Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdarvím, chtěl bych se zeptat, mám FRS 1.9 tdi chiplou na 121 kw + KN filtry. a chtěl bych se zeptat, jestli má cenu čistit EGR ventil, nebo ho zaslepovat?. popřípadě jestli si ho dokážu očistit sám a nebo si to mám někde nechat udělat.. Nejsem žádnej odborník, takže na mě lehce :D. Díky

  • Autor

Díky moc

Já jsem odpojil (zaškrtil) ovládací hadičku a celej EGR ventil je nahranej. Ale auto jede líp. Sice svítí check ale to neva. Jak napsal CIMBU je to maxisvinstco pro motor celej EGR ventil.

  • 4 týdny později...
  • Autor

Tak zejtra jedu na to zaslepení, ale chtěl jsem se zeptat mám FRS 1 chiplou. Projde mi to pak STK?

bez problémů

Mám chiplou 1.9 ale nemám zaslepenej EGR. Kdyby jsem ho zaslepil musím nějak upravit soft ?

  • Autor

myslim že soft se upravuje jen když to vyhazuje chybu na panel a to je jen od roku 2005. Alespoň podle toho co jsem se dočetl :)

je to od emisní normy EU4, většinou rv. 2005 a vejš, ale ten rv není podmínkou....

V tom případě se na to v sobotu vrhnu a zaslepím to. Z STK strach nemám. Vždycky mě to protahuje kamoš za 2 stovky.

Neprošel bych skrz 16ky pneu :)

  • Autor

kde zjistim tu EU normu?

coffin: pokud je VAg není se čeho bát, zaslepíš, pojezdíš, jestli se rožne kontrolka, smaže se chyba ;)

Henry: ve velkém TP by to mělo být napsaný ;)

  • Autor

mám tam akorát napsaný předpis EHK OSN 2003/76A to je asi nic co?

  • 2 týdny později...

Přátelé okřídleného šípu,

při zaslepení EGR ventilu tou záslepkou, dává se ještě těsnění nad a pod tu podložku? Díky. Radek.

Já jsem dal jednu na parohy a jednu na EGR a celou tu trubku jsem vyhodil :kol-31:

presne tak jak to udelal coffin je to idealni. Mam to tak taky. Na vyfukovych svodech jsem nechal puvodni plechovou podlozku plus jsem na to dal tesnici tmel. Na EGR jsem dal jen trochu toho tmelu pro jistotu. Najezdeno zatim asi 5tis a pohoda

Přátelé okřídleného šípu,

pro:Morris_3nec a coffin. Díky chlapci, ale pořád to neřeší můj problém. Tu trubku tam budu nechávat tak se dotazuji, zda tam musí být dvě těsnění a to nad a pod tou podložkou, patrně asi ano,že? Dík. Radek.

Co jsem se tak dočetl tak se dává jenom jedna ale když dáš nad i pod záslepku tak nic nepokazíš.

Těsnění musí být každopádně mezi podložkou a tou trubkou, tam kde bude tlak z výfukového potrubí. Jak tlustou máš tu podložku ?

Problém je v tom, že když tam necháš trubku a vrazíš tam podložku, nebude ti tam už sedět, nebudou ti sedět díry na šrouby protože tou podložkou to jakoby posuneš. Ta trubka není moc pružná i když se tváří a je tam přesně na míru. Když tam dáš něco tlustšího jak 3mm tak už to tam nenarveš. Mě to předtím taky nenapadlo, našrouboval jsem to tam násilím a pak jsem zjistil že jsem to sjel přez závit a strhnul jsem ho. No na to příjdeš při montáži a zjistíš že je lepší dát celou tu trubku do hajzlu. Stejně tam bude jen jako " slepá větev " když tam dáš podložku, tak nevidím důvod proč ji tam nechávat.

Když se nechává trubka tak se dává ucpávka 1-1,5 mm silná

důvod proč jí tam nechávat je snad jasnej - zaslepení není vidět, na STK nebudou keci ;)

osobně jsem měl 4mm nerez záslepku a narval jsem jí tam, závity jsem neskurvil, ale jde to ztuha.....optimál řešení 2-3mm nerez, těsnění jak píše Morris...jinak zslepku dávat pod EGR, né ke svodům

Měl jsem tam aky původně 5mm nerez záslepku a nechanou trubku, jenže s trubkou se mi pak stalo toto

post-71012-0-06025600-1338651638_thumb.j

A proto jsem trubku vyjebal úplně a dal 5mm podložku na svody a tenkou 3mm podložku pod EGR. Teď už vše naprosto bez problému a na STK si toho ani nevšimli

Přátelé okřídleného šípu,

díky moc za postřehy. Jen taková hypotetická otázka. Záslepka 2-3mm, těsnění od výfukových svodů, ale nebude to podfukovat ze spodu EGR ventilu a záslepkou? Či musí být ještě těsnění mezi EGR ventilem a záslepkou. Ptám se proto, aby tímto spojením neutíkal vzduch, který se vhání do sání. Díky. Radek.

Když dáš 2 těsnění tak máš aspoň jistotu ( dal bych je tam taky )

Proč se bráníš dát tam 2 záslepky a vyhodit trubku ?

Vyhodit trubku nechce kvůli STK tady psal.

Problém je v tom, že když tam přidáš těsnění tak už si s tloušťkou na 5mm a nenarveš to tam,leda že bys místo klasického těsnění použil vysokoteplotní silikon jako já, navíc tenká 2mm záslepka ti bude vlivem rozpínání " lupat " a dělat pazvuky a za nějakou dobu se propálí.

Jediné spolehlivé řešení je vyhodit trubku. Na svody dát tlustou 5mm podložku a dobře zatěsnit a pod EGR pak stačí teňoučká, nebo když z něj odpojíš nebo zaslepíš podtlakovou hadičku nemusel bys ho teoreticky zespod zaslepovat vůbec jelikož bude pořád zavřenej

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.