Přejít na obsah

Vybitý akumulátor


PALOG

Doporučené příspěvky

Mám fabku 1,4 (44kW),r. v. 2000,classic.Po 3 týdnech nejěždění jsem nenastartoval.Tak jsem dobil akumulátor,přeměřil hustotu-o.k. a měřil odebíraný proud v klidu auta.Naměřil jsem cca 155 mA.Podotýkám že mám originál centrál na dálku a vevnitř při měření odběru nic nesvítilo a baterka je rok stará.V servisu mně bylo řečeno, že fabka může mít odběr v klidu až 200 mA, že je to tedy normální a že je to kvůli svícení ve dne.Tak nevím - je to opravdu normální nebo mám hledat chybu v autě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, nevim, ale po třech týdnech nenastartovat není normální :o:o:o

Možná tak po třech měsících, ale ne po třech týdnech !!

Hledej závadu, v servisu jsou volové.

Když vytáhnu pojistku č. 43, klesne odběr proudu na 30mA.Neví někdo po čem by se dalo jít?Motor v centrálu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám fabku 1,4 (44kW),r. v. 2000,classic.Po 3 týdnech nejěždění jsem nenastartoval.Tak jsem dobil akumulátor,přeměřil hustotu-o.k. a měřil odebíraný proud v klidu auta.Naměřil jsem cca 155 mA.Podotýkám že mám originál centrál na dálku a vevnitř při měření odběru nic nesvítilo a baterka je rok stará.V servisu mně bylo řečeno, že fabka může mít odběr v klidu až 200 mA, že je to tedy normální a že je to kvůli svícení ve dne.Tak nevím - je to opravdu normální nebo mám hledat chybu v autě?

Baterie sama o osbě ztrácí denně až 1% kapacity, satčí jezdit jenom město, hodně startů, svícení a tu baterku to fakt vybije... :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, s tím článkem to je fakt, když jsem měl mikrobus myšizbuši, to má dvě baterky a vždycky se mi stalo, že jsem nenastartoval po nějakým stání. Důvod byl jasnej, v jedný baterce rozpadlej článek a vždycky vybila i tu druhou...a trvalo mi měsíc, než jsem na to přišel, protože jsem baterky vždycky nabil a vypadalo to, že jsou ok.. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zprovoznovali jsme auto 4 mesice stojici s pevne utazenou rucni brzdou... PARADA... Vse se po rozbehlo, jen jsem asi 50 metru za sebou tahnul zadek....

Teda to je mazec, co nato řekly ty gumy? -_-

Co na to gumy??? Moc se jim to nelibilo - skripali potvory... ale byly tam jeste zimni, ktere maji tak 3mm na dojeti, takze tem uz to zas tak moc nevadi.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj,

taky mi přijde že mám velký klidový odběr cca 130mA. Nemám centrál.

Fabia 2002 1,4 44kW. Někde jsem četl že má být 25mA. Když vyndám pojistku rádia tak to klesne asi na 60mA.

Začal jsem to měřit když mi odešel jeden článek v baterce což souvislost nemá, baterka už měla 4 roky za sebou tak na to měla nárok.

Nevíte někdo kolik to má brát v klidu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, nevim, ale po třech týdnech nenastartovat není normální  :o  :o  :o

Možná tak po třech měsících, ale ne po třech týdnech !!

Hledej závadu, v servisu jsou volové.

Když vytáhnu pojistku č. 43, klesne odběr proudu na 30mA.Neví někdo po čem by se dalo jít?Motor v centrálu?

poistka 43 vedie priamo do BSG a v popise je to centrálna RJ vozu, blokovanie voliacej páky aut. prevodovky - 20A

ešte najaké dodatkové výbavy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám fabku 1,4 (44kW),r. v. 2000,classic.Po 3 týdnech nejěždění jsem nenastartoval.Tak jsem dobil akumulátor,přeměřil hustotu-o.k. a měřil odebíraný proud v klidu auta.Naměřil jsem cca 155 mA.Podotýkám že mám originál centrál na dálku a vevnitř při měření odběru nic nesvítilo a baterka je rok stará.V servisu mně bylo řečeno, že fabka může mít odběr v klidu až 200 mA, že je to tedy normální a že je to kvůli svícení ve dne.Tak nevím - je to opravdu normální nebo mám hledat chybu v autě?

Zkus odpojit autorádio, zvlášť, pokud bylo dodělávané. Často se stane, že konektor autorádia je zapojený nestandardně, takže napájecí+ /červená/ a záložní+ /žlutá/ jsou opačně. Mně se tohle stalo a při "vypnutém" rádii v úplné tmě nepatrně svítil podsvit a bralo to přes 100 mA.

Jíra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to být rádiem, jak píše Jíra. Téměř u všech moderních rádií s odnímatelným panelem je někde v návodu zašité upozornění, že panel je potřeba oddělávat nebo alespoň vycvakávat, protože má odběr, ikdyž je vytažený klíček nebo rádio vypnuto tl. power....bacha tedy na to, hlavně při dlouhodobějším stání <_< kolik to ale bere, to nemám tucha...

BTW: jednou jsem měl v rádiu ve starém autě ranu, rádio fungovalo zcela OK a přestože jsem panel odnímal, tak klidový odběr rádia byl 250mA, po 3 dnech stání venku jsem nenastartoval :unsure: Chvíli trvalo, než jsem na to přišel, ale rádio pak frčelo z auta ven jak po másle... :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to být rádiem, jak píše Jíra. Téměř u všech moderních rádií s odnímatelným panelem je někde v návodu zašité upozornění, že panel je potřeba oddělávat nebo alespoň vycvakávat, protože má odběr, ikdyž je vytažený klíček nebo rádio vypnuto tl. power....bacha tedy na to, hlavně při dlouhodobějším stání  <_< kolik to ale bere, to nemám tucha...

BTW: jednou jsem měl v rádiu ve starém autě ranu, rádio fungovalo zcela OK a přestože jsem panel odnímal, tak klidový odběr rádia byl 250mA, po 3 dnech stání venku jsem nenastartoval  :unsure: Chvíli trvalo, než jsem na to přišel, ale rádio pak frčelo z auta ven jak po másle...  :t

jj, už jsem na to přišel, mám sony a i při vypnutém klíčku to má odběr asi o 80mA víc než když vyndám panel rádia. Jinak to zapojit nejde protože když přehodím žlutý a červený kablík tak se při vypnutém rádiu smažou uložené stanice.

Nezbývá než při dlouhodobějším stání vyndávat, nebo alespoň vycvaknout ten panel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to být rádiem, jak píše Jíra. Téměř u všech moderních rádií s odnímatelným panelem je někde v návodu zašité upozornění, že panel je potřeba oddělávat nebo alespoň vycvakávat, protože má odběr, ikdyž je vytažený klíček nebo rádio vypnuto tl. power....bacha tedy na to, hlavně při dlouhodobějším stání  <_< kolik to ale bere, to nemám tucha...

BTW: jednou jsem měl v rádiu ve starém autě ranu, rádio fungovalo zcela OK a přestože jsem panel odnímal, tak klidový odběr rádia byl 250mA, po 3 dnech stání venku jsem nenastartoval  :unsure: Chvíli trvalo, než jsem na to přišel, ale rádio pak frčelo z auta ven jak po másle...  :t

jj, už jsem na to přišel, mám sony a i při vypnutém klíčku to má odběr asi o 80mA víc než když vyndám panel rádia. Jinak to zapojit nejde protože když přehodím žlutý a červený kablík tak se při vypnutém rádiu smažou uložené stanice.

Nezbývá než při dlouhodobějším stání vyndávat, nebo alespoň vycvaknout ten panel.

Jj, přesně tak -_- V některých slušnějších servisech už na to zákazníka po montáži autorádia upozorní, někde bohužel stále ještě ne. <_< Člověk pak nechá auto nějakou dobu stát i s nasazeným panelem a už může být problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pro úplnost:

ISO konektor /černý/ má tyto signály:

1 - (bílá/fialová) - signál rychlosti,

4 - (hnědá/červená) - vypínané plus spínací skříňkou při úplném vytažení klíčku ze spínací skříňky - je to paradoxní, ale tohle je právě to NAPÁJENÍ autorádia,

5, 7 - (černá/modrá) - signál 30 - +AKU - tohle musí být ZÁLOHA,

6 - (šedá/modrá) - osvětlení spínačů a panelu přístrojů (nastavení intenzity osvitu,)

8 - (hnědá) - GND,

Taky se mně to zdá divné, že pro zálohu rádia (5,7) je přivedena 2x 1,5 měď a pro napájení (4) pouze 0,5, každopádně to funguje a nemám žádné problémy se samovybíjením aku....

Jíra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...