Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zajímal by mě váš názor na LPG v naftovém motoru?

Firmy co to dělají se chlubí nárustem výkonu, snížením emisí a lepším spalováním pevných částic.

viz. např.: http://www.lkauto.cz/dieselgas

Co to podle vás udělá s životností motoru u dieselu a nevíte někdo orientační cenu?

Odkaz se jeví celkem seriózně, ale moc bych tomu nevěřil, zařadil bych to do kolonky přidávání acetonu do paliva pro vyšší výkon.

Obecně má LPG skoro stejnou výhřevnost jako nafta, ale ten způsob dopravy plynu přes sání turba? no nevím, chtěl bych to vidět, ale raději z větší vzdálenosti.

Tahle technologie je celkem stará používala se dřív i v áviích.Ale technologie jde dopředu a v kombinaci s motory CR je celkem reálná šance že se sníží množství vsřikované nafty a přidá plyn tak se rapidně sníží množstvý pevných částic lepším spalováním a bude mnohem méně trpět DPF filtr a prodlouží se jeho životnost.Motor to snese bez zásadních změn asi mnohem líp než úpravu čipováním. Akorát tu je další starost s emisema na plyn,zákaz parkování v podzemních garážích a velká finanční investice kdy se bude návratnost v úsporách vracet hodně dlouho.

  • 2 týdny později...

Tak nakonec mi to nedalo a zaslal jsem emailem několik dotazu na přestavbu DieselGas pro OII, jaká je cena a tak..

Cena zařízení stanovená ke dnešnímu dni je 35.000,-Kč ostatní platby počítám

řádově na 10.000 až 20.000,-Kč.

Návratnost investice ve vašem případě je velmi malá, jistě si dokáže te

spočítat čísla uvedená v našem článku, kde se přidává LPG do naty v poměru

85 % nafty a 15% LPG.

Další náklady revize LPG u nás cca170,-Kč za rok, seřízení po 15000km -

500Kč, Emise = ???, filtry LPG cca 500Kč.

Výkon motoru se zvyšuje úměrně přidáváním většího množství LPG - pozor na

spojku, která klouže a hoří.

Přehřátí naftového motoru nehrozí, jelikož sám motor je stále pod stanovenou

teplotou.

Srovnání s Chiptuningem vede LPG.

LPG je přidáváno do sacích kanálů po ohřátí reduktoru na 30st.C, takto

nehrozí vznícení LPG v turbu.

Nádrž se umístuje místo rezervy.

Auto bude na alternativní pohon - takto to bude zapsáno ve velkém TP.

Chod motoru se nezmění, stále to bude klapavý nafták.

Upraveno od XTomos

  • Autor

Díky za info. Tím to pro mě jasně ztráci smysl

Tahle přestavba se u nafťáka dělá na CNG zemní plyn a ne na LPG. Jezděj na to i autobusy MHD.

http://autanaplyn.cz/prestavby-cng/

Upraveno od acek

přečti si pořádně odkaz, nejde o přestavbu na plyn a příměs plynu do nasávaného vzduchu... (LPG, CNG bude asi stejné )

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.