Popu Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 yes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 (editace) Dobrý den, Chtěl bych poprosit o radu. Nechtělo se mi zakládat další téma tak to píšu sem. Dnes ráno jsem chtěl nastartovat ale už po otočení klíčkem mi bylo divné že nezabzučelo čerpadlo paliva jako vždy. No a samozřejmě jsem nenastartoval. Jestli to náhodou není tím že jsem asi před měsícem měnil palivový filtr se zpětným ventilem a u něho ani nebylo napsáno jestli to je 3 nebo 4 bar. No nic čerpadlo je asi K.O. (pojistku jsem kontroloval ta je OK).... Prosím vás ví někdo kde je to čerpadlo a jak ho vyndat? Co za nářadí je potřeba? Předem děkuji za rady. EDIT: Mám Fabii rv.2000, 1.4MPI 50kW, Motor ATZ Editováno: 25. Červenec 2013, autor: MarekIRL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 zkousel si ze vseho napichnout na VAGa ? jestli neco nepise ? cerpadlo najdes na zadnich sedackach za spolujezdcem kdyz odklopis sedak a odhrnes ten koberec,.... vypadat bude viz. obr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Wow, Díky moc za rychlou odpověď . VAG jsem nezkoušel ale mám ho tak zkusím. No snad to půjde vytáhnout nějak lehce... já se bál že budu muset pod auto a vytahovat celou nádrž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 nevim jak to je presne ale muze byt jeste chaba nekde jinde,... zkus se poptat v servise ale jestli mas pojistku OKa a cerpadlo je mrtvy tak je asi total mrtva .......... neblazni,... proc celou nadrz,... to by se na to kazdej vysral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 Je možné,že to čerpadlo bude dost ve vnitř zasviněné. Možná jej i rozchodíš,ale už bych na něj nespoléhal a sehnal druhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 25. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2013 A nevytahovali jste to někdo....už? Docela mě zajímá ten systém... Myslím jako až kde je benzín. A jak to vytáhnu abych si nějak nezasvinil nádrž. Myslím jako jak je to spojeno s nádrží..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 já jsem to vytahoval na polu.. tady to bude nejspíš to samé... největší sranda ty rychlospojky od hadic.. musíš zamáčknout takovy obdelniček a pak vytahnout.. hlavně to nepolámej... ale nejdřív bych to proměřil.. bude v DP i postup beztak.. pak uvidíš na čem jsi.. at to zbytečně nevytahuješ.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 nejhorsi je povolit to cerpadlo z nadrze tou cernou velkou plastovou matkou jak je to plast na plast tak to pekne pruzi ... ja se snim mordoval dve hodky kdyz sem delal tohle http://forum.skodahome.cz/topic/119188-fi-vymena-plovaku-v-podavacim-cerpadle/ pak uz to slo vsechno lehce ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 (editace) Díky moc za rady. Zatím jsem proměřil kabel co k tomu čerpadlu vede a po zapnutí klíčku se tam na chvíli objeví 12V asi na 2 sekundy a pak to spadne na 3,4V a asi po 15 sekundách to klesne na nulu. To si myslím že je OK. Jinak jsem zatím ztroskotal na té černé matce - nemůžu ji povolit. Hadičky šly v pohodě vytáhnout ale zarazilo mě co z nich vytekl za sajrajt hnusný. Ale co až to vytáhnu? to se jako budu čučet potom rovnou do nádrže... mám strach že mi tam napadá bordel.. Editováno: 26. Červenec 2013, autor: MarekIRL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2013 tak pokud hnusy,... tak jestli nemas danej spatne nejak filtr a tim si neoddelal cerpadlo ci co ...... pak je jeste moznost ze mas v haji relatko bordel ti tam nenapada kdyz pred rozdelanim ocistis misto vyndavani cerpadla a po jeho vyndani to priklopis filcem a sedackou,.... filc bude v pohode stacit ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 3. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2013 (editace) Tak jo.. sehnal jsem konečně druhé čerpadlo... a auto zase jede. Teď už je mi to jasné - u nového čerpadla je na napájecích kontaktech odpor jen okolo 4Ω (u toho mojeho byl nekonečný odpor) a ty prostřední dva mění odpor podle hladiny benzínu v nádrži (něco mezi 50Ω-200Ω). Tak aspoň vím jak to funguje. Editováno: 3. Srpen 2013, autor: MarekIRL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 3. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2013 Tak slava tak at se dari Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidos21 Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 MĚL JSEM STEJNÝ PROBLÉM PŘI STUDENÝCH STARTECH JE NUTNÁ VÝMĚNA ČIDLA CHLADÍCÍ KAPALINY 140 KČ. PO VÝMĚNĚ NÁDHERNĚ STARTUJE NAPOPRVÉ BEZ PROBLÉMŮ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 To jsem rád, že ta výměna čidla dělá takový problémy..:-D já to budu měnit i s termostatem a pak se uvidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 uvidíš, že budeš spokojenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martina97 Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 Hezký den, mám problém s Fabií 1.4 MPI. Jednou za čas mám problém se startováním, auto sice nastartuje, ale za chvilku spadnou otáčky a zdechne. Takto se to opakuje někdy i 5x za sebou, i když přidám plyn a nebo už když se rozjedu. S autem jezdím většinou jen krátké trasy a mimo dálnici, takže pod 100 km/h. Všiml jsem si ale, že auto mělo tento problém vždy hned po tom, co jsem jela delší trasy a i vyšší rychlostí po dálnici. Může to s tím nějak souviset, máte nějaký nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 Kedy naposledy si siel az po obmedzovac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martina97 Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 Hezký den, mám se svojí Fabií podobné problémy. Jednou za čas mám problém se startováním, nastartuji a po chvíli motor zdechne. Startuji znovu, ale opakuje se to tak klidně i 5x. Chvilku jsou otáčky kolem 1000, ale po chvíli to zakucká, otáčky spadno a zdechne znovu. Nepomůže ani přidat plyn, či jízda, zdechne to tak či tak. S autem jezdím většinou krátké trasy a mimo dálnici, takže ani ne vysokou rychlostí. Vypozorovala jsem ale, že auto tento problém mělo pokaždé po tom, co jsem jela nějakou delší trasu a i na dálnici, takže i ta rychlost je tam vyšší. Může to s tím nějak souviset? Máte nějaký nápad? Já už fakt nevím. Nedávno jsem byla u známého a vyskočila na diagnostice chyba čidla chladící kapaliny, tak nevím, jestli to může souviset i s tímhle. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 Hezky den. Je to mozne , cidlo prasklo. Bo k jednotky jde informace o spatne teplote. Pres to jednotka dava spatny signal na cidla a dalsi veci. Diky tomu vsechno blbne V jakych podminkach neumis nastartovat motoru? jak je zimni nebo teply? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martina97 Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 Když je motor studený. Právě teď, TOMUS napsal: Hezky den. Je to mozne , cidlo prasklo. Bo k jednotky jde informace o spatne teplote. Pres to jednotka dava spatny signal na cidla a dalsi veci. Diky tomu vsechno blbne V jakych podminkach neumis nastartovat motoru? jak je zimni nebo teply? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 (editace) @Martina97 ok. Ja bych vymenil teto cidlo a uvidel. Musis ktere je to cidlo. Nejlip cislo dilu . Treba taky zjistit ci jednotka motoru vysila dobry signal Editováno: 25. Prosinec 2020, autor: TOMUS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martina97 Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 @TOMUS Ok, mrknu na to, snad to nebude nic většího. Díky. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 25. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2020 (editace) @Martina97 myslim że ne. Musis jet k autoelektrikare a musi ti zkontrolovat signaly ktere vysila jednostka motoru. V horsim pripade muze byt skritici klapka - vycisteni a adaptace Editováno: 25. Prosinec 2020, autor: TOMUS 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza 22176 Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 Ahoj. Mám II. fabii 1,4 16V LPG. Při studeném startu po cca 4 sekundách motor zhasne. A pak ještě 4x to samé po páté se motor začne hádat na tři válce. Klíčkem zhasnu a nastartuji. Start ok a už to jede v pohodě. Další starty během dne v pořádku. Pokud ale stojí auto osm hodin u práce situace se špatným startem se opakuje. Diagnostika nic nepíše. Vyměněny svíčky, baterie a palivový filtr. A stále zlobí. Pokud by někdo věděl co s tím prosím o info. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.