RichardD Vloženo 20. leden 2012 Sdílet Vloženo 20. leden 2012 Zajímal by mě váš názor na LPG v naftovém motoru? Firmy co to dělají se chlubí nárustem výkonu, snížením emisí a lepším spalováním pevných částic. viz. např.: http://www.lkauto.cz/dieselgas Co to podle vás udělá s životností motoru u dieselu a nevíte někdo orientační cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 20. leden 2012 Sdílet Vloženo 20. leden 2012 Odkaz se jeví celkem seriózně, ale moc bych tomu nevěřil, zařadil bych to do kolonky přidávání acetonu do paliva pro vyšší výkon. Obecně má LPG skoro stejnou výhřevnost jako nafta, ale ten způsob dopravy plynu přes sání turba? no nevím, chtěl bych to vidět, ale raději z větší vzdálenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 20. leden 2012 Sdílet Vloženo 20. leden 2012 Tahle technologie je celkem stará používala se dřív i v áviích.Ale technologie jde dopředu a v kombinaci s motory CR je celkem reálná šance že se sníží množství vsřikované nafty a přidá plyn tak se rapidně sníží množstvý pevných částic lepším spalováním a bude mnohem méně trpět DPF filtr a prodlouží se jeho životnost.Motor to snese bez zásadních změn asi mnohem líp než úpravu čipováním. Akorát tu je další starost s emisema na plyn,zákaz parkování v podzemních garážích a velká finanční investice kdy se bude návratnost v úsporách vracet hodně dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 (editace) Tak nakonec mi to nedalo a zaslal jsem emailem několik dotazu na přestavbu DieselGas pro OII, jaká je cena a tak.. Cena zařízení stanovená ke dnešnímu dni je 35.000,-Kč ostatní platby počítám řádově na 10.000 až 20.000,-Kč. Návratnost investice ve vašem případě je velmi malá, jistě si dokáže te spočítat čísla uvedená v našem článku, kde se přidává LPG do naty v poměru 85 % nafty a 15% LPG. Další náklady revize LPG u nás cca170,-Kč za rok, seřízení po 15000km - 500Kč, Emise = ???, filtry LPG cca 500Kč. Výkon motoru se zvyšuje úměrně přidáváním většího množství LPG - pozor na spojku, která klouže a hoří. Přehřátí naftového motoru nehrozí, jelikož sám motor je stále pod stanovenou teplotou. Srovnání s Chiptuningem vede LPG. LPG je přidáváno do sacích kanálů po ohřátí reduktoru na 30st.C, takto nehrozí vznícení LPG v turbu. Nádrž se umístuje místo rezervy. Auto bude na alternativní pohon - takto to bude zapsáno ve velkém TP. Chod motoru se nezmění, stále to bude klapavý nafták. Editováno: 31. leden 2012, autor: XTomos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 2. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Díky za info. Tím to pro mě jasně ztráci smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 (editace) Tahle přestavba se u nafťáka dělá na CNG zemní plyn a ne na LPG. Jezděj na to i autobusy MHD. http://autanaplyn.cz/prestavby-cng/ Editováno: 2. Únor 2012, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 přečti si pořádně odkaz, nejde o přestavbu na plyn a příměs plynu do nasávaného vzduchu... (LPG, CNG bude asi stejné ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.