Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám fabku 1,4 (44kW),r. v. 2000,classic.Po 3 týdnech nejěždění jsem nenastartoval.Tak jsem dobil akumulátor,přeměřil hustotu-o.k. a měřil odebíraný proud v klidu auta.Naměřil jsem cca 155 mA.Podotýkám že mám originál centrál na dálku a vevnitř při měření odběru nic nesvítilo a baterka je rok stará.V servisu mně bylo řečeno, že fabka může mít odběr v klidu až 200 mA, že je to tedy normální a že je to kvůli svícení ve dne.Tak nevím - je to opravdu normální nebo mám hledat chybu v autě?

No nevim, nevim, ale po třech týdnech nenastartovat není normální :o:o:o

Možná tak po třech měsících, ale ne po třech týdnech !!

Hledej závadu, v servisu jsou volové.

  • Autor
No nevim, nevim, ale po třech týdnech nenastartovat není normální :o:o:o

Možná tak po třech měsících, ale ne po třech týdnech !!

Hledej závadu, v servisu jsou volové.

Když vytáhnu pojistku č. 43, klesne odběr proudu na 30mA.Neví někdo po čem by se dalo jít?Motor v centrálu?

KLUCI - potrebuji rychlou pomoc - jaka baterie je v 1,4 16V 55kW??? Diky -_-

Mám fabku 1,4 (44kW),r. v. 2000,classic.Po 3 týdnech nejěždění jsem nenastartoval.Tak jsem dobil akumulátor,přeměřil hustotu-o.k. a měřil odebíraný proud v klidu auta.Naměřil jsem cca 155 mA.Podotýkám že mám originál centrál na dálku a vevnitř při měření odběru nic nesvítilo a baterka je rok stará.V servisu mně bylo řečeno, že fabka může mít odběr v klidu až 200 mA, že je to tedy normální a že je to kvůli svícení ve dne.Tak nevím - je to opravdu normální nebo mám hledat chybu v autě?

Baterie sama o osbě ztrácí denně až 1% kapacity, satčí jezdit jenom město, hodně startů, svícení a tu baterku to fakt vybije... :huh:

KLUCI - potrebuji rychlou pomoc - jaka baterie je v 1,4 16V 55kW??? Diky -_-

Bude tam 55Ah, jestli máš klima tak 61Ah...někde se to tu dost řešilo... B)

ja mam z vyroby baterku 44Ah..

ja mam z vyroby baterku 44Ah..

jakej máš mr?

mr04

Tak to netuším, proč tam máš tak slabou, ona bude stačit, ale silnější je vždy lepší.. :huh:

Diky.... koupeno a namontopvano... Zprovoznovali jsme auto 4 mesice stojici s pevne utazenou rucni brzdou... PARADA... Vse se po rozbehlo, jen jsem asi 50 metru za sebou tahnul zadek.... :))) Byla tam 44Ah a ted je tam 55Ah... -_-

Zprovoznovali jsme auto 4 mesice stojici s pevne utazenou rucni brzdou... PARADA... Vse se po rozbehlo, jen jsem asi 50 metru za sebou tahnul zadek....

Teda to je mazec, co nato řekly ty gumy? -_-

S tou baterkou bych to videl tak, ze muze byt nacaty clanek a driv nebo pozdeji stejne pujde... Zkontroluj hladinu elektrolytu a pripadne dolij, dobij a uvidis priste.

jj, s tím článkem to je fakt, když jsem měl mikrobus myšizbuši, to má dvě baterky a vždycky se mi stalo, že jsem nenastartoval po nějakým stání. Důvod byl jasnej, v jedný baterce rozpadlej článek a vždycky vybila i tu druhou...a trvalo mi měsíc, než jsem na to přišel, protože jsem baterky vždycky nabil a vypadalo to, že jsou ok.. :o

Zprovoznovali jsme auto 4 mesice stojici s pevne utazenou rucni brzdou... PARADA... Vse se po rozbehlo, jen jsem asi 50 metru za sebou tahnul zadek....

Teda to je mazec, co nato řekly ty gumy? -_-

Co na to gumy??? Moc se jim to nelibilo - skripali potvory... ale byly tam jeste zimni, ktere maji tak 3mm na dojeti, takze tem uz to zas tak moc nevadi.... ;)

Teď jsem byl skoro 2 měsíce v číně. Přijel jsem, sedl jsem a bez problému jsem nastartoval. Máš tam nějakou botu

KLUCI - potrebuji rychlou pomoc - jaka baterie je v 1,4 16V 55kW??? Diky -_-

Bude tam 55Ah, jestli máš klima tak 61Ah...někde se to tu dost řešilo... B)

suhlas ja tam mam 63Ah

  • 3 měsíce později...

Ahoj,

taky mi přijde že mám velký klidový odběr cca 130mA. Nemám centrál.

Fabia 2002 1,4 44kW. Někde jsem četl že má být 25mA. Když vyndám pojistku rádia tak to klesne asi na 60mA.

Začal jsem to měřit když mi odešel jeden článek v baterce což souvislost nemá, baterka už měla 4 roky za sebou tak na to měla nárok.

Nevíte někdo kolik to má brát v klidu?

No nevim, nevim, ale po třech týdnech nenastartovat není normální  :o  :o  :o

Možná tak po třech měsících, ale ne po třech týdnech !!

Hledej závadu, v servisu jsou volové.

Když vytáhnu pojistku č. 43, klesne odběr proudu na 30mA.Neví někdo po čem by se dalo jít?Motor v centrálu?

poistka 43 vedie priamo do BSG a v popise je to centrálna RJ vozu, blokovanie voliacej páky aut. prevodovky - 20A

ešte najaké dodatkové výbavy?

Zprovoznovali jsme auto 4 mesice stojici s pevne utazenou rucni brzdou... PARADA... Vse se po rozbehlo, jen jsem asi 50 metru za sebou tahnul zadek....

Teda to je mazec, co nato řekly ty gumy? -_-

No, kdyby meli rucicky, tak mu nafackujou :D

Mám fabku 1,4 (44kW),r. v. 2000,classic.Po 3 týdnech nejěždění jsem nenastartoval.Tak jsem dobil akumulátor,přeměřil hustotu-o.k. a měřil odebíraný proud v klidu auta.Naměřil jsem cca 155 mA.Podotýkám že mám originál centrál na dálku a vevnitř při měření odběru nic nesvítilo a baterka je rok stará.V servisu mně bylo řečeno, že fabka může mít odběr v klidu až 200 mA, že je to tedy normální a že je to kvůli svícení ve dne.Tak nevím - je to opravdu normální nebo mám hledat chybu v autě?

Zkus odpojit autorádio, zvlášť, pokud bylo dodělávané. Často se stane, že konektor autorádia je zapojený nestandardně, takže napájecí+ /červená/ a záložní+ /žlutá/ jsou opačně. Mně se tohle stalo a při "vypnutém" rádii v úplné tmě nepatrně svítil podsvit a bralo to přes 100 mA.

Jíra

Může to být rádiem, jak píše Jíra. Téměř u všech moderních rádií s odnímatelným panelem je někde v návodu zašité upozornění, že panel je potřeba oddělávat nebo alespoň vycvakávat, protože má odběr, ikdyž je vytažený klíček nebo rádio vypnuto tl. power....bacha tedy na to, hlavně při dlouhodobějším stání <_< kolik to ale bere, to nemám tucha...

BTW: jednou jsem měl v rádiu ve starém autě ranu, rádio fungovalo zcela OK a přestože jsem panel odnímal, tak klidový odběr rádia byl 250mA, po 3 dnech stání venku jsem nenastartoval :unsure: Chvíli trvalo, než jsem na to přišel, ale rádio pak frčelo z auta ven jak po másle... :t

Může to být rádiem, jak píše Jíra. Téměř u všech moderních rádií s odnímatelným panelem je někde v návodu zašité upozornění, že panel je potřeba oddělávat nebo alespoň vycvakávat, protože má odběr, ikdyž je vytažený klíček nebo rádio vypnuto tl. power....bacha tedy na to, hlavně při dlouhodobějším stání  <_< kolik to ale bere, to nemám tucha...

BTW: jednou jsem měl v rádiu ve starém autě ranu, rádio fungovalo zcela OK a přestože jsem panel odnímal, tak klidový odběr rádia byl 250mA, po 3 dnech stání venku jsem nenastartoval  :unsure: Chvíli trvalo, než jsem na to přišel, ale rádio pak frčelo z auta ven jak po másle...  :t

jj, už jsem na to přišel, mám sony a i při vypnutém klíčku to má odběr asi o 80mA víc než když vyndám panel rádia. Jinak to zapojit nejde protože když přehodím žlutý a červený kablík tak se při vypnutém rádiu smažou uložené stanice.

Nezbývá než při dlouhodobějším stání vyndávat, nebo alespoň vycvaknout ten panel.

Může to být rádiem, jak píše Jíra. Téměř u všech moderních rádií s odnímatelným panelem je někde v návodu zašité upozornění, že panel je potřeba oddělávat nebo alespoň vycvakávat, protože má odběr, ikdyž je vytažený klíček nebo rádio vypnuto tl. power....bacha tedy na to, hlavně při dlouhodobějším stání  <_< kolik to ale bere, to nemám tucha...

BTW: jednou jsem měl v rádiu ve starém autě ranu, rádio fungovalo zcela OK a přestože jsem panel odnímal, tak klidový odběr rádia byl 250mA, po 3 dnech stání venku jsem nenastartoval  :unsure: Chvíli trvalo, než jsem na to přišel, ale rádio pak frčelo z auta ven jak po másle...  :t

jj, už jsem na to přišel, mám sony a i při vypnutém klíčku to má odběr asi o 80mA víc než když vyndám panel rádia. Jinak to zapojit nejde protože když přehodím žlutý a červený kablík tak se při vypnutém rádiu smažou uložené stanice.

Nezbývá než při dlouhodobějším stání vyndávat, nebo alespoň vycvaknout ten panel.

Jj, přesně tak -_- V některých slušnějších servisech už na to zákazníka po montáži autorádia upozorní, někde bohužel stále ještě ne. <_< Člověk pak nechá auto nějakou dobu stát i s nasazeným panelem a už může být problém...

Takže pro úplnost:

ISO konektor /černý/ má tyto signály:

1 - (bílá/fialová) - signál rychlosti,

4 - (hnědá/červená) - vypínané plus spínací skříňkou při úplném vytažení klíčku ze spínací skříňky - je to paradoxní, ale tohle je právě to NAPÁJENÍ autorádia,

5, 7 - (černá/modrá) - signál 30 - +AKU - tohle musí být ZÁLOHA,

6 - (šedá/modrá) - osvětlení spínačů a panelu přístrojů (nastavení intenzity osvitu,)

8 - (hnědá) - GND,

Taky se mně to zdá divné, že pro zálohu rádia (5,7) je přivedena 2x 1,5 měď a pro napájení (4) pouze 0,5, každopádně to funguje a nemám žádné problémy se samovybíjením aku....

Jíra

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.