Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

S odstupem času  přispěji take infem,po vyměně palivoveho čerpadla  studene starty uz neznam na poprve kdykoliv

 

co sem se s tim natrapil  aktualizace vubec nepomohly 

  • o 5 týdny později...
Vloženo (editace)

Nazdárek,podľa tohto videa je druhý opakovaný štart v poriadku,len prečo má otáčky niečo nad 800 a hneď poskočia skočia na niečo nad 1000.Mne motor teraz štartuje na prvý pokus a tiež to urobí ako na videu.Môže byť?

 

Editováno: , autor: kimmi
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj,ještě tu někdo řeší aktuálně horší studené starty?Po letech trápení a  zkoušek všeho možného....jsem na něco přišel a rád bych vyzkoušel,jestli to pomůže i někomu jinému..???:unsure:

Vloženo

Ahoj. Ja uz psal muj pribeh, pomohlo vycisteni klapy. Jinym treba premiovy benzin nebo nova nahrana mapa... apod. Kazdopadne pro dalsi budouci motoristy resici tuto situaci (pro ne novy problem) pomuzes dalsi i ty, pokud tobe neco zcela jineho pomohlo :). 

Vloženo

No,je to divné...nikdo to nechápe.Ale zkoušel jsem startovat(jen po dlouhém stání) ze strany spolujezdce,protože ze strany řidiče se po otevření dveří sepne palivové čerpadlo na 2vtř.asi.A právě tato funkce kdo vymyslel,že by měla předčerpat palivo před startem a tím pádem lepší start...se alespoň tedy mě minula funkčností.

Tak jsem to malou úpravou deaktivoval...a zatím je pohoda... -_-   A jestli to čte nějaký technik,tak by mě docela zajímalo ,proč je to lepší,když by nemělo..?  :rolleyes:

Vloženo

Ja som zasa zbadal zmenu otáčok po studenom štarte.Teraz v zime to štartuje dobre len ako som písal vyžšie pri tom videu tak mi to tak robilo že keď som štartol tak otáčky vyskočili na nejakú hodnotu a vzápetí sa vyhupli o niečo vyžšie.Pred štyrmi dňami som bol na výmene silenblokov ramien a dal som vymeniť palivový filter a vyčistiť a nastaviť škrtiacu klapku,ale nie sprejom ake demontáž,čistenie,montáž,nastavenie a odvtedy sa po prvom studenom štarte otáčky hneď vyhupnú napr. na 1100 a zmizlo to vyhupnutie.no teraz neviem či to zpôsobila čistá klapka alebo nový palivový filter.

Vloženo

kimmi...Hadam, ze to byla klapa. Ja menil v jeden cas palivovy, olejovy filtry a novy olej. Po te stacilo mit pod 11 stupnu-podzim a zacaly ty studene starty. Vzdy na podruhe. Nechal sem klapu vycistit a je zatim je klid. 

Vloženo

"mr.coumess",lenže ty si mal problém so štartom keď bola teplota pod 12C,no my máme práve naopak,ak sa ochladí tak to štartuje,blblo to keď sa oteplí.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Tento problém sa prejavoval u otcovej Fábie 2 1.4 16V r.v. 2014. Problém bol opravený flashom nového SW riadiacej jednotky motora. Motor ma pri studenom štarte vyššie otáčky po dlhší čas ako pred aktualizáciou SW a podstatné je, že prestal skapínať. 

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj, tak jsem si myslel, že mě tenhle problém nepotká. V podstatě od roku 2015 kdy bylo auto koupené nové, jsem nikdy v létě neměl problém nastartovat napoprvé. Před týdnem to bohužel začalo. Jak se teď ráno oteplilo nad 15 stupňů tak ráno vždy start až na podruhé. Projev je podobný jako asi u všech. První otočení klíčku, motor má snahu něco jakoby udělat, ale hned chcípne. Druhé otočení klíčku, motor krásně chytne. Děje se to pouze ráno, když auto celou noc stojí. Máte někdo tady již delší zkušenosti s aktualizací SW či jiným servisním zásahem (škrtící klapka, palivový filtr atd.). Než vyrazím do servisu, chtěl bych vědět jak se věci teď aktuálně mají. 

Editováno: , autor: mkaba
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Dnes som vyskúšal studený štart priamo na LPG.

-auto stálo 19.5 hod

-čas 10:37

-vonkajšia teplota podľa maxiku 18,5°C

-teplota chladiacej nezistené,nemal som pripojený VCDS,ale predpoklad cca 16°C+-

 

podaril sa a bez akýchkoľvek anomálií,sice som trošku dlhšie točil ale motor naskočil čisto

žiadne kolísanie otáčok trasenie a pod.

 

Teraz neviem či to bola náhoda a motor by naskočil aj na benzín dobre,alebo nie,skúsim niekoľko studených štartov na LPG,možno sa ukáže že by to mohlo byť v čerpadle,aj keď som teraz odjazdil asi 500 km na benzín apo diaľnici a všetko ok.

 

Po 1,5 hod odstavenia štart ne benzín,OK.

Editováno: , autor: kimmi
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdarec, taky jsem měl problémy se studenými starty v létě ihned po koupi nového vozu (6.2014) ,musím říct že mě to celkem zklamalo abych vezl auto po 50km do servisu a před každým známým vypadal jak blb když jsem startoval na 3x . Po 1,5 roce mi volal technik, že mají novej software. Po přehrátí to už nikdá neudělalo. 

Vloženo

Ak ti motor štartuje po kúpe auta r.v. 2009 (6.ročného)3/4 roku ok a potom to začne blbnúť tak to neni softom,novším modelom to pomohlo to viem,no v mojom prípade podozrievam čerpadlo paliva lebo na LPG mi to štartuje OK.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mám Roomster 2014, CGGB, přestavba LPG, od jara se mi začala projevovat zde popisovaná závada.

 

Jel jsem do servisu s jasným cílem, aby mi aktualizovali SW řídící jednotky motoru podle pokynů výrobce. Aktualizaci provedli kupodivu zdarma, i když už je auto po záruce. Problém potom skutečně zmizel. Auto startuje jak za mlada...

Vloženo

Tak včera aktualizace softu podle tpi co je zde uvedeno. Servis provedl aktualizaci bez zbytečného vysvětlování problému, jenom jsem jim řekl ve zkratce o co se jedná. Ráno start v pohodě, takže to vypadá dobře.

Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk

Vloženo

Aj ja si to myslím že to bude čerpadlo ktoré sa seká jak písal "Premik" a dáva málo paliva po dlhšom odstavení.Mne keď bolo ráno 16°C tak som točil aj tri 3 sekundy,naskočilo a zdochlo,druhý štart ok,len niekedy trochy vybruje pár sekúnd.Keď som šiel z práce a bolo 33°C tak motor naskočil ihneď po otočení kľúča a štart OK.Usudzujem to že pri štarte pri 16-tych stupňoch je oveľa bohatšia zmes ako pri 33,aj podľa PP to tak vycházda možno vtedy stačí aj menší tlak na menej paliva,logicky mi to tak vychádza,aj napriek iba úvahe idem do výmeny čerpadla aj keď stojí 85€.

Vloženo

Už týden mám nový soft. Ráno jsou ideální podmínky pro špatný starty co se zde popisují, ale motor naskočí úplně v pohodě na otočení kličku. Takže upgrade pomohl na jedničku ;-)

Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk

Vloženo
V 23. 8. 2018 na 21:22, mkaba napsal:

Už týden mám nový soft. Ráno jsou ideální podmínky pro špatný starty co se zde popisují, ale motor naskočí úplně v pohodě na otočení kličku. Takže upgrade pomohl na jedničku ;-)

Přesně tohle jsem měl i já, taky aktualizovaly software a od té doby v pohodě.
 

 

Vloženo

Takže výmena čerpadla nepomohla.Kúpil som použité čerpadlo za 30€,vymenil a nič sa nezmenilo,žeby som kúpil tiež "zlé"?,tak som vymenil medzi mojim a manželkinim autom,sú identické a nič sa nezmenilo,takže čerpadlo bolo ok a aj to nové je dobré.

Pátranie pokračuje.

Vloženo (editace)

pred rokom mi dali nový soft +novy vzduchovy filter+ aditivum VIF davam od  vtedy stale do benzinu a uz rok bez problemu!

 

Editováno: , autor: fuly
Vloženo (editace)
před 2 hodinami, kimmi napsal:

Takže výmena čerpadla nepomohla.Kúpil som použité čerpadlo za 30€,vymenil a nič sa nezmenilo,žeby som kúpil tiež "zlé"?,tak som vymenil medzi mojim a manželkinim autom,sú identické a nič sa nezmenilo,takže čerpadlo bolo ok a aj to nové je dobré.

Pátranie pokračuje.

Koukni co jsi koupil za použité. Existuje totiž již několik let modifikované s lepšími vlastnostmi, takže pokud jsi koupil původní verzi, tak se nic změnit nemohlo. Ale jeho číslo, nebo rozlišovací znaky si již nepamatuji, musíš si to najít sám.

Editováno: , autor: dick

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...