berzoras Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Zdravím všechny, podrobně jsem pročítal vlákno týkající se motoru 1,4 TSI v Yetíkovi. Nejvíc jsem se dočet o argumentech proč pořídit či nepořídit 1,2 TSI a proč pořídit a nepořídit 1,4 TSI. Hledal jsem nějaký dobrý informace jak zajet úplně novej motor 1,4 TSI, ale nic jsem nenašel. Písněte někdo zkušenosti, nebo vložte odkazy jak správně zajet novej motor 1,4 TSI. Díkec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Je to napsany v manualu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Tož jak? Začni svížně a postupně zrychluj. Ten motor je jak život.....musíš ho držet ve votáčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
charlie_s Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 Normální rada je nevytáčet motor , zvláště studený, na maximum. Tady máš 6 rychlostí a nápovědu k řazení a mimo dálnici se při dodržování rychlostních limitů nedostaneš přes 2200 ot., na dálnici 3100. No a po prvních 1500km už šlapej na plyn jak chceš, hlavně nekoukej na momentální spotřebu , bo tě klepne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 Kristova noho, to jsou dotazy. Za nedlouho se budou lidé ptát jestli při dofukování pneumatiky mají mít ventilek nahoře nebo dole. Všechny motory jsou již zajety na motorové brzdě po výrobě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 A kolik hodin nebo na té brzdě jsou? A pročpak asi píšou jak to zajet v manuálu? Nový motor Během prvních 1 500 kilometrů je motor v záběhu. Prvních 1 000 kilometrů – Nejezděte rychleji než 3/4 maximální rychlosti zařazeného převodového stupně, t.j. na 3/4 nejvyšších přípustných otáček motoru. – Nejezděte na plný plyn. – Vyhněte se vysokým otáčkám motoru. – Nejezděte s přívěsem. 1 000 až 1 500 kilometrů – Postupně můžete zvyšovat zatížení motoru až na maximální rychlost zařazeného převodového stupně, t.j. na nejvyšší přípustné otáčky motoru. Během prvních provozních hodin dochází v motoru k většímu vnitřnímu tření než později, když jsou již všechny pohyblivé díly navzájem přizpůsobeny. Způsob jízdy během prvních asi 1 500 kilometrů je rozhodující pro kvalitu záběhu nového motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 15. Březen 2012 Sdílet Vloženo 15. Březen 2012 No já jsem svého Yetika nezajížděl nijak zvláštně, asi tak jako každé mé nové auto. Když jsem jej přivezl domů, tak jsem povozil rodinku, najel (slušná jízda) tak cca 200-300km. Pak vždy hned první možný víkend, auto plně naložil rodinkou, natankoval do plna a celodenní jízda na jeden zátah tak 800-1000km, ale to jsem s autem prvně v klidu po okresku jel pomalu až se motor zahřeje, pak najel na dálnici a plný kotel co to dalo, jednotlivé rychlosti vytáčet do max. Prostě dát tomu motoru zátěžovku. Nikdy si myslím, že jsem po tomto zajetí neměl líné auto, které by navíc zřalo olej. Všechny auta byli pak pěkně tiché, motory měli kultivovaný chod a byli pružné. Toto mi dokonce k zajíždění auta řekl i prodejce teď u Yetiho, že když auto zajíždět tak dlouhou trasu a pěkně sebrat šponu. Nikdy jsem nedbal ty instrukce v manuálu, myslím si že takové nějaké ježdění do prvního 1tkm, jen vytáčet na rychlost max do 3000 otáček je blbost, alibizmus výrobce. Prostě když je motor zahřáty jezdím s nový autem tak jak by mělo najeto třeba 60tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Si dobry. Evidetne vie vyrobca menej ako nejaky kecalek so strednou ekonomickou v predajni. Opytaj sa toho mudrlanta co je to stredna piestova rychlost a aky ma vplyv na zatazenie klukoveho mechanizmu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtt Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Kristova noho, to jsou dotazy. Za nedlouho se budou lidé ptát jestli při dofukování pneumatiky mají mít ventilek nahoře nebo dole. Všechny motory jsou již zajety na motorové brzdě po výrobě. Tomu snad sám nevěříš, že motory zabíhají na brzdě, větší blbost jsem tu ještě nečetl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 TO Sranki: máš s tím problém? Proč, někdo něco řekl a ty to řešíš? Je řeč o tvém autě? Není......! Psal jsem tady o tom, jak jsem zajížděl a zajíždím auta já, své auta, které jsou výhradně a jen mým majetkem. Nikomu jsem tady neříkal, že má něco dělat jako já. Každy ať si svou kozu zajede jak chce, třeba podle manuálu výrobce, nebo s ohledem na střední pistovou rychlost s vlivem na zatížení klikového mechanizmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 20. Březen 2012 Sdílet Vloženo 20. Březen 2012 Eto vase delo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 (editace) Tomu snad sám nevěříš, že motory zabíhají na brzdě, větší blbost jsem tu ještě nečetl. Udělej si exkurzy do Škody aby jsi se něčemu naučil. Všechny motory musí projít delším testem než je pustí do montáže. A než auto vyjede z haly, jede na válce kde se studeným motorem provedou opakovaný test funkčnosti a pevnosti dílů. Motor jde do maxima jak při emisích. Editováno: 24. Březen 2012, autor: Petryeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Si dobry. Evidetne vie vyrobca menej ako nejaky kecalek so strednou ekonomickou v predajni. Opytaj sa toho mudrlanta co je to stredna piestova rychlost a aky ma vplyv na zatazenie klukoveho mechanizmu Výrobce taky v manuálu píše něco jako : " nenechávejte dlouho přepnuto na vnitřní cirkulaci vzduchu. Mohlo by to přivodit zdravotní komplikace." Tak si nezapomeň přepnout klapku cirkulace na vnější, ať se ti náhodou nezamotá hlava, když to tam píšou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 (editace) Á,pan zajetý na motorové brzdě se dostavil. Se divím,že se tady s náma neználkama vůbec zahazuješ. Jakým moudrem nás oblažíš příště? Mimochodem,ten blábol o vnitřní cirkulaci jsi vzal kde? Z manuálu na škodovky to není... Editováno: 24. Březen 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 (editace) Tak si rozšiř obzory a sleduj asi tak 3:50 min. Možná tam něco poznáš. No, Ty asi ne. Asi nemáš ten správný maňual . "Climatronic" str. 101 Panáčku, ty budeš asi pěknej narcis Editováno: 25. Březen 2012, autor: Petryeti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 Tomu snad sám nevěříš, že motory zabíhají na brzdě, větší blbost jsem tu ještě nečetl. Opravdu si myslíš, že když koupím nový Dozer za cca 5 Mega, tak budu hrnout skrývku na půl výkonu dokud nezajedu motor ? Nebo nové letadlo poletí poloviční rychlostí protože má motory v záběhu ? Jak někdo může být tak naivní až hloupý. To je smutné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 Asi nemáš ten správný maňuál . "Climatronic" str. 101 Panáčku, ty budeš asi pěknej narcis Není to na straně 101 a ani na žádné jiné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtt Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 Opravdu si myslíš, že když koupím nový Dozer za cca 5 Mega, tak budu hrnout skrývku na půl výkonu dokud nezajedu motor ? Nebo nové letadlo poletí poloviční rychlostí protože má motory v záběhu ? Jak někdo může být tak naivní až hloupý. To je smutné. Smutný je, že si sem chodíš léčit svoje komplexy, tvoje "příspěvky" sleduju dlouho: samá arogantní odpověď. Odpovídat mi nemusíš, zbytečně zapleveluješ jinak užitečné téma. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 to rtt - asi nemá smysl na takovéto příspěvky nějak reagovat...poučil jsem se a už to také nebudu dělat. Když už jsme u motoru 1.4 TSI,tak zde jsou nějaké technické informace: SSP 405 Motor 1.4 TSI 90 kW (anglicky) http://www.uloz.to/x...rger-ssp405-pdf SSP 405 Motor 1.4 TSI 90 kW (německy) http://www.uloz.to/x...otor-ssp405-pdf DUP 68 Motor 1.4 TSI 92 kW (česky) http://www.uloz.to/x...4l-92kw-tsi-pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 (editace) Presne takto to vyzera, ked si clovek zalozi svoje poznanie na popularnych dokumentarnych filmoch a casopisoch. Zle si pochopil jednu zasadnu vec. Nie kazdy motor ide na brzdu. Je presne stanoveny pocet motorov v danej serii, ktore sa takto testuju a je to len zlomok. Dovod je velmi jednoduchy. Je to prilis drahe a dlho to trva. Moje znalosti nepochadzaju s nejakeho americkeho dokumentu, ale studia a prace, a ver mi nie vzdy laik pride ku spravnemu zaveru pri pozerani takychto videii. Editováno: 25. Březen 2012, autor: Sranki 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtt Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 (editace) Ano, přesně tak, já bych to lepší nenapsal, plně souhlasím. Editováno: 26. Březen 2012, autor: Sranki Prosim, necitovat predchadzajuci prispevok ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtt Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 Jenom pro informaci, odpověď z Boleslavi na dotaz ,jak zkouší motory po montáži. O žádný "záběh" se samozřejmě nejedná: " Vážený pane , motory Škoda prochází v prvovýrobě celkem třemi typy zkoušek. Je to jednak zkouška bezchybného fungování elektroniky, dále zkouška funkcí motoru za běhu po jeho nastartování(cca 4-5% produkce) a naposledy tzv. studená zkouška, kterou ověřujeme funkce motoru za nuceného běhu - tlaky, výkon atd.(absolvuje 100% produkce). Podáváme Vám tuto informaci, s pozdravem Mgr. Bohuslav Brojer | PST - Péče o zákazníka ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic " 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.