Publikováno Duben 22, 201213 r Zdarvím, chtěl bych se zeptat, mám FRS 1.9 tdi chiplou na 121 kw + KN filtry. a chtěl bych se zeptat, jestli má cenu čistit EGR ventil, nebo ho zaslepovat?. popřípadě jestli si ho dokážu očistit sám a nebo si to mám někde nechat udělat.. Nejsem žádnej odborník, takže na mě lehce . Díky
Duben 22, 201213 r má cenu se do EGR mrknout a jestli je zasratý, rozhodně vyčistit - jinak se auto dusí (dobrý je taky vyčistit sací parohy) něco málo zde: http://forum.skodahome.cz/topic/79972-zaslepeni-egr-na-fi-19tdi-koncern/ doma to jde při troše šikovnoti vpohodě udělat
Duben 24, 201213 r Já jsem odpojil (zaškrtil) ovládací hadičku a celej EGR ventil je nahranej. Ale auto jede líp. Sice svítí check ale to neva. Jak napsal CIMBU je to maxisvinstco pro motor celej EGR ventil.
Květen 21, 201213 r Autor Tak zejtra jedu na to zaslepení, ale chtěl jsem se zeptat mám FRS 1 chiplou. Projde mi to pak STK?
Květen 21, 201213 r Mám chiplou 1.9 ale nemám zaslepenej EGR. Kdyby jsem ho zaslepil musím nějak upravit soft ?
Květen 21, 201213 r Autor myslim že soft se upravuje jen když to vyhazuje chybu na panel a to je jen od roku 2005. Alespoň podle toho co jsem se dočetl
Květen 21, 201213 r je to od emisní normy EU4, většinou rv. 2005 a vejš, ale ten rv není podmínkou....
Květen 21, 201213 r V tom případě se na to v sobotu vrhnu a zaslepím to. Z STK strach nemám. Vždycky mě to protahuje kamoš za 2 stovky. Neprošel bych skrz 16ky pneu
Květen 21, 201213 r coffin: pokud je VAg není se čeho bát, zaslepíš, pojezdíš, jestli se rožne kontrolka, smaže se chyba Henry: ve velkém TP by to mělo být napsaný
Červen 1, 201213 r Přátelé okřídleného šípu, při zaslepení EGR ventilu tou záslepkou, dává se ještě těsnění nad a pod tu podložku? Díky. Radek.
Červen 1, 201213 r presne tak jak to udelal coffin je to idealni. Mam to tak taky. Na vyfukovych svodech jsem nechal puvodni plechovou podlozku plus jsem na to dal tesnici tmel. Na EGR jsem dal jen trochu toho tmelu pro jistotu. Najezdeno zatim asi 5tis a pohoda
Červen 2, 201213 r Přátelé okřídleného šípu, pro:Morris_3nec a coffin. Díky chlapci, ale pořád to neřeší můj problém. Tu trubku tam budu nechávat tak se dotazuji, zda tam musí být dvě těsnění a to nad a pod tou podložkou, patrně asi ano,že? Dík. Radek.
Červen 2, 201213 r Co jsem se tak dočetl tak se dává jenom jedna ale když dáš nad i pod záslepku tak nic nepokazíš.
Červen 2, 201213 r Těsnění musí být každopádně mezi podložkou a tou trubkou, tam kde bude tlak z výfukového potrubí. Jak tlustou máš tu podložku ? Problém je v tom, že když tam necháš trubku a vrazíš tam podložku, nebude ti tam už sedět, nebudou ti sedět díry na šrouby protože tou podložkou to jakoby posuneš. Ta trubka není moc pružná i když se tváří a je tam přesně na míru. Když tam dáš něco tlustšího jak 3mm tak už to tam nenarveš. Mě to předtím taky nenapadlo, našrouboval jsem to tam násilím a pak jsem zjistil že jsem to sjel přez závit a strhnul jsem ho. No na to příjdeš při montáži a zjistíš že je lepší dát celou tu trubku do hajzlu. Stejně tam bude jen jako " slepá větev " když tam dáš podložku, tak nevidím důvod proč ji tam nechávat.
Červen 2, 201213 r důvod proč jí tam nechávat je snad jasnej - zaslepení není vidět, na STK nebudou keci osobně jsem měl 4mm nerez záslepku a narval jsem jí tam, závity jsem neskurvil, ale jde to ztuha.....optimál řešení 2-3mm nerez, těsnění jak píše Morris...jinak zslepku dávat pod EGR, né ke svodům
Červen 2, 201213 r Měl jsem tam aky původně 5mm nerez záslepku a nechanou trubku, jenže s trubkou se mi pak stalo toto A proto jsem trubku vyjebal úplně a dal 5mm podložku na svody a tenkou 3mm podložku pod EGR. Teď už vše naprosto bez problému a na STK si toho ani nevšimli
Červen 2, 201213 r Přátelé okřídleného šípu, díky moc za postřehy. Jen taková hypotetická otázka. Záslepka 2-3mm, těsnění od výfukových svodů, ale nebude to podfukovat ze spodu EGR ventilu a záslepkou? Či musí být ještě těsnění mezi EGR ventilem a záslepkou. Ptám se proto, aby tímto spojením neutíkal vzduch, který se vhání do sání. Díky. Radek.
Červen 2, 201213 r Když dáš 2 těsnění tak máš aspoň jistotu ( dal bych je tam taky ) Proč se bráníš dát tam 2 záslepky a vyhodit trubku ?
Červen 3, 201213 r Vyhodit trubku nechce kvůli STK tady psal. Problém je v tom, že když tam přidáš těsnění tak už si s tloušťkou na 5mm a nenarveš to tam,leda že bys místo klasického těsnění použil vysokoteplotní silikon jako já, navíc tenká 2mm záslepka ti bude vlivem rozpínání " lupat " a dělat pazvuky a za nějakou dobu se propálí. Jediné spolehlivé řešení je vyhodit trubku. Na svody dát tlustou 5mm podložku a dobře zatěsnit a pod EGR pak stačí teňoučká, nebo když z něj odpojíš nebo zaslepíš podtlakovou hadičku nemusel bys ho teoreticky zespod zaslepovat vůbec jelikož bude pořád zavřenej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.