Leden 30, 201213 r -zhodiť vrchný kryt motora -zhodiť lištu zo žhavičov (viď príloha)...opatrne ju postupne trebárs z ľava potiahnuť k sebe..je nacvaknutá na žhavičoch..dávaj pozor,ťahaj ju opatrne,zvykne hlavne v tomto chladnom počasí prasnúť...daj si ju trochu nabok od žhavičov -zober 8čku malú predĺženú gólu orech a vyšróbuj postupne všetky žhaviče -pred nahodením nových žhavičov vyfúkaj závit stlačeným vzduchom -nahoď nové žhaviče a postupne ich z citom podoťahuj "(žiadne doťahovanie na krv)"..uťahovací moment 15Nm -nahoď lištu..musí nacvaknúť na každý žhavič -nahoď kryt motora
Prosinec 31, 201311 r Dobrý deň ak mi diagnostika vyhodila toto znamená to že všetky žhaviče sú zlé ? alebo môže to byť aj niečo iné ? 17055 - valec 1 zhavici obvod (Q10): chybna funkce P0671 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 882 /min Kroutící moment: 39.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napìtí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 16.2*C Provozní stav: 10110000 17056 - valec 2 zhavici obvod (Q11): chybna funkce P0672 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 882 /min Kroutící moment: 39.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napìtí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 16.2*C Provozní stav: 10110000 17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12): chybna funkce P0673 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 882 /min Kroutící moment: 39.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napìtí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 16.2*C Provozní stav: 10110000 17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13): chybna funkce P0674 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 882 /min Kroutící moment: 39.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napìtí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 16.2*C Provozní stav: 10110000 Číslo náhradných žhavičov je pre tdi 1.9 77 kw BXE toto N 105 916 03 ?? Za odpoveď ďakujem
Prosinec 31, 201311 r Muze byt i něco jiného. Vem merak a zkus zmerit odpor zahvicek - muzes na aute.
Říjen 1, 20159 r mam kod motora BJB kamos mi objednal sviecky no na ponuku boli od fimy BOSH 0 250 402 005 5V France 517 a to iste ale France 519 aky je v nich rozdiel lebo zobral aj aj no nakoniec som nechal tie s 517 mozem ich dat namontovat ??? dik Upraveno Říjen 1, 20159 r od Fastet
Říjen 27, 20159 r Jakou zhavici svicku muzu pouzit na O2 1.9TDI 77 kw BLS r.v 08 Jaky je rozdil mezi http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=N10591603 a http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=N10591602
Září 20, 20177 r Dobrý den, potřebuji akutně radu. Chtěla jsem vyměnit svíčky, objednány podle vin kódu i podle škoda servisu 5V (od Bosche), ale po vyndání první jsme zjistili, že tam mám 12V . Absolutně nevím proč, když mám 1,9tdi, 77 kW, BKC a mají tam být 5V. Nemátě někdo tušení proč by tam dávali jiné? Že by někdo vyměnil třeba relé?????
Březen 7, 20196 r Zdravím, Občas mi déle trvalo startování na mé Octavii , někdy naskočilo ihned po otočení klíčkem , jindy nepravidelně startovalo déle. Vyměnil jsem všechný svíčky (stejná značka i typ) a co jsem ihned po výměně zkoušel pár startů , tak pokaždé to startovalo dlouho. "Sedne" si to po pár startech nebo až to projedu nebo bude někde chyba? Staré jsem si pro jistotu nechal.
Březen 7, 20196 r Ahoj . Nechci delat chytryho , ale pokud to startuje dlouho a nechce chytit, zkus vickrat nazhavit tj vypnout a zapnout klicek , to mozna pomuze pokud ano , v ridici jednotce se da nastvit cas zhaveni , nech si ho prodlouzit , ale neni to mozna ta spravna rada , ale za skousku nic nedas . pokud se nebude darit , pak to mzou byt vstriky , nedavaji tolik kolik by meli , ale tohle bych zatim neresil , zkusil bych vickrat nazhavit a je .Pojistky a dalsi veci ohledne zhavicich svicek predpokladam si kontroloval a je vse v poradku , pokud ano tak zkus to co jsem pasl .
Březen 7, 20196 r Prave tomu delsimu zhaveni jsem se chtel vyhnout novyma svickama. Ale tu vymenu a zkousku jsem delal na zahratem motoru.
Březen 9, 20196 r Omluva za prodlevu . Dobra tak at ti to funguje a hodne najetejch kilometru a pamatuj vzdacky se snaz jesdit tak aby si DOJEL tam kam chces , kolama dolu a antenou nahoru . Ahoj . Upraveno Březen 9, 20196 r od Tomdlouhan
Únor 2, 20205 r Dobrý den, mám motor BKC. Diagnostika mně hlásí dvě vadné žhavičky a chtěl jsem si je vyměnit sám. Měním všechny 4. Dle Etky tam mají být N10591602. Objednal jsem tyhle originální (10x1x30): http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-octav-2?keyword=%C5%BEhav&brand=SKODA&model=OCTAVIA Když jsem vyndal první, zjistil jsem, že tam je SS10103 od Starline (10x1x25), která je o 5mm kratší. https://www.autokelly.cz/Product/SS-10103/2135460 Tak jsem ji raději zase zašrouboval zpět a tu novou se bojím dát, aby se nepotkala s pístem. Může mně někdo poradit, jestli tam mohu bez obav dát tu novou delší nebo raději koupit nové ty kratší. Není třeba možné, že se jedná o nějaký speciální motor/hlavu, který se v roce 2005 vyráběl? Nějaká zvláštní série motorů/hlav apod.? Vzhledem k tomu, že ta stará je od Starline, tak to mohl třeba také poplést nějaký jouda v servisu. V každém případě jsem silně znejistěl. A než tam tu novou delší našroubuju, chci mít opravdu 100% jistotu, že motoru neublížím. Dík moc za radu.
Únor 2, 20205 r Ja si myslim ze ty stare mas spatne. Podle vseho ty co tam mas mit a mas koupene nove jsou 5V a ty stare mas 12V,coz bylo na starsich.
Září 18, 20231 r Zdravim, chci znat vas nazor,…mam cca 15let starou Octavii a od vyroby jsem nemenil zhavici svicky,…vymenili by jste je, ci ne? Diagnostika nikdy nenapsala info, ze jsou vadne,…
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.