Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim panove.

U moji OII 2.0 TDI BMM se blizim se k terminu vymeny oleje.

Vzhledem k tomu, ze mam auto z druhe ruky a nevim, jak se s nim drive zachazelo/servisovalo, rad bych u prilezitosti vymeny oleje udelal neco, co by tak nejak kompletne procistilo "streva". Od palivove soustavy, vstriky, motor, turbo a vsechno co s tim souvisi. Co pri tomto konani jeste vymenit, krom palivoveho a olejoveho fitru - svicky, ...?

Zadne problemy se spotrebou, provozem a celkove zatim nepocituji. Jde spise o prevenci. Muzete mi z vlastni zkusenosti doporucit, co pouzit, vymenit, udelat?

Diky predem!

Vloženo

Já palivovou a výfukouvou soustavu čístím každý den na dálnici, mám trošku těžší nohu:) V případě že se po dálnici moc nepohybuješ, je dobré sem tam ten motor prohnat, ne vyloženě rychlostí, ale spíš to držet ve vyšších otáčkách >3000.

Doporučuji používat aditiva VIF nejen kvůli zimním startům, ale i vlétě, protože to pomáha udržovat trubky čisté. Samozřejmostí je používat kvalitní značkový olej (Castrol, Mobil1 atd..) a dodržovat intervaly výměny. Radím také kupovat pouze originální filtry, je to sice dražší ale svůj smysl to má.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...