Březen 31, 201213 r Neustále se řeší podobné téma, avšak žádné žešení! VAG mi píše závadu 16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly po vymazání se opět rozsvítí, vydrží to cca den až dva. Ventil po kontrole akčních členů ok. Je možné tento EGR nějak vyřadit? Nejlépe přes VAG. Díky za dobré nápady.
Červen 16, 201213 r Kdyby šlo VAGem vyřadit EGR, tak by to už měl každý druhý. Pomůže jen jiný soft ŘJ (jestli je toho někdo schopen).
Srpen 8, 201213 r zdravím a mám dotaz:někde jsem viděl,že na hadici mezi egr a karburátorem je namontován malý filtr,který ty olejové páry pochytá a dál na klapku pustí jen čistý vzduch.Nemohu to nikde najít.Myslíte si,že je to funkční?Mě to připadá jako zajímavý způsob,jak zabránit špinění klapky a přitom neřešit řj a její oblbnutí.Bohužel se nemohu v autě moc vrtat a tak si to vyzkoušet sám,ale vyzkoušené a funkční věci si nechávám dělat.Díky.
Srpen 9, 201213 r http://www.gm-club.cz/navody-opel/zamezeni-znecisteni-skrtici-klapky skús prečítať tento link
Srpen 9, 201213 r Díky,sice je to jiný článek,ale v podstatě to co jsem hledal.Jen co budu moc,začnu se šťourat v motoru a egru,a to by bylo abych nezvítězil.
Listopad 25, 201212 r V úterý snad budu mít flashnutou ŘJ motoru a konečně vyřazen ten nesmyslnej EGR ! Dám vědět ....
Listopad 27, 201212 r Tak EGR vyčištěn, zaslepen a dnes konečně i softwarově vyřazen ! Tak snad už bude chvíli konečně klid ! Navíc i lehce upraven výkon motoru a na plynu už není taková ta "díra" například při přeřazení .... prostě jedním slovem SPOKOJENOST !
Listopad 28, 201212 r kdo ti dělal to sw vyřazení? Dej časem vědět, jestli si ŘJ "ten problém" opět nenašla.
Leden 3, 201312 r Dělal to p. Janda (Cimbu) a ŘJ jednotka zatím nic nedetekovala. Akorát možná vzrostla spotřeba ..... ale nevím jestli to není zimníma gumama a tím, že jezdím jen po Praze a krátké vzdálenosti ....
Leden 3, 201312 r Tak to je asi něco špatně. Píšeš, že p.Janda (CIMBU) ti upravoval i výkon. Měl jsi to změřeno u něj na brzdě?
Leden 3, 201312 r Nikoliv .... je to pouze pocitové. Ale určitě to má lepší odpich. Já výkon zvedat nechtěl, chtěl jsem pouze vyřadit ten EGR.
Leden 3, 201312 r Že to má lepší odpich a jde lépe za plynem vyřeší třeba jen sportovní filtr a ne kouzelně tajemná magie od CIMBU.
Leden 14, 201312 r sorry jen jsem se chtěl ujistit, abych to nepochopil špatně ... jinak nechce se mi dávat nějakých 2700 za new EGR, ale 3 litry bych taky nedal, to raději ať ta mrcha na palubce svítí.
Leden 18, 201312 r Njn, jenže mně to začalo pěkně cukat, jinak kontrolka by mi taky nevadila .... ta vadila akorát tý mojí babě !
Leden 19, 201312 r no ono holt každý vadný EGR se projevuje jinak, můj první brutálně cukal, po zaslepení se s ním dalo jezdit, druhý a třetí necukal, jen se zapisoval do ŘJ, takže i po zaslepení se chovali stejně a ten můj čtvrtý, zase brutálně rozhodil volnoběh, že motor nedokázal běžet na chod na volno, za jízdy OK, ale jak jsem vyřadil začalo se to hádat a zkapalo to. Po zaslepení beze změny, teprve odpojení konektoru pomohlo ... ale než se na to před tím skoro rokem přišlo , ale o tom už jsem psal v jiném vláknu
Leden 20, 201312 r čtvrtý mi odešel a teď tam mám jen tak nasazený, aby tam něco bylo, co mi za 3 kila prodal LPG servisák (nový tuším na oktávicu), takže zaslepen a jen napojen na konektor.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.