Publikováno Duben 20, 201213 r zdravím...má nebo měl ještě někdo problém s hlavním spojkovým válcem?Já jsem si ho nechal vyměnit tak před 3měsíci i s dvouhmotou atd...protože válec byl prasklej a vyteklej => pedál spojky byl na podlaze.Nyní se mi to stalo opět a už mi to nepříjde normální....byl zakoupen Bosch válec a vydržel necelé 3měsíce.Nevíte čím by to mohlo být...?Díky...
Duben 23, 201213 r Víc info nedáš??? 6ti kvalt??? Hlavní spojkový válec je u pedálu a vypínací je na převodovce kterej si měnil oba???
Březen 17, 20169 r Ahojte, viete niekto zistit podla vin kolko spojkových valcov je na aute? V jednom servise mi povedali ze 2 ale na eshope ze podla katalógu iba 1 hlavny. DIk
Březen 17, 20169 r Pokud vim, tak jeden je u spojkoveho pedalu (tomu se myslim rika hlavni) a druhy je na prevodovce u spojky. S jednim to logicky fungovat nemuze a na co by jich tam bylo vic nevim. EDIT: Ted vidim, ze to same psal uz stk, takze to asi bude pravda. Upraveno Březen 17, 20169 r od LucasCZE
Březen 17, 20169 r no ja mam 2,0 tdi 6q a pan v eshope je presvedceny ze mam v aute iba jeden spojkovy valec, ziadny vypinaci. kua
Březen 17, 20169 r To se rozhodne plete. Jeden musi byt u spojkoveho pedalu, aby pedal mohl tlacit do kapaliny. Na co jineho by tam pedal byl, ze? No a druhy musi byt u spojky, jak jinak by se na ni prenesla sila z kapaliny (potazmo spojkoveho pedalu)... Upraveno Březen 17, 20169 r od LucasCZE
Březen 17, 20169 r Jo ale u O1 mam 6q a tam je taky jen jeden, plus vypínací ložisko v převodovce. Proto jsem psal ze v 5q O2 jsou dvě. Takže je mozne ze tam má taky u 6q jen u pedálu.
Březen 17, 20169 r Tak pokud to beres takto, tak ano. Ted jsem se dival do ETKY a vypada to, ze ten vypinaci valec tvori s vypinacim loziskem jednu soucastku. Nicmene tam porad je, jen se to vlastne meni soucastne s vypinacim loziskem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.