Petrkiller Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 ISO nic neznamená. Jak vidím u nás ve firmě co chce ISO komisař aby bylo.. To nemá s kvalitou výroby nic společného. Já bych zkusil to https://www.dpf-ftg.cz/ to jsi ještě nezkusil je divné že jezdíš dlouhé trasy a DPF máš zaplněný a jini tvrdí že mají 320 tisíc km a DPF vpohode. Každopádně podle tvych km mě to čeká někde za 2 až 3 roky tak sem napiš co ti pomohlo ať vím ale myslím že kyselinka už dělal čištění DPF na starším voze a říkal že vpohode.. Taky zalezi jestli ho nový majitel tvých aut ten vyčištěny DPF nezadusil nedokoncenyma regeneracema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 (editace) hale je to možné, auto s 250 tisíci si nekoupí člověk co jezdí velké štreky protože prostě nejspíš nemá na phm :-). 320 už je z principu blbost, ten oil ash tam příbívá podle km a je úplně jedno jak jezdíš po 250 tisících to prostě cvakne na 70g a hotovo, nabíhá to tam podle km ne podle reálného stavu... ještě je samozřejmě možnost říct jednotce že je tam DPF nový... ale to už by byl podvod na budoucího kupujícího, no a já věřím v karmu chci prodat auto s čistým svědomím... Nicméně odkaz vypadá slibně, ale když se podíváš tak super čištění podle webu jsou všechny, ještě si hraju s myšlenkou nového origo dílu a pojezdit do 350 tisíc, myslím sí že ten motor nebude mít problém... setrvačník i egr je nový 350 asi dá. Mám 1.6 TDi dvě. Jedná má 190 teď a když podělím trojčlenkou zaplnění DPF, tak to přesně vychází k té druhé... Editováno: 24. Březen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 před 20 hodinami, 15degren napsal: čištění od DPF-TECH za tři měsíce nový majitel volal že problém. To bylo před 3 rokama (CR) a před 5 lety jsem prodával PDčkovou verzi s novým DPF od poláku, jezdil jsem s ním 5000 km a výfuk byl zasraný jak jetel a když jsem auto prodal tak do měsíce problém nový majitel taky volal... po takhle krátké době bych spíše tipoval na nějakou chybu v postupu. Věděla ŘJ, že filtr je nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 (editace) Netuším, v té době jsem měl ještě realtivně dost peněz a řešil to servis, neměl jsem čas se v tom rýpat, potřeboval jsem to nechat za rozumné peníze opravit a prodat... časy se změnily. Ale tak předpokládám že to asi nastavit umí. Dělal to celé jejich partnerský servis. Doma si max. vyměním filtry a destičky. A ptáš se na čištění nebo na polskou druhovýrobu ? Ono totiž u té PD verze byl celkově problém s provozem DPF, často o sobě dával vědět to u CRka jsem o něm slyšel až když se naplnil... Tady nejde o nějaké extra špekulanství, jde o to že všichni tvrdí jak je všechno super a když to dám do autorizáku, tak mi tvrdí že jediné co řeší problém, aby se to nevrátilo do 50K km tak je prostě nový originál za 60k... k vzhledem tomu že mé zkušenosti jsou negativní, tak se ptám zde, jak to vidí ostatní lidé co to řešily, oni totiž všechny servisi který se zabývají čištěním nebo výměnou za polskou verzi, tlačí samozřejmě nasmlouvané firmy, ale to neznamená že to funguje... bohužel... Jak už tu Petr zmínil, celý problém taky mohl být v tom, že si někdo koupil naftu po mě na cukačky po městě a předpokládám že PL výroba i čištění jsou na takový provoz náchylnější než funkční originál. Editováno: 24. Březen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 No jsem zvědavý jak to dopadne u mě. Já myslim že DPF počítá zaplnění z tlaku které má, ne z kilometrů. Ale možna že máš pravdu. To abych se ve 240 000 toho auta zbavil ☺️ na webu je vždy všechno pěkně funkční a realita je pak jiná to je fakt. Ale kdyz to dělá jejich servis tak přeci musí platit záruka těch 100 000km které dají. Ja slyším první negativní názor od tebe na čištění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 (editace) Pokud to počítá dle tlaku, tak je u CRka úplně jedno jestli zahřeješ motor nebo ne, ta druhá octavie jezdí kratší trasy často se ani neohřeje, regenerace po 300-400km, tahle co ted řeším jezdí jen dálky a regenerace vždy až po 750 km a to až do naplnění, krátké regenerace se u toho auta nikdy nepouštěli vždy až po ujetí 750 km, ale zaplnění je naprosto stejné dle stavu km, tak proto jsem přesvědčen že to jednotka odhaduje dle ujetých km a nebo oil ash nemá vliv na teplotu motoru a zanáší se pořád stejně. Editováno: 24. Březen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 (editace) A druha octavia má stejne km na 1 gram zaplnění? Zeptej se přímo škody jak to měří zaplnění. Editováno: 24. Březen 2017, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 (editace) oboje byly kupované ve stejnou dobu, je to stejný rok výroby, u městské dřív odešel egr i dvouhmota, 190 jsem měl u té předchozí už koncem roku 2015 a tuším že tam bylo něco kolem 50g a velmi podobná hodnota je ted i u té co má méně najeto. Když to spočtu trojčlenkou tj. kontrolka se rozsvítila chvilku před 260 tisíc km tak když to zaokrouhlím na 260 tj 70: 260 000 * 190 000 vychází 51.15 a VAG ukazuje 51 takže to prostě sedí na km... +/- pár gramu samozřejmě přesné hodnoty z hlavy nevystřelím. Editováno: 24. Březen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 Mě se zdá že mě to ukazovalo 32g u 132000km. Nejsem si jist ale to vychází ze by se zaplnil po 288000. A já jezdím mesto dálnice a krátke i dlouhé trasy. Ale kdyby měl někdo vag z okolí Ostravy rád bych si to změřil i teď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 (editace) Jedu do ostravy na přívoz zítra odpoledne tak se zastav změřím ti to ne vagem ale Utility která je na DPF ještě lepší než vag ;-) Nic nechci Editováno: 24. Březen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Březen 2017 Sdílet Vloženo 24. Březen 2017 Budu tam. Volal jsem ti tak máš me číslo. Kdyz tak zkusím zavolat později ještě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 25. Březen 2017 Sdílet Vloženo 25. Březen 2017 před 20 hodinami, Petrkiller napsal: Ale kdyby měl někdo vag z okolí Ostravy rád bych si to změřil i teď. Uzivatel MaroCZ je z okolia Ostravy, skus mu napisat, myslim ze bude ochotny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. Březen 2017 Sdílet Vloženo 25. Březen 2017 No už není potřeba. 15degren mě to napíchl. Zanesení 43g.. Uvidíme tedy jak dlouho ještě pojezdí Pokud 250 000 tak to je tak 2 a půl roku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinGR Vloženo 25. Březen 2017 Sdílet Vloženo 25. Březen 2017 před 13 hodinami, Kyselinka napsal: Uzivatel MaroCZ je z okolia Ostravy, skus mu napisat, myslim ze bude ochotny Zdravím, poslal som Vám SS, vopred ďakujem za odpoveď. M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 26. Březen 2017 Sdílet Vloženo 26. Březen 2017 Když to napíchnu,kde najdu jak je zanesený filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 26. Březen 2017 Sdílet Vloženo 26. Březen 2017 Zalezi cim to budes pichat motor, blok hodnot nekde kolem 100 , ja mam primo funkci na dpf hodnot tak ty bloky z hlavy nevim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 27. Březen 2017 Sdílet Vloženo 27. Březen 2017 U mě je to 01 motor > advanced measuring > bloky 229-240... pokud to bude VCDS v novější verzi, tak stačí do vyhledávání napsat "particle" a ony vypadnou jen tyhle bloky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Zdravím, Pánové. To by mě také zajímalo jak ŘJ počítá zanesení popelem. Někde jsem slyšel, že to počítá podle km (taky mám ten pocit ) a občas dělá korekci. .. Napište na kolik máte zanesení popelem a při kolika km. Moje hodnoty: 28.4g a 141000km najeto. Víte někdo ze je doopravdy 70g strop pro 1.6 TDI v OII? Nenašel jsem to ani v dílenské příručce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Já měl před rokem 38,5g a to jsem měl najeto tak cca 162 000 km(přede mnou to bylo služební auto proto vyšší zaplnění). Ten zbytek by mě taky zajímal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Míra zanesení popelem podle mne závisí na tom jakou naftu tankujeme. Nejlepší brát bez Bio složky. Organika obsahuje více popelovin než klasická nafta. A dále to bude záviset na spotřebě. Např. Kdo jezdí hodně po dálnici má vyšší spotřebu než ten, kdo šolíchá okrsky. Tudíž prožene motorem více nafty a z ní v DPF zbyde více popela. Mam za to, že algoritmus počítající zanesení jistě bere v potaz i spotřebu paliva. A proto se naše hodnoty zanesení na kilometr liší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Ještě pro doplnění, DPF mě regeneruje s železnou pravidelností každých 750km přesně. Jenom v zimně, když jsem měl hodně studených startů, přišla regenerace dříve. Mimochodem sledování regeneračních cyklů je dobrá diagnostika motoru. Kdyby se bez důvodu intervaly zkrátili na např. 250km, jak tu někdo už uváděl... Asi se něco na motoru podělalo a motor hulí jako prase. To pak DPF odnese s plnou parádou. V tu chvíli bych se začal zajímat o stav vstřikovačů, palivového čerpadlo, jestli mi neubývá olej nebo chladící kapalina. Sledoval bych i teplotu za oxikatem při regeneraci - měla by dosahovat až 580 - 650°C oproti cca 200 - 300°C za normálního provozu. Může být závada i na něčem banálnějším, např. čidlo tlakové diference. Komu se z ničeho nic začne srát DPF a nemá najeto přes 200km, měl by se zajímat nejprve o něco jiného, než samotné DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Zatím jsem nějak nepozoroval kdy mě regeneruje,jak se to pozná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Nepatrně se změní zvuk motoru, volnoběžné otáčky se drží na 1000 i při zastaveném vozidle. A z výfuku jdou pekelně horké spaliny :-) Nejlepší použít diagnostiku, nebo nějaký šikovný prográmek pro mobil přes OBD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 (editace) Osobně používám VAG DPF pro android, chodí perfektně, ukazuje spoustu zajímavých věcí včetně práce EGR ventilu. A hlavně, umí číst info z motorů CAY.. Vřele doporučuji připojuji přes bluetooth modul ELM327 Editováno: 25. Duben 2017, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 (editace) Já už asi rok tankuju naftu bez biosložky a nějak zásadní rozdíl nepozoruju. Mám zanesení asi 29g (98k km) a jak se udělalo teplo, tak se dostávám taky na 750km cca. V zimě to bylo kolem 500km. To s tím hlídáním regenerací je dobře, protože se tím dá fakt podchytit závada v začátku a nenechat zničit filtr. Při každé regeneraci si nuluju trip a podle toho to měřím. A když to nevím, tak si pomůžu diagnostikou (VCDS). Jinak by mě taky zajímalo, podle čeho to to zanesení počítá, protože mám relativně hodně, ale ta spotřeba by asi odpovídala. Ale určitě to počítá taky studené starty, teplotu motoru, oleje atd... Editováno: 26. Duben 2017, autor: Aleš Veigend Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.