Přejít na obsah

prodřené IC


Doporučené příspěvky

tak jsem se opět na.ral nad řešením detailů u f1 1.9tdi (možná to má stejně i 1.4tdi). 2auta ze 3, mají prodřený chladič vzduchu od plastu, který před ním usměrňuje vzduch. jen tak pro zajímavost - kdo z vás to už taky řešil? kontrola je poměrně snadná - při pohledu za mlhovku je IC vidět poblité od oleje (zpravidla dole). to sebou nese další "nepříjemnost" - oleje se rozleze teplem po celém chladiči a prach z cesty v něm zalepí lamely. pak to ho.no chladí.

takže kdo měl stejný problém, jak vyřešil díru a jak zajistil, aby se to už neopakovalo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl prodřený chladič od toho plastu,vyndal jsem chladič,propláchnul jsem ho,odmastil prodřené místo a zalepil lepidlem na hliník.na ten plast,o který se to prodřelo,jsem nasunul takovou gumu,která měla drážku,drží to tam i bez lepidla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobně jsem ten plast sebral a zahodil do popelnice (o tom prodírání vím už nějaký ten pátek).....za IC jsem udělal lamely a myslím, že chlazení je rozhodně účinější - jezdil jsem bez toho plastu cca 3 roky, teď s tím chvilku pojezdím, než zas vrátím FMIC, tak schválně mrknu jak to chladí :)

jinak díru bych asi nechal zavařit - zalepit, ale jestli je ďuzna větší tak bych pořídil jiný IC, než pak řešit přetáčení turba

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...