Jump to content
reprom

1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz

Recommended Posts

A jaký servisní interval tam máš? 1rok/15 000 km nebo proměnlivý až 2roky/30 000 km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Třeba v servisní knížce (nevím tedy jakou máš, jestli vůbec nějakou) - je tam kód (např. QG2) v datovém štítku na první straně. Nebo v autě na palubním počítači - najdeš tam, kolik km, nebo dní ti zbývá do servisu/výměny oleje - postup najdeš v manuálu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no když jsem to daval po koupeni do neautorozovaneho servisu v 17000km a ted mam 22000km a do servisu mě zbiva 15500 km tak asi ten delši ale ješte je problem že  mam namontovane tažni a ne autorizovanim servisem je to problem? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak já osobně bych Ti doporučil pro klid nechat vyměnit i ten napínák. Já to udělal po doporučení servisem v podobném nájezdu km jako máš teď Ty. Nestojí to ranec a než se pak dohadovat ze ŠA, tak tohle beru jako maximum co jsem pro to mohl udělat. I přes některé  negativní názory nedám na tenhle motor dopustit a neměnil bych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ono to stoji kolem 10000Kč ne? ja jen ted musim podchitit  viplněni te servisky a jezdit pravidelně do autorizovaneho servisu  abych měl jistotu  kdiby se to stalo  nake te domluvi  popřipadě zaruky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kterého data cca. se montuje napínák "K" ?  Mám auto vyrobené v dubnu 2011 (1,8 DSG) a najeto asi 82tkm.

Po nastartování 15s probíhá něco, co mi na klidu nepřidává, ale po minutě je to celkem uklidněné a není problém. 

Servis říká  ještě se to nerozskočilo, není co řešit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012,takže ho nemáš předpokládám,že autorizák říká že je to ok, tak to neznamená nic... 

Edited by kokta7

Share this post


Link to post
Share on other sites

dnes jsem byl v autorizovanem servise  řekli my že mě  napinak bez problemu  viměni  a snim cele rozvodovou sadu   cena je kolem 10 000 kč     pak budu myt zaruku na 2 roky na material ale po 2 letech kdiž my to skoči zase tak už si vše budu cvakat ze svehe jelikoš mam auto stare 4 roky

Share this post


Link to post
Share on other sites

No otázkou je zda v takto malém nájezdu je skutečně nutné měnit celou sadu. Kdybys měl najeto třeba alespoň 50tkm, tak to ano, ale takhle nevím.V mém případě byl měněn pouze napínák a kryt rozvodů. Nebylo to na mou žádost a bylo to rozhodnutí servisu. Po výměně mi bylo řečeno, že na novém typu k poškození aretace nemůže konstrukčně dojít. Ale to ukáže čas a zkušenosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak řikaš jelikoš  mě to bude dělat kamoš  pač mě autorizovanej servis  nic navic neda a kulacni už  nemužu požadovat tak   se kouknem jak to bude vipadat a podle toho to obědname  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdybys to tady pořádně četl, tak by ses dočetl, že Panasonik je cizinec. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

čeština je složitější než "rozvedený Yeti"....mně arabi píšou "dobyr din" úplně normálně...mimochodem, jak píše a říká Jára , původně vyjadřovalo oboupohlavnost tohoto stvoření slovo JáTy, které potom Angličané zkomolili na Yeti.....tím ovšem nechci říci, že kvalita mladoboleslavského rozvodového mechanismu je bůhvíjak skvělá, patřilo by se vymlátit jim ten "řeťaz" z hlavy...nejlépe řemenem. Zajímavé je (už jsme to tu s Pawoukem kdysi řešili), že řetěz v erese je v pohodě a přitom jako ND je levnější než v 1,4 který mě přivádí k šílenství. Koupil bych si Teslu, ale zase se mi nechce být "papežštější než papež" za dvě mega nebo co to stojí....naftu nechci, automat už vůbec ne a musím to už brzo objednat a furt nevím co....

Share this post


Link to post
Share on other sites

právě že i člověk ze škodovky co viděl statistiky, tak ta 2.0 TSI v RS oktavii je málo poruchová...

tak si vem G7 nebo seata s 1.8 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tom je zajímavé to, že jak 1.8 TSi, tak 2.0 TSI vychází ze společného základu a když se podívám do Etky, tak rozvody jou naprosto totožné (stejné napínáky, stejné řetězy)... Rozumí tomu někdo? :kol-32:  Ale přece jen jsem tam objevil jednu zajímavost, se kterou jsem se zatím ještě nesetkal. V Etce u dílů, které se již nevyrábí bývá poznámka, že je " Vyběhlý z výroby dne XY.XY.XYZT, použít náhradu." Ovšem u napínáků 1.8/2.0 TSI je to vystupňováno "Vyběhlý z výroby dne XY.XY.XYZT. Tento díl se již nesmí používat, použijte prosím náhradu.", takže je vidět, že je to velký průšvih.

post-32075-0-59574900-1390475072_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar, má niekto problém s únikom oleja po výmene napináku, príp. rozvodov?. Mne začalo tlačiť trochu cez ten spodný kryt, lebo ho pri výmene rozvodov nevymenili. Dal som to na záruku vymeniť, a začalo tlačiť cez spodný tlakový snímač. Ten sa vymenil a po 200km plasty zatečené, ale dosť a mokro je od tesnenia olejovej vane. Servis tvrdí že s vaňou sa nič nerobilo a pretesnia to bez problému. Vie niekto poradiť či sa niečo mohlo stať pri výmene rozvodov, lebo autom som od výmeny najazdil cca 12tkm ťah motora bez problému, otáčky nekolíšu, motor ide tichučko. Sú tam po výmene nejaké vyššie tlaky, keď olej tlačí?. Inak reťaz si crnkne niekedy na 2s pri studených štartoch ako aj so starým napinákom. ďakujem za každú radu.

Edited by vw-futy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...