michael9 Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 chlapci mam taky dotaz. Ma niekto skusenosti s DPF filtrem hlavne ked sa vypaluje? Nóóó ja ho mam v mojej O II a od kupi sem nabehal 10 000km a az teraz sa zacal vypalovat. Ide o to ze to tak čudne smrdi a trocha to vidno ked zastavim a otvorim kapotu. Bol som aj u mechanika a povedal ze je to isto DPF filter a vypaluje sa, preto to smrdi. Doteraz sem si teho nejako nevsimol, az teraz ked sa oteplilo. Stretol sa s tym uz niekto? Teraz sa mi to za posledny tiden stalo 2X. Aj sem to mal napojene na pc a hlasenie bolo: USADZENINY VO VYLTRI 0%. Dikes za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 je 5 stupňov regenerácie DPF: - do 18g neaktívna..prebieha počas jazdy -od 18g aktívna..počas jazdy+sekundárny vstrek -od 24g svieti DPF...treba regeneračnú jazdu -od 40g servisná..svieti DPF+CHECK+žhavenie..pokles výkonu -výmena DPF 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zednar Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 (editace) Ty brďo, to jsem nevěděl. Já jsem koupil auto s najetými 47tkm. Sám jsem zatím najel 8.5tkm a žádnou regeneraci jsem zatím nezaregistroval - je to motor PD 2.0TDi 103kw DPF, převodovka DSG. Jak často to tu regeneraci vyžaduje? Vím, je to dáno asi stylem jízdy, ale takový ten průměr? Nebo že by ta DSG řadila tak optimálně, že by se filtr nezanášel?(myslím nepodtáčení motoru apod.) Editováno: 20. Březen 2011, autor: zednar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Jak často to tu regeneraci vyžaduje? on regeneruje ani ty o tom nemusíš vedieť..ak bude zanesený,on sa ozve cez kontrolku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zednar Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 on regeneruje ani ty o tom nemusíš vedieť..ak bude zanesený,on sa ozve cez kontrolku no to jsem právě myslel - že regeneraci si to ždá jenom přes kontrolku - takový ten režim na dálnici s ustálenou rychlostí, při zařazeném nevím kterém stupni a nevím v jakých otáčkách (vždycky zapomenu co je v té příručce:-) a ono je tomjinak, což se v příručce už nepíše. Tak vida, pořád se učíme ..... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jake Vloženo 2. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2011 rozvitila se mi kontrolka filtru pevných částic na Octavce III. 1.6 crdi nevim jak vynutit regeneraci funkce kodovaní II je šeda i měřené hodnoty jsou ve vagu šedé takže nejdou použít nevím jak a kam vložit login a taky kterej 21295 nebo 10016..zkusil sem i dalnici konstantní rychlost cca 2500 otáček na 4 kolem 120 - 130 km za hodinu cca 20 min. a nic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stejski Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Octavia III se zatím neprodává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djac Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 (editace) Když je hodně zanesenej, trvá to někdy i dýl. Nevím, jestli máš plnou verzi vaga, že máš šedý hodnoty, ale já to udělal takhle: Požadavky: Zapalováni zapnuté Motor ve volnoběhu Teplota chlazení min 50°C (Merene hodnoty 002.4) Filtr pevných částic naplněn pod požadovanou hodnotu (merene hodnoty 075.3) (já měl 34%) Spotřebiče zapnuty (Světla, radio, vytápěni sedaček, Klima apod.) Pomoci funkce Kodovani-ll vlož kod 21295 který spusti proces regenerace. (kod je pro 1.9 a 2.0) 10016 nevím Skupina: 070 a 075 Merene hodnoty - regenerace 070.1: Stav regenerace (xxxxxxxl = Normální regenerace aktivní xxxxxxl x = Zrychlena regenerace akrivni) 070.3: Počitadlo regenerace 075.1: Teplota výfukových plynu před katalyzátorem 075.2: Teplota výfukových plynu před filtrem pevných částic 075.3: naplněni filtru pevných castic 075.4: Teplota výfukových plynu za filtrem pevných castic Jizdni test: Rychlost mezi 30-60km/h Otacky 1500-2500 ot/min Doba trvání cca 15-20 minut Teplota výfukových plynu nad 700 °C Editováno: 16. Listopad 2011, autor: djac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 www.fapoff.cz a máš pokoj.Na předešlém autě jsem to tak řešil a byl pokoj.DPF je hrozná pi......na!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libond Vloženo 29. leden 2012 Sdílet Vloženo 29. leden 2012 Když je hodně zanesenej, trvá to někdy i dýl. Nevím, jestli máš plnou verzi vaga, že máš šedý hodnoty, ale já to udělal takhle: Požadavky: Zapalováni zapnuté Motor ve volnoběhu Teplota chlazení min 50°C (Merene hodnoty 002.4) Filtr pevných částic naplněn pod požadovanou hodnotu (merene hodnoty 075.3) (já měl 34%) Spotřebiče zapnuty (Světla, radio, vytápěni sedaček, Klima apod.) Pomoci funkce Kodovani-ll vlož kod 21295 který spusti proces regenerace. (kod je pro 1.9 a 2.0) 10016 nevím Skupina: 070 a 075 Merene hodnoty - regenerace 070.1: Stav regenerace (xxxxxxxl = Normální regenerace aktivní xxxxxxl x = Zrychlena regenerace akrivni) 070.3: Počitadlo regenerace 075.1: Teplota výfukových plynu před katalyzátorem 075.2: Teplota výfukových plynu před filtrem pevných částic 075.3: naplněni filtru pevných castic 075.4: Teplota výfukových plynu za filtrem pevných castic Jizdni test: Rychlost mezi 30-60km/h Otacky 1500-2500 ot/min Doba trvání cca 15-20 minut Teplota výfukových plynu nad 700 °C Zeptám se jako lama, jak poznám, že regenerace skončila? Jen podle toho, že uplyne ta doporučená doba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Přeju dobrý den. Mám na vás jeden dotaz. Zkouším zjistit jestli jde odstranit filtr pevných částic na octě 1.6 tdi cr. Problém je v tom že každý tvrdí něco jiného a to přímo firmy ,které jsou na to zaměřené. U jedné mi řekli že nejde upravit řídící jednotka tudíž ,že to nejde a u druhé že to zas není problém. Tak nevím. Nevíte někdo jak to opravdu je ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 poptal jsem se a u nas to zatim kluci neumi softwarove osetrit, ovsem vse je otazkou casu. Muzu jen vedet duvod odstraneni? Tyhle auta zatim jezdi kratce a CR nemiva problemy s regeneraci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 poptal jsem se a u nas to zatim kluci neumi softwarove osetrit, ovsem vse je otazkou casu. Muzu jen vedet duvod odstraneni? Tyhle auta zatim jezdi kratce a CR nemiva problemy s regeneraci No mám najeto 5000 takže zatím jen předběžně ale na druhou stranu jezdím 90 procent jen město a tudíž mě nějaké anabáze určitě v budoucnu čekají. Nový filtr na 1.6 tdi cr 41600,- pokud vydrží třeba "jen" kolem 120 000 km apak mám vysolit 50 000 s prací tak mě to celkem děsí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Ja bych zustal v klidu, CR s vypalovanim dpf problem nema a kdyz se mu bude obcasnym protahnutim pomahat nevidim problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 14. Duben 2012 Sdílet Vloženo 14. Duben 2012 Jen tak bokem, proč sis kupoval diesel, když jezdíš 90% město ? O_o 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 Jen tak bokem, proč sis kupoval diesel, když jezdíš 90% město ? O_o Před 4. měsíce mi ukradli 1.9 tdi 74kw a s tou jsem jezdil po městě celou dobu a paráda ..neměl jsem žádnej problém. Po krádeži jsem měl možnost koupit 1.6 tdi cr novou za 315 000,- ze salonu...žádnou předváděčku prostě novou. Pracuju ve firmě která odebírá možná stovky aut od škodovky tak máme možnost zaměstnanecký slevy. No a tak jsem vzal zase naftu. Jenže o nějakym filtru pevných částic jsem se dozvěděl až asi msíc po koupi.Dřiv jsem se o to nezajímal ale teď nevím jestli to byla nejlepší volba. Dalo by se říct že jezdím jen město ale bydlím asi 10 km od Prahy takže najíždím po dálnici a jedu asi 10 km po dálnici a pak asi 8 po městě do práce a to samý z práce a jednou týdne to trochu protáhnu po dálnici ..Jinak jsem opravdu spokojen..spotřeba do 6L a svezení pro mě zatím největší komfort. takže tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 Bych to zatím neřešil, taky ho mám a mám najeto skoro 100 tis. jezdím 90% procent město a zatím je klid. A pokud to dneska na 1.6 neumí odstranit ( což se mi nezdá) tak až budeš mít najeto 150 tis a začne zlobit, tak už to umět určitě budou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka.obr Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Já mam najeto na autě cca 160 000 km a filtr pevných částic tam pořád je a taky bez problému,zatím.A to to auto nějak extra nehonim.Jenom by mě zajímalo jestli je pravda,že pokud se nechá odstranit tak se prý drobet zvedne výkon..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Já mam najeto na autě cca 160 000 km a filtr pevných částic tam pořád je a taky bez problému,zatím.A to to auto nějak extra nehonim.Jenom by mě zajímalo jestli je pravda,že pokud se nechá odstranit tak se prý drobet zvedne výkon..... jestli mas auto v popisu tak z osobni zkusenosti to poznat je a zacne byt vice slyset turbo..motor BLS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka.obr Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 jo jo,to turbo je drobet slyšet.Takový jemný pískání nebo syčení,nevím jak to popsat-motor BLS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yani Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 prosim o radu,naskytl se mi problem,rosvítila se mi kontrolka motor a sviti dpf a problikava žhaveni a motor nejede do otaček,na vagu to hlasí tlakový snímač výfuku,signal priliž malý,nemá někdo zkušenost co to znamená co a kde to jeDĚKUJI za kazdou informaci je to octavia II 1.6 tdi ROK 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 1) si v špatnej sekcii 2) podľa popisu si myslím,že to bude toto http://www.cc-autodily.cz/senzor-odchylky-tlaku-2 ...chcelo by to presný popis závady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 Přesunuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 17. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2014 Ahoj, svítí mi kontrolka DPF, nicmene při napojeni na diag se nezobrazuje zadna chyba. Merene hodnoty ukazuji zaneseni cca 28g. Regenerace pri volnobehu nelze vyvolat, chce to heslo - bezpecny pristup, nevite, jaky kod se musi zadat pro 1.6 tdi CR? Jak si to tedy mam vysvetlit? Co vse muze znamenat rozsvicena kontrolka DPF? Diky za komentare. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2014 a přes jakou diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.