Přejít na obsah

Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace


michael9

Doporučené příspěvky

chlapci mam taky dotaz. Ma niekto skusenosti s DPF filtrem hlavne ked sa vypaluje? Nóóó ja ho mam v mojej O II a od kupi sem nabehal 10 000km a az teraz sa zacal vypalovat. Ide o to ze to tak čudne smrdi a trocha to vidno ked zastavim a otvorim kapotu. Bol som aj u mechanika a povedal ze je to isto DPF filter a vypaluje sa, preto to smrdi. Doteraz sem si teho nejako nevsimol, az teraz ked sa oteplilo.

Stretol sa s tym uz niekto? Teraz sa mi to za posledny tiden stalo 2X. Aj sem to mal napojene na pc a hlasenie bolo: USADZENINY VO VYLTRI 0%.

Dikes za odpoved. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty brďo, to jsem nevěděl. Já jsem koupil auto s najetými 47tkm. Sám jsem zatím najel 8.5tkm a žádnou regeneraci jsem zatím nezaregistroval - je to motor PD 2.0TDi 103kw DPF, převodovka DSG. Jak často to tu regeneraci vyžaduje? Vím, je to dáno asi stylem jízdy, ale takový ten průměr? Nebo že by ta DSG řadila tak optimálně, že by se filtr nezanášel?(myslím nepodtáčení motoru apod.)

Editováno: , autor: zednar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

on regeneruje ani ty o tom nemusíš vedieť..ak bude zanesený,on sa ozve cez kontrolku

no to jsem právě myslel - že regeneraci si to ždá jenom přes kontrolku - takový ten režim na dálnici s ustálenou rychlostí, při zařazeném nevím kterém stupni a nevím v jakých otáčkách (vždycky zapomenu co je v té příručce:-) a ono je tomjinak, což se v příručce už nepíše. Tak vida, pořád se učíme .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

rozvitila se mi kontrolka filtru pevných částic na Octavce III. 1.6 crdi nevim jak vynutit regeneraci funkce kodovaní II je šeda i měřené hodnoty jsou ve vagu šedé takže nejdou použít nevím jak a kam vložit login a taky kterej 21295 nebo 10016..zkusil sem i dalnici konstantní rychlost cca 2500 otáček na 4 kolem 120 - 130 km za hodinu cca 20 min. a nic..

post-27096-0-81237500-1320258520_thumb.j

post-27096-0-40030800-1320258567_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Když je hodně zanesenej, trvá to někdy i dýl.

Nevím, jestli máš plnou verzi vaga, že máš šedý hodnoty, ale já to udělal takhle:

Požadavky:

Zapalováni zapnuté

Motor ve volnoběhu

Teplota chlazení min 50°C (Merene hodnoty 002.4)

Filtr pevných částic naplněn pod požadovanou hodnotu (merene hodnoty 075.3) (já měl 34%)

Spotřebiče zapnuty (Světla, radio, vytápěni sedaček, Klima apod.)

Pomoci funkce Kodovani-ll vlož kod 21295 který spusti proces regenerace. (kod je pro 1.9 a 2.0) 10016 nevím

Skupina:

070 a 075 Merene hodnoty - regenerace

070.1: Stav regenerace (xxxxxxxl = Normální regenerace

aktivní xxxxxxl x = Zrychlena regenerace akrivni) 070.3: Počitadlo regenerace

075.1: Teplota výfukových plynu před katalyzátorem 075.2: Teplota výfukových plynu před filtrem pevných částic

075.3: naplněni filtru pevných castic 075.4: Teplota výfukových plynu za filtrem pevných castic

Jizdni test:

Rychlost mezi 30-60km/h

Otacky 1500-2500 ot/min

Doba trvání cca 15-20 minut

Teplota výfukových plynu nad 700 °C

Editováno: , autor: djac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Když je hodně zanesenej, trvá to někdy i dýl.

Nevím, jestli máš plnou verzi vaga, že máš šedý hodnoty, ale já to udělal takhle:

Požadavky:

Zapalováni zapnuté

Motor ve volnoběhu

Teplota chlazení min 50°C (Merene hodnoty 002.4)

Filtr pevných částic naplněn pod požadovanou hodnotu (merene hodnoty 075.3) (já měl 34%)

Spotřebiče zapnuty (Světla, radio, vytápěni sedaček, Klima apod.)

Pomoci funkce Kodovani-ll vlož kod 21295 který spusti proces regenerace. (kod je pro 1.9 a 2.0) 10016 nevím

Skupina:

070 a 075 Merene hodnoty - regenerace

070.1: Stav regenerace (xxxxxxxl = Normální regenerace

aktivní xxxxxxl x = Zrychlena regenerace akrivni) 070.3: Počitadlo regenerace

075.1: Teplota výfukových plynu před katalyzátorem 075.2: Teplota výfukových plynu před filtrem pevných částic

075.3: naplněni filtru pevných castic 075.4: Teplota výfukových plynu za filtrem pevných castic

Jizdni test:

Rychlost mezi 30-60km/h

Otacky 1500-2500 ot/min

Doba trvání cca 15-20 minut

Teplota výfukových plynu nad 700 °C

Zeptám se jako lama, jak poznám, že regenerace skončila? Jen podle toho, že uplyne ta doporučená doba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Přeju dobrý den. Mám na vás jeden dotaz. Zkouším zjistit jestli jde odstranit filtr pevných částic na octě 1.6 tdi cr. Problém je v tom že každý tvrdí něco jiného a to přímo firmy ,které jsou na to zaměřené. U jedné mi řekli že nejde upravit řídící jednotka tudíž ,že to nejde a u druhé že to zas není problém. Tak nevím. Nevíte někdo jak to opravdu je ? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poptal jsem se a u nas to zatim kluci neumi softwarove osetrit, ovsem vse je otazkou casu. Muzu jen vedet duvod odstraneni? Tyhle auta zatim jezdi kratce a CR nemiva problemy s regeneraci :)

No mám najeto 5000 takže zatím jen předběžně ale na druhou stranu jezdím 90 procent jen město a tudíž mě nějaké anabáze určitě v budoucnu čekají. Nový filtr na 1.6 tdi cr 41600,- pokud vydrží třeba "jen" kolem 120 000 km apak mám vysolit 50 000 s prací tak mě to celkem děsí
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak bokem, proč sis kupoval diesel, když jezdíš 90% město ? O_o

Před 4. měsíce mi ukradli 1.9 tdi 74kw a s tou jsem jezdil po městě celou dobu a paráda ..neměl jsem žádnej problém. Po krádeži jsem měl možnost koupit 1.6 tdi cr novou za 315 000,- ze salonu...žádnou předváděčku prostě novou. Pracuju ve firmě která odebírá možná stovky aut od škodovky tak máme možnost zaměstnanecký slevy. No a tak jsem vzal zase naftu. Jenže o nějakym filtru pevných částic jsem se dozvěděl až asi msíc po koupi.Dřiv jsem se o to nezajímal ale teď nevím jestli to byla nejlepší volba. Dalo by se říct že jezdím jen město ale bydlím asi 10 km od Prahy takže najíždím po dálnici a jedu asi 10 km po dálnici a pak asi 8 po městě do práce a to samý z práce a jednou týdne to trochu protáhnu po dálnici ..Jinak jsem opravdu spokojen..spotřeba do 6L a svezení pro mě zatím největší komfort. takže tak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mam najeto na autě cca 160 000 km a filtr pevných částic tam pořád je a taky bez problému,zatím.A to to auto nějak extra nehonim.Jenom by mě zajímalo jestli je pravda,že pokud se nechá odstranit tak se prý drobet zvedne výkon..... :kol-31:

jestli mas auto v popisu tak z osobni zkusenosti ;) to poznat je a zacne byt vice slyset turbo..motor BLS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
  • prosim o radu,naskytl se mi problem,rosvítila se mi kontrolka motor a sviti dpf a problikava žhaveni a motor nejede do otaček,na vagu to hlasí tlakový snímač výfuku,signal priliž malý,nemá někdo zkušenost co to znamená co a kde to je
    DĚKUJI za kazdou informaci
  •  
    je to octavia II 1.6 tdi ROK 2011

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,

 

svítí mi kontrolka DPF, nicmene při napojeni na diag se nezobrazuje zadna chyba.

Merene hodnoty ukazuji zaneseni cca 28g. Regenerace pri volnobehu nelze vyvolat, chce to heslo - bezpecny pristup, nevite, jaky kod se musi zadat pro 1.6 tdi CR?

 

Jak si to tedy mam vysvetlit? Co vse muze znamenat rozsvicena kontrolka DPF?

 

Diky za komentare.

 

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...