cosby Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 Souhlas s Bodoo.Pokud regeneruje po +_300 km je to v poho.Pokud do 100 km je KO filtr,už jsem to párkrát řešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 (editace) Není OK ani to že filtr s 270K km regeneruje na maximální interval regenerace dle KM (750km), je to prostě blbost, něco tam nefunguje jak má. Nejvíce právě dávala bez regenerací první generace CR ale už od 180K km se málo kdy dalo této hranice dosáhnout. Pokud se bavíme o novějších CR tak tam není problém ani 250K km, obzvláště u 1.6 TDi 81/85 kW bez SCR, které vypalují klidně i po 150km ve městě jako nové. Mají taky jinak konstruovaný DPF filtr. Editováno: 20. Červenec 2021, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodoo Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 před 1 minutou, cosby napsal: Souhlas s Bodoo.Pokud regeneruje po +_300 km je to v poho.Pokud do 100 km je KO filtr,už jsem to párkrát řešil. len doplnim...nemusi byt filter K.O....niekedy je to iba snimac..pripadne ozaj styl jazdy...dlzka tras vie regeneraciu ovplyvnit o +- aj 150km spokojne...a ak tomu dupnes tak nastane pasivna regeneracia(tam uz zalezi od toho ako dlho a ako casto je auto vo vyssom vykone...pasivnou regeneraciou by si vedel aj kompletne zregenerovat, cize aktivna sa ti zapne za 2nasobok km ako pri beznej jazde)...cize styl jazdy robi vela ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 (editace) To jako chcete říct že celou dobu tedy od 141 000km co mám auto je filtr KO když běžně vypaluje po 750km. Občas i dříve tak max o 100km a to většinou proto, že bohužel auto zastaví při regeneraci(motor, ale nevypínám) a čekám na dokončení vypalování. Jenže ta kolikrát skončí o něco dříve než při jízdě, právě kvůli tomu že motor není pod zátěží. Nezapomeňte, ale že doteď jsem mluvil o aktivním vypalování. To pasivní za jízdy běžně probíhá též, hlavně při vyšší zátěži. PS. pokud si pamatuji a myslím že to i někdo možná v návodu či něčem podobném je psáno, že vypalování DPF prohýbá mezi 650-750km. Editováno: 20. Červenec 2021, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 ve 270K km už je filtr z větší části plný oil ash, technicky vzato je nemožné aby ti vydržel původní intervali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodoo Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 před 4 minutami, Ovce napsal: To jako chcete říct že celou dobu tedy od 141 000km co mám auto je filtr KO když běžně vypaluje po 750km. Občas i dříve tak max o 100km a to většinou proto, že bohužel auto zastaví při regeneraci(motor, ale nevypínám) a čekám na dokončení vypalování. Jenže ta kolikrát skončí o něco dříve než při jízdě, právě kvůli tomu že motor není pod zátěží. Nezapomeňte, ale že doteď jsem mluvil o aktivním vypalování. To pasivní za jízdy běžně probíhá též, hlavně při vyšší zátěži. PS. pokud si pamatuji a myslím že to i někdo možná v návodu či něčem podobném je psáno, že vypalování DPF prohýbá mezi 650-750km. interval vypalovania je v 95% flexibilny...riadeny viacmenej snimacom diff. tlaku a u 5% sw naviazany na km(+-100/200km)...a taktiez nevies ci pred kupou uz nieco s filtrom nebolo robene...nedajboze vykuchane :D pripadne preplach... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodoo Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 před 5 minutami, 15degren napsal: ve 270K km už je filtr z větší části plný oil ash, technicky vzato je nemožné aby ti vydržel původní intervali. u mna bola kupa pri 130t km ...regeneracia bezala kazdych 320-350km ... teraz mam 230t a interval regeneracie sa absolutne nezmenil(oil ash-62g)...no jazdim s dpf monitoringom...a dovolim si tvrdit ze ani jedna regeneracia prerusena nebola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 (editace) Auto jsem kupoval po leasingu takže nemyslím, že by na tom s DPF něco dělali(Škofin určitě ne a ta firma co to měla či uživatel za vlastní těžko) Ano mám 66g(95%) Oil ash. Vypalování sleduji přes app VAG DPF a opravdu probíhá tak jak jsem výše popsal Editováno: 20. Červenec 2021, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petanecek Vloženo 21. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2021 Já jsem měl 89,89 g oil ash (max 70g) a stejně mi to vypalovalo po ca 750 km, jako vždy. Až když jsem to dal do servisu, tak se divili, že mi to nic nehlásí, nepadá do nouzáku, jezdí to a i spotřeba se neměnila nějak zásadně. Jestliže to fungovalo, jak mělo je pak jiná otázka, ale mě, jakožto řidiče to neovlivnovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2021 Jak jsem už napsal. Filtr pravděpodobně neplnil svou úlohu, ale pokud to funguje a emisní stanice nemá problém, tak proč to řešit ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 29. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2021 Ještě jsme si všiml že pokud běží regenerace podle VAG DPF mám nižší spotřebu podle PP a to o minimálně o 0,5l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 30. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2021 Tak to je nesmysl už z principu - když se musí stříkat nafta navíc do výfuku, spotřeba musí být naopak nepatrně vyšší. Na druhou stranu PP je stejně kecálek, který operuje vypočtenými čísly, tak je to asi jedno. Ať si píše, co chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 2. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2021 Jezdím tu trasu dlouho každý den do práce, tak mám představu jakou mám asi spotřebu. A už několikrát jsem si toho všiml. V zimě jsme to přičítal tomu že se motor rychleji zahřeje a tím spotřeba klesne, ale teď kdy je i v pět ráno mezi 15-20° by neměl být takový rozdíl po 13km jízdy před dálnicí v zahřátí motoru, respektive voda na 90° a olej mezi 75-80° při nájezdu na dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sudokvaso Vloženo 28. leden 2022 Sdílet Vloženo 28. leden 2022 On 9/1/2020 at 11:25 AM, Tomas S said: Prispievam mojou dalsou skusenostou. Na predoslych stranach tejto temy som pisal o mojom probleme s DPF, sposobenom aditivom na precistenie palivoveho systemu. Vyfuk ostal cierny, regeneracie kazdych max 100 km. Po odjazdeni asi 4000 km sa problem ,,sam" vyriesil. Regeneracie sa spustaju v predoslych intervaloch, ako sa spustali pred pouzitim aditiva. Zaver je pravdepodobne taky, ze aditivum narobilo bordel v palivovom systeme a tento bordel zachytavalo DPF a tym sa nadmerne znecistovalo. Postupnym jazdenim sa bordel pomaly stracal a DPF ho vypaloval von. Vyfuk mam uz taktiez cisty. Pripajam aj hodnoty z DPF filtra. Ahohj presne mam tento problem ako ty, pouzil som tiez adidtivum ako ty, a tiez my zacalo auto DPF regenerovat kazdych 100km. tak to len cumim ze az po 4000km sa to vycistilo, bohaca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.