Duben 3, 20196 r Jak mam postupovat dále ? Do autorizovaneho servisu nechodím, protože ceny jsou nekdy zbytecne astronomické, vetsinu věcí si dělám sám, ale v teto problematice se vubec neorientuji. Chtel bych zvolit co nejvíce konzervativní metodu opravy, nerad bych utracel desítky tisíc zbytečné.
Duben 3, 20196 r Vcera jsem byl u znameho a chyba byla zadna komunikace od hydraulickeho cerpadla, nebo neco v tom smyslu ale kod chyby si bohuzel nepamatuju
Duben 3, 20196 r Moc dekuju za rady, ale neda mi to a zeptam se, jak mam postupovat ? Muzu na to prijit sam ? Co zkusit, vyzkouset ... cokoliv co by mi pomohli vyresit muj problém
Duben 4, 20196 r Potřebuješ Dílenskou příručku. Štáhni si ji i k jedničkové fabii, kde je diagnostika serva popsaná šířeji a pak potřebuješ příslušný kabel k diagnostice + PC. Opravit si to můžeš sám, ale z tvých dotazů je zjevné, že se v tom absolutně neorientuješ, takže to budeš mít poměrně těžké. A ze stejného důvodu je dost těžké ti dát nějakou konkrétní radu (jako třeba "zkontroluj bloky hodnot"). Takže záleží čistě na tobě, kolik času jsi tomu ochotný obětovat. V první řadě si nastuduj, jak to servo vlastně funguje a jak komunikuje se zbytkem auta.
Prosinec 29, 20195 r Dobry den. Ja mam F2 2008 1,2 HTP. Tiez mam problem zo servom. Bohuzial som na diagnostike este nebol. Servo mi vypina pri rychlosti viac ako 30km za hodinu ked prudko zatocim do lava a hned do prava. Servo sa znovu zapne ked spomalim na cca 5km/h alebo ked zastavim. Bateria je nová. Zistil som mensi unik servo kvapilny priamo na serve. Nepomohlo ani doliatie kvapaliny. Je predpoklad chyby len netesnost a teda tlak v hadickach?
Červenec 27, 20223 r Servo ve fabii 2 mi někdy vypne po 2 minutách jindy po 20. Ve vcds jsou zapsané tyto 2 chyby. 00566 posilovač řízení provoz 27-00 nevěrohodny signál 01288 svorka 30 posilovač řízení 07-00 signál příliš malý Jinak silové kabely jsem zkontroloval jsou bez oxidace. Ve vagu vidim odber bez zateze 3a v plnem rejdu 60a. Cidlo otaceni take reaguje.Napeti na svorce 30 s klickem 12v s nastartovanym motorem 12.7v aku ma normalne 12.5 v v klidu. Bude chyba v kabelech nebo samotném cerpadlu?7 Upraveno Červenec 27, 20223 r od Martink1982
Červenec 27, 20223 r Kontroloval jsi množství oleje v nádobce. Jednou mi také vynechalo servo. Zkontroloval jsem hladinu v nádobce serva, bylo na minimum. Tak jsem dolil a problém už nenastal.
Červenec 27, 20223 r Ano nadobka je plná. Baterka také v poradku vyzkouseno i s druhou 74ah rok starou z druhého auta a zavada stejná.
Červenec 28, 20223 r Tak tojo. Mě právě to servo šlo-nešlo a pak jsem zjistil, že je jedna ta "pásková" pojistka na baterii prasklá a jak jsem najel na nerovnost, tak se buď spojila nebo rozpojila. Upraveno Červenec 28, 20223 r od Martinak34
Září 17, 20222 r Zdravím, riešim zrovna problém zo servom na sestrinej fabii. Vypálilo prvú 5A poistku v poistkovom boxe pod volantom. Dal som tam novú poistku normálne to šlo vypol som auto a znova naštartoval a už nešlo znova, vypálilo aj tú. Keď som meral kábel tak prerušený nieje. Meral som voči kostre a samozrejme skrat. Ukazuje mi to 2ohmy odpor. Odmotal som káble po prechod medzi motorovým priestorom a interierom a všetko vyzerá byť OK. Nikde žiadne káble zlomené, prehriate alebo inak poškodené. Myslíte, že to môže byť kábel zrovna za tým prechodom. Týmto ma čaká komplet vybratie palubnej dosky. Čo si o tom myslíte ??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.