezdil 253000 km. Především jsem si dal záležet a měnil jsem pravidelně olej 2 x ročně, takže tak na 9000 km. Ráno jsem ujel 90 km a večer jsem přišel,nastartoval a vyjel. Ujel jsem tak 1 km a auto mi pod plynem chcíplo. Při sešláplém plynu a výkonu najednou dojelo a nic ( nic se předtím neprojevovalo). Jedinná věc co byla, je, že se před chcípnutím rozsvítila kontrolka chlazení ( auto ale bylo studené), hladina sice nadoraz,ale byla), kontrolka blikala a pípala. pak pohasla a auto chcíplo. Bohužel už nešlo nastartovat. Startér točí s motorem v pohodě, nikde nic nerachtá, neřinčí. Prostě normálně točí a nic. Diagnostika mi hlásila a stále hlasí vadnou jednotku škrticí klapky,ale to je nesmysl, protože jsem koupil novou a nic. Kabeláž od škrticí klapky do svorkovnice ŘJ v pohodě. Při startu se klapka ani nepohne, jen mi přijde, že chvilku lehoučce zabzučí, auto nehází jiskru a svíčky jsou suché, takže evidentně je to celý řetěz škrticí klapka, komplet zapalovaní na svíčky a vstřiky. Potenciometr plynu je dobrý a teče do něj co má (5V). Není možné, že se ta jednotka zablokovala? Třeba se zhoupla ta hladina v nádržce. Divný je, že to bylo bez varování a pak už vůbec nic,ani neškytla. Mám podezření, na vadnou jednotku. Nemá s tim už někdo zkušenost? Kdyby něco, tak přidám mail Brejlovec.ctyrka@seznam.cz Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brano1963 Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 Dobrý.Som tu nový a chcel by som sa niečo spýtať.Asi pred polrokom som kúpil fabiu 1,2 htp 47kw BME rok výroby 2005.Do tohto týždňa bolo všetko v poriadku.Až v štvrtok večer som odstavil auto,všetko bez problémov.V piatok ráno som už nenaštartoval.Baterka točila,ale auto nechytilo. V sobotu mi to pozrel jeden známy,zistil že pravdepodobne bol zlý kontakt na čerpadle alebo aby somsi pre istotu vymenil čerpadlo,pretože začalo znovu ťahať.Hovorím mu že či to nemohlo byť relátkom.Ale pretože sa ponáhľal,tak sa tým nechcel už baviť.Ale mi povedal že možno moje auto už nemá relátko,že čo on vie od určitého roku výroby už čerpadlo spínala priamo riadiaca jednotka bez relátka.Tak toto som počul prvý krát.Prosím Vás vysvetlil by ste mi to niekto?Môže to byť pravda? Ja som si doteraz myslel,že relátko tam musí byť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thoumes Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 Zdravíčko, mám Fabii 1.2 HTP 47kW, kde mám problém se startem, když auto stojí delší dobu např. přes noc, pak ráno auto nenastaruji. Odpoledne přijdu k autu a napoprvé chytne jakoby nic. Jakmile auto nastartuji, pak s dalšími starty už žádný problém není. Auto při jízdě necuká, neztrácí výkon, vše bez abnormalit. Při nestartování - startér točí a baterka je OK. U auta jsem nechal vyčištit sací klapku, vyměnit vzduchový filtr, svíčky, relátko u čerpadla a nakonec i samotné čerpadlo. Problém stále přetrvává. Prosím o radu. Díky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 co palivový fitr měněn a pokud ano, pro správný tlak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 A co čidlo teploty motoru? Auto třeba nepozná, že je motor studený a neobohatí směs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thoumes Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 před 3 hodinami, Malta napsal: co palivový fitr měněn a pokud ano, pro správný tlak? Palivovy filtr menen tak pul roku zpět. Jak kolega pise níže, dnes jedu na výměnu teplotního čidla, take ho mam měněné, cca rok zpět, ale bylo to čidlo za 200kč v servisu říkal že je to standardní cena, ale teď když koukám, tak je to nějaká šunka, čidlo, které mi tam bude davat dnes je za nějakých 500,- už zde je rozdíl. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thoumes Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 před 3 hodinami, McMatej napsal: A co čidlo teploty motoru? Auto třeba nepozná, že je motor studený a neobohatí směs. Dnes jedu na výměnu, dám vědět, zda to bylo tím. Jen jsem si myslel, že pokud je špatné čidlo, tak to diagnostika ukáže. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.