Přejít na obsah

Ložisko předního kola


lubann

Doporučené příspěvky

Niekedy sa hukot loziska da zamenit za hokot zimnej pneumatiky.Preto je najlepsie dat auto na zdvihak,odbrzdit a skusat tocit kolesom.

Btw. loziska vyraba daky vseobecny vyrobca ,alebo je moznost kupit specialne od roznych firiem?

Co já vím firem, které to ložisko vyrábí je víc. Originál vyrábí německá fy FAG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď když jste mě tady tak nahlodali, tak jsem začal jezdit bez rádia a poslouchat a opravdu už nějaké kolo hučí, jen nejsem schopný identifikovat které. Slyším to ale jenom na neutrál, jinak to přehluší motor. :feve:

A nejsou to spíš zimní gumy? Vyzkoušej s autem kličkovat po silnici, při zatížení strany auta se špatným ložiskem bude hučet víc, při odlehčení bude hučet míň nebo vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chalani a kolko ste platili za vymenu obidvoch prednych lozisk? Pripadne kolko stoji jedno?

Zdravim no mna vymena caka teraz a mam najayźdenych okolo 95000Sk a zacalo sa mi potichucku a z lahka pomaly ozyvat prave predne lozisko tak sa musi menit. Ceny su rozne ale za to lozisko bez naboja rataj asi okolo cca 650 Sk ak s nabojom tak aj okolo 1700 Sk ... zavisi to aj od toho ci to mas cez nejakych znamych a pod. Ja som tie ceny nasiel na internete.

Tak Stastne a Vesele.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Přední náboj s ložiskem obj. č. 6Q0-407621AJ je dle výrobce FAG na 80-110 tisíc km samozřejmě záleží na vozovkách což FAG z Německa asi neviděli české silnice. Dle zkušeností co říkají naši zákazníci tak se zruba mění po najetí 45-70t km. Měnit se rozhodně vyplatí když už má člověk sundanou jednu stranu tak vyměnit komplet obě strany už jen kvůli geometrii kterou nemusí pak dělat znova po výměně druhé strany při výměně jen jednoho náboje. Jinak tento náboj prodáváme orig. FAG za 1.190,- Kč s DPH a dovoz NewSun za 690,- Kč s DPH. Rozhodně doporučuji FAG !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

No ja nevim ale moje Octa ma najeto 170 000 a nevim mozna to jeste nikdo nemenil :) a mozna jo tak jak poznam ze mam meneny loziska predni?

Proste i letni pneu - pronika to do kabiny - mozna se to jen zda a ja proste nepoznam to prave huceni lozisek. Proste slysim vzorek - huceni, ale furt i v zatackach. Mozna ze je to u vsech oct stejny a normalni ze jsou slyset kola - duneni ale zadny skripani ani vybrovani ci rachot. Treba nase fabka doma je uplne tichounka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měnil PP ložisko po necelých 25 000km.....Auto bylo sice těsně po záruce, ale mechanik uznal, že to je málo najetých km na ložisko a udělali mi výměnu grátis / asi to napsali na jiný auto, co já vím , hlavně že jsem nic neplatil :-)/ .

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ložiska odcházejí z důvodu průniku vody a nečistot do vnitřní části ložiska. Životnost je přímo závislá na prostředí v jakém se auto nejčastěji pohybuje. Aby se prodloužila životnost, je při výměně ložiska nutné současně vyměnit dodatečný těsnící kroužek, který zabraňuje průniku nečistot do ložiska ze strany lebra. V současné době má Škodovka v náhradních dílech nový modifikovaný a tedy lepší odstřikovací kroužek pro ložiska předních kol. Je stejný pro starou i novou Fabii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...