reprom Vloženo 22. Září 2009 Sdílet Vloženo 22. Září 2009 Som trochu sklamaný, po 50tis. km mi na OIIFL 1,8TSI preskočil rozvod. Auto je v záruke, minimálne týždeň bude v servise, kým sa Škoda rozhodne, čo budú vymieňať. Zaujímavý je priebeh. Večer som auto odstavil pred domom, žiadna porucha, zvuk normálny. Ráno som sadol do auta, a už nenaštartovalo. Štartér sa točil, ale motor sa nerozbehol. Smutné. Údajne to vyzerá na nový motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 22. Září 2009 Sdílet Vloženo 22. Září 2009 Tak to je hnus toto...pak sem hod co s tim opravdu udelali. Pokud ti budou davat novy motor tak to bude na dele nez jen na tyden podle me. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 23. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2009 Ono najdlhšie asi bude to čakanie, kým Škoda MB rozhodne, akým spôsobom opravia poruchu. Ono vraj keď odsúhlasia nový motor, tak na druhý deň príde, a za deň tie motory vymenia. Ale ako to celé dopadne som sám zvedavý. Zaujímavé je aj to, že som dostal náhradné auto, keďže moje je v záruke (má len pol roka), ale iba tri dni ho mám zadarmo. Od zajtra buď platím za náhradné auto 1850Sk za deň, alebo ho vrátim. Takéto sú pravidlá Škoda Assistance na Slovensku aj v Čechách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 (editace) A neparkoval jsi v kopci se zařazeným rychlostním stupněm bez ruční brzdy??? Tak se toto totiž může stát - v hydraulickém napínáku se zmenší tlak a povolí řemen no a ten může opravdu přeskočit o zub. Tak se to stalo tchánovi u půl roku staré MAZDY 6. Zaparkoval večer v prudkém kopci v zimě a ručku nedával aby nezamrzla lanka. A ráno nenastartoval. No podle mě to už muselo být ten večer přeskočený aspoň o zub. O zub to jede a skoro nic nepoznáš, ale o 2-3 už ne..... Jinak pokud se to nepotkalo (což si myslím že ne), tak vyměněj akorát napínání a seříděj to a pofrčíš dál. Editováno: 23. Září 2009, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 Mám dojem,že motory s řemenem hydraulické napínáky nemají.Ty mají pozte řetězy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 Co se tyka toho nahradniho auta, tak to te na Slovensku pekne sulej. Ja jsem mel takhle nahradni auto 10 dni a vsechno zacvakala Bolka, takze to rozhodne neni nejaky predpis Skodovky. Tento motor ma retez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 OK A jak mohl přeskočit řetěz??? Něco tam uhnilo jinýho.... Jestli teda neprasknul.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 1,2 HTP mají řetěz a taky mají problém s přeskočením... jsou tam dva veliký napínáky proti sobě a šlo právě o to, že olej se tam nějak nedostal a nenašponoval je a skočilo to... ale už nevím co bylo příčinou toho že se ten olej do nich nedostal... Mazda 6 má taky myslím řetěz - byla taky v mém užším výběru.... No ale parkovat v kopci s kvaltem je celkem normální disciplína, ne? S tím přece musí automobilka počítat a mít to vychytaný že auto v kopci visí na kvaltu a néé že se tím vytlačí olej z napínáku a starter to popraví... Moc se mi to takhle nezdá... že by večer vše bylo OK a ráno to ani neškytlo...a že to jsou rozvody... nestřílel v tom servise nějakej panchytrej od pasu aby na tebe udělal dojem? Napiš co to bylo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 25. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2009 No zatial je isté, že ventily sú zohnuté. Dali dole hlavu, či sa piesty stretli s ventilami, ale vraj nie. Reťaz sa tiež neroztrhla. Inak parkoval som na rovine, a mám DSG, takže veľa možností som nemal, prevodovka bola v polohe P. Túto verziu, že olej nešpanoval kladky som už počul, ale prečo tam nebol ten olej. Uvidíme, dnes dúfam Škoda rozhodne, čo sa ide vymeniť. Každopádne si berú pokazené súčiastky na skúmanie asi do Nemecka. Na Slovensku rozoberali 1,8 TFSI asi prvý raz, nik ho predtým nevidel. A preskočený rozvod, to už vôbec sa im nezdalo. Ešte keby som vraj radil z napr. 6 do 2, tak by tomu verili, ale DSG, to vyzerá na Akty X. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 (editace) To je dobrej fake. Asi jsi u pravých odborníků: písty jsou OK a ventily jsou ohnuté??? A čím se asi mohli ohnout když ne pístama??? Si z tebe dělají (_!_) Je to celé nějaké podivné..... 1.8T ano, Mazda 6 v benzínu má řetěz (tchán má ale ropáka). O tom že skočí řemen vím, ale řetěz potřebuje na to přeskočení větší vůli..... No nezdá se mi to! Editováno: 25. Září 2009, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 Hele to je fakt hodne velka blbost, mit ohnute ventily a pisty v poradku...to bych ty pisty vyndal a rozmlatil jim s nima hlavu...na to bych si dal opravdu pozor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 25. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2009 Čo mi vymenia neviem, ale rozvod sa posunul o 11 zubov. Dnes našli, že na večke, čo ovláda sacie ventily, sa rosypalo ložisko, takže sa zadrela večka a zvyšok sa chcel ešte hýbať. Piesty sú vraj v poriadku. Servis tipuje, že importér dá príkaz vymeniť motor, alebo iba pol motor. Otázka je, kedy už konečne rozhodnú. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 Absolutně neopravovat, ale vyměnit celej motor.... To jsou ale paka v těch servisech.....jak tohle může někdo říct. Známej měl před lety problém z přeskoč.řemenem na Passatu 1.9TDI...motor se mu potkal taky při startu (ventily ohnuté)....taky mu tehdy řekl nějakej "borec" v servisu VW že stačí udělat vršek, že písty to 100%vydržej....no udělali mu je ten vršek(ventily) a tím to končilo...po opravě mu to ale začalo žrát abnormálně olej 1L/500km a bylo to tím že při tom potkání motoru, jak do sebe práskly ventily s pístama, to písty mikrometricky zmáčklo a tím to přivřelo píst.kroužky a ty pak olej nestírali a kolem nich to protejkalo jak řeka. Vůbec bych s nima nedabatoval....prostě vyměnit a basta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 To je dobrej fake. Asi jsi u pravých odborníků: písty jsou OK a ventily jsou ohnuté??? A čím se asi mohli ohnout když ne pístama???Si z tebe dělají (_!_) Je to celé nějaké podivné..... 1.8T ano, Mazda 6 v benzínu má řetěz (tchán má ale ropáka). O tom že skočí řemen vím, ale řetěz potřebuje na to přeskočení větší vůli..... No nezdá se mi to! Koukni sem: http://www.google.cz/search?hl=cs&sour...yhledat+Googlem konstrukční vada 1,2HTP - opravili to později -2004- prodlouženými napínáky... Tak to přece musí jasně poznat jestli ty písty do nich praštily... ty ventily jsou vždycky! výrazně obtištěný v pístech... Jinak si ale neumím představit co by ohnulo ventily... ta vačka že by je nejak vzala z boku když měla vůli v tom vysypaném ložisku... Ale v každém případě je to "hnus velebnosti" a jímá mne hrůza z něčeho takového... nezbývá doufat než že to je jednorázová smůla na kus a né chyba soudruhů z NDR... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 27. Září 2009 Sdílet Vloženo 27. Září 2009 řetěz potřebuje na to přeskočení větší vůli.... klasický problem mnoha starších naftových bmw ,chrysler měl u pár typů motorů,tuším že naftových taky problémy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Tak to je mazec..... Napiš sem prosím reprome jak jsi dopadl, protože mě to docela zajímá! Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 30. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Auto ešte stále nemám, ale už objednali celú novú hlavu a rozvod. Výmenu celého motora Škoda MB neschválila, vraj to nie je potrebné. Zajtra možno bude jazdiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 2. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 Stále ešte nejazdím. Už sú to dva týždne. Súčiastky objednali, ale neprišli všetky. Takže veľmi neplatí, že náhradné diely do 24 hodín od objednania. Som zvedavý, čo povedia dnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 A řekli Ti jednoznačně čím to bylo způsobené? Jak to vzníklo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 3. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 Poškodené ložisko na vačke, asi výrobná vada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 Se divim že neměněj celej motor....mě v roce 1999 u Passata když jsem jako jeden z prvních měl PDčkovej 1.9TDI-PD 85kw, tak v necel.40.000km mi začalo něco lehce dřít v motoru (bylo to slyšitelně jen z venku), ve VW mi po dvou dnech oznámily že je vada v olej.čerpadle a že budou měnit celej motor že opravy na takto zánovních motorech maj z VW zakázány..objednal se novej motor a ze vším všudy včetně nalezení závady jsem pátý den vyrážel z VW servisu z novým motorem.. U OII 2.0TDI jakbysmet...tam se tehdy ve 120.000km rozsvítilo mazání, odtáhlo se to do servisu AutoJarov a taktéž měnily celý motor. Já bych se s nima určitě hádal...po 50.000km mít zánovní auto z částečnou generálkou motoru...No nic moc...Ještě když ventily práskly do pístů...víš hovno co se díky tomu vyrojí za pár desítek km..... Já z mojí náturou bych s nima vůbec nedebatoval..udělaj zmetek, tak ať to VW vymění kus za kus a pak si nad tim někde v laborce seděj a laborujou v čem byla chyba.....A že by nechtěli v servisu semnou o tom mluvit?..dobře, hned bych žhavil tel.do MB s tim že pokud mi nebude vyměněn celý motor, tak odstupuju od kup.smlouvy a že je ještě tak protáhnu médiama že si to příště rozmyslej mi nevyhovět... Jasně, pokud budu mít na autě(i pokud by bylo v záruce) najeto 150 nebo 200.000km, tak neřeknu ani Ň, ale u motoru co má 50.000km?..no promiň, to je čerstvě zajetej motor, to aby se v tom někdo hned takhle s čerstva hrabal bych určitě nedovolil. V servisu to chce být doslova za hajzla...pak maj s tebe strach a nedovolej si ti vykládat nějaký píčo.iny.....Já jsem podle všech úsměvnej sympaták a dřív jsem tak i choval v servisech, ale od jisté doby jakmile dorazim do servisu, tak nasadim arogantní ksicht šílenýho hajzla a to máš vidět jakej je v tom mega-rozdíl při řešení závad apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 13. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2009 Nějak je to téma nedokončené....Jak to nakonec dopadlo? S tím "telefonováním do Boleslavi" mám bohaté zkušenosti-ale dávám zapravdu, že u škodovky to funguje. Mají celkem bobky z nějaké medializace, fakt jsi to měl zkusit, troufám si tvrdit, že by to vyšlo. Nechci se tady zmiňovat, co se povedlo mě, ale bylo to o dost peněz víc (i když motor 1,8 TFSI je dost kurevsky drahý) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakrij Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 tak mě po 1 měsíci od zakoupení vozu přeskočil rozvodovej řetěz ,auto má najeto 24tkm,r.v 2010,stalo se to zničeho nic,ráno startuju a auto ani pořádně nechytlo jen to kovově zarachtalo a chcíplo,pak už při dalšim startu začala svítit kontrolka motoru a bylo hotovo,odtah do servisu a dnes mi sdělili,že přeskočil rozvoďák,bude se čekat na vyjádření, zda to MB zacvaká,jako že by měla,auto je ještě cca 6měsíců v záruce!!!než jsem auto koupil,tak jsem se všude ujišťoval jestli se to u týhle motorizace nemůže stát(u 1.2 je to známej problém) a všichni tvrdili,že nikoliv,dneska mi ale člověk VW servisu tvrdil,že zrovna tahle motorizace je z TSIíček ta nejporuchověší,což mě vůbec nepotěšil (myslím si ale trochu svoje- nejspíš ten motor neradi spravujou,protože je jich málo). chci se tedy zeptat, jestli už se to někomu taky stalo?popř. jestli jste něco museli platit i když auto bylo v záruce. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladacz Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 Škodovka kolikrát u takvýchto závad platí i po záruce. Myslím že nebudeš mít problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. leden 2012 Sdílet Vloženo 16. leden 2012 všetko pôjde z kapsy ŠA...je to problém týchto motorov a škodovka o tom dobre vie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.