Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Neplatil jsem za to vůbec nic -_- . Dělali mi to součastně s garančkou po 30 000km.Ta mě stála vč. plný syntetiky a výměny pylovýho/prachovýho filtru 2 766,-Kč.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Snažil som sa dočítať na fóre, či už niekto menil sám ložiská, ja som menil ložisko no zase začalo hučať, nakolko náboj sa dal nalisovať len keď sa zaprelo o stred, trpol som či to neposerem, ono sa to podarilo no nie na dlho po 20000km hukot znova, az potom som zíkal tu na fore man. a tam je pripravok na výmenu. Má z vás niekto ten pripravok - dá sa vyrobiť? poprípade návod na výrobu(tech. výkres-náčrt s kótami) dik za radu a sorry že sa vykeciavam

Vloženo (editace)

vidíš, kdybys nebyl hloupej, tak by jsi to ložisko mohl vyreklamovat. Takhle nebudeš mít ani peníze, ani klid. Máš hučící ložisko a problém. Takže se sebereš a ve svém volném čase budeš řešit dřívější neodbornou montáž ložiska, protože ona to vážně není sranda.

A silně pochybuji, že ti to ložisko bez papírů někdo vyreklamuje.

A jak se dříve ušetřené peníze najednou prodraží ;)

P.S.: A ve Škoda-servisech jsou na výměnu předních ložisek machři, někde je už prý dokáží vyměnit i poslepu :t

Fakt ti zaplatit hodinu práce v servisu stojí za tu námahu a tvůj čas ???

Editováno: , autor: marvin
Vloženo

Na Fabii v předu NUTNO ložisko lisovat s přípravkem, jelikož se tlačí za náboj a mezi něj a vnější kroužek se dávaj takový dve Céčka aby se síla nepřenášela přes valivá tělíska, to pak vede k jejich řpedčasné destrukci.

Vloženo

Kolik stojí ložisko ? 1000 Kč ? Výměna v servise - 400.

Za těhlici jste dali (nikoliv daly, že holky) 2500,- a ještě ta vaše výměna smrdí geometrií.

Měnit těhlici kvůli hučícímu ložisku je druhý extrém, hned po výměně svépomocí doma.

Vloženo

dal som si vymenit lozisko jednemu garazovemu "majstrovi", kupil som FAG, vydrzalo mi 3500 km :-( neviem, ci sa pustit do reklamacie, lebo ked som ho kupoval v predajni, predavac mi spravil cenu bez bloka...

Vloženo

jsou různě zruční a vybavení majitelé aut, takže postup je v DP, kdo se na to cítí, ať se do toho pustí, kdo ne tak servis, ono nalisovat ložisko není zas tak velký problém, pokud je dílna - je to běžná operace.

Vloženo

Ještě jedna rada. Není FAG jako FAG. A hlavně pozor na levná polská ložiska. Rozhodně ložisko za 1000kč nebrat. Doporučuji autorizovaný servis protože dostaneš originalní díl,doklad a hlavně záruku a ta je kolikrát k nezaplacení.Cena v autorizovaném servisu je asi dva tisice za ložisko. Je to dost ale kolega co tuto diskusi začal se ted určitě bije do halvy že ty peníze neinvestoval.Ještě jedna zkušenost. Nemam dobré zkušenosti s garažovyma mechanikama.Praci nejlépe zvladnou hubou o doklad aby se zakazník prosil a s řečma kolik by jste zaplatili ve škodovce a že oni jsou levnější je posílám k šípku.V té škodovce platíte za normovanou práci at se s tim delaji jak dlouho chtějí ale garažovy mechanik když mu to nejde a sere se s tim dlouho tak to taky pekně naučtuje.

Vloženo
Ještě jedna zkušenost. Nemam dobré zkušenosti s garažovyma mechanikama.Praci nejlépe zvladnou hubou o doklad aby se zakazník prosil a s řečma kolik by jste zaplatili ve škodovce a že oni jsou levnější je posílám k šípku.V té škodovce platíte za normovanou práci at se s tim delaji jak dlouho chtějí ale garažovy mechanik když mu to nejde a sere se s tim dlouho tak to taky pekně naučtuje.

No, něco na tom pravdy bude, ale :

1) Nezapomeň, že je různá kvalita garážových mechaniků, stejně jako je různá kvalita autorizovaných servisů.

2) Garážový mechanik zvládne dobře výměnu výfuku, výměnu mechanických dílů + dokáže auto odvézt i na geometrii (pokud je dobrý). V servisech mají sice certifikaci ISO 9000, ale jestli podle ní jedou ... (tím netvrdím, že papírově to nebude v pořádku)

3) V autorizovaném servise sice mají normované hodiny, ale pokud přijedeš se specialitou (nebo s něčím, s čím si neví rady), tak ti tu práci naúčtují stejně. A třeba závadu ani neodstraní.

4) Všeobecně mám o garážistech lepší mínění, protože kdyby nebyli dobří, tak je trh převálcuje (nebo z jakýchkoliv jiných důvodů dělají v autorizovaných servisech). Tím nemyslím Frantovo "Car debugging Vidlákov s.r.o" hned potom, co zaparkuje svůj Zetor z JZD před vraty svého work-roomu na návsi.

5) Na druhou stranu, je spousta úkonů, které si člověk dokáže udělat sám - výměna oleje, výměna brzdového obložení, poloosy,dolití vodičky do ostřikovačů... Sice to stojí nějaký čas a úsilí, ale zase má člověk jistotu že :

a ) ví, co na autě udělal (v případě, že to dal Frantovi nebo autorizovanému servisu tak pouze tuší)

b ) tuší, co svépomocí zkonil (u toho Franty nebo autor. servisu to neví)

Pozn: určité věci - např. práce s použitím zvedáku, geometrie, přezutí apod. je lepší míti s papírem. A tady si klidně vyberte.

5) Postavení garážistů je horší v tom, že o práci musí bojovat. Jen málokdo se připraví o záruku v podobě neabsolovování povinných prohlídek v autorizavaném servisu. A když jste s něčím od začátku spokojení (např. autorizovaný servis), nevím jak vy, já firmu neměním.

Tím se dostávám zase na začátek - existují dobré autorizované servisy a garážisté, stejně jako špatné autorizované servisy a garážisté.

A co říkám furt čili stále :" Najděte se takový servis, se kterým si vybudujete dlouhodobý přátelsko-obchodní vztah" Protože pak budou spokojení všichni - vy, servis i vaše auto.

Vloženo

Kolegovi začalo hučet ložisko v jednom předním kole. Auto 20 000 km. Protože bylo v záruce vyměnili mu to i druhé zdarma. To se jen tak nevidí - UNICAR Ostrava (skrytá reklama) lol

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Táta na sedanu 1.4 16v měnil nějak ve 100tkm, já na kombi 70tkm a zatím obě původní (klep, klep) Problém není v ložisku, ale v jeho špatném utěsnění proti vniknutí nečistot.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...