Přejít na obsah

Hadičky k turbu


507majo

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Dobrý večer všetkým

Mám octaviu 1.9tdi,66kw,r.v.1999,kod motora AGR s obtokovým turbom.Môj problém spočíva vo výkone auta.Ako majú biť správne zapojené podtlakové hadičky?Najprv som tam mal N75 plastový s bielou čapičkou,na to mi pasuje aj konektor z elektriky.Dočítal sm sa že bi tam mal biť N75 kovový-kvôli ročníku.Do 2000 kovový,nad 2000 plastový ventil.Predchádzajúci majitel pomotal podtllakové hadice a auto bolo stále v núdzovom režime.Ja sa to snažímsi dať do kopi.Ako majú biť správne zapojené?Potreboval bi som to od niekoho kto má presne taký istý model a motor ako ja.Čítal a zapájal som to podla niektorých manuálov,ale výsledok nič moc.Vedel bi mi niekto pomôcť a vložiť celý náčrt ako majú biť pozapájané?Vag mi ukazuje hodnotu ventilu na základných otáčkach 24%,a má mať od 40 do 95%,ale neviem či za jazdy alebo vkľude.Vie mi niekto pomôcť?Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- ahoj, myslím že pokud máš AGR s obtokem tak jediný správný N75 je kovový, viz. obrázky a zapojení

post-6887-053801200 1285138461_thumb.jpg post-6887-048791500 1285138476_thumb.jpg

- pokud máš ale face a turbo s naklápěním (pod krytem motoru budeš mít černou plastovou kouli - baňku) tak už máš tuším ASV nebo jaký byl kók pro 66kW a tam máš N75 plastový shodný s ventilem pro EGR

- nahoď fotky a třeba se poradí líp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ventil mám plastový,jedine že bi som prerobil elek.koncovku.Pôvodný ventil tam bol tiež plastový,ale bol už mrtvý,tak som ho vymenil.Dneska som prišiel nato,že to mám skladačku.Spodná hadica od interkoolera do turba bi mala mať sosák na hadičku ktorá ide na ventil N75.Ja tam nič nemám,takže tá hadica je určite s iného typu.Vrchná je tiež z iného typu auta.Je to síce 99,ale mám také blbé tušenie že bi tam malo biť variabilné turbo.Mám tam aj ciernu gulu na podtlak,ako si už spomýnal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...

Chlapi taktiež chcem meniť podtlakové hadičky, ale neviem aké presne mi treba a v akej dĺžke s akým priemerom. Mám octaviu 1,9 TDI AGR 66kW, r.v. 08/1999. Niektoré časti tých podtlakových hadíc vyzerajú že dostlai dobre zabrať, preto to chcem radšej vymeniť, lebo mám niekedy problém s tým, že auto naštartujem a kolíšu mi otáčky. Teda to kolísanie nie je nejaké zjavné, ale motor má nepravidelný chod. Musím pridať trošku plynu, na chvíľku sa to upraví a potom začne mať opäť nepravidelný chod. Niekedy to robí za studena aj za tepla a dočítal som sa, že to môžu byť aj tieto hadičky. Taktiež, keď je auto zohriate na rovných 90°C, tak už nemá až taký rázny ťah ako keď je v 1/3 budíkov - ale to neviem, či súvisí s týmito hadičkami.

Tu sú fotky, ako vyzerajú tie moje hadičky a tiež ako vyzerá ten ventil (asi je to N75), ďakujem za všetky typy a nápady ako to vymeniť :)

http://img641.imageshack.us/img641/8403/dsc01183u.jpg

http://img406.imageshack.us/img406/3046/dsc01185wz.jpg

http://img853.imageshack.us/img853/9873/dsc01186a.jpg

http://img195.imageshack.us/img195/4583/dsc01187z.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/8372/dsc01189a.jpg

http://img259.imageshack.us/img259/7783/dsc01190e.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/7581/dsc01184ny.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...