Červenec 9, 200619 r Neplatil jsem za to vůbec nic . Dělali mi to součastně s garančkou po 30 000km.Ta mě stála vč. plný syntetiky a výměny pylovýho/prachovýho filtru 2 766,-Kč.
Březen 12, 200718 r Snažil som sa dočítať na fóre, či už niekto menil sám ložiská, ja som menil ložisko no zase začalo hučať, nakolko náboj sa dal nalisovať len keď sa zaprelo o stred, trpol som či to neposerem, ono sa to podarilo no nie na dlho po 20000km hukot znova, az potom som zíkal tu na fore man. a tam je pripravok na výmenu. Má z vás niekto ten pripravok - dá sa vyrobiť? poprípade návod na výrobu(tech. výkres-náčrt s kótami) dik za radu a sorry že sa vykeciavam
Březen 12, 200718 r Nemas lepsi to dat nekomu do servisu??Me to dela kamos na pockani tim pripravkem za 5kilo
Březen 12, 200718 r vidíš, kdybys nebyl hloupej, tak by jsi to ložisko mohl vyreklamovat. Takhle nebudeš mít ani peníze, ani klid. Máš hučící ložisko a problém. Takže se sebereš a ve svém volném čase budeš řešit dřívější neodbornou montáž ložiska, protože ona to vážně není sranda. A silně pochybuji, že ti to ložisko bez papírů někdo vyreklamuje. A jak se dříve ušetřené peníze najednou prodraží P.S.: A ve Škoda-servisech jsou na výměnu předních ložisek machři, někde je už prý dokáží vyměnit i poslepu Fakt ti zaplatit hodinu práce v servisu stojí za tu námahu a tvůj čas ??? Upraveno Březen 12, 200718 r od marvin
Březen 12, 200718 r Na Fabii v předu NUTNO ložisko lisovat s přípravkem, jelikož se tlačí za náboj a mezi něj a vnější kroužek se dávaj takový dve Céčka aby se síla nepřenášela přes valivá tělíska, to pak vede k jejich řpedčasné destrukci.
Březen 12, 200718 r Dělal jsem to kámošovi na fabce,koupily jsme novou kompletní těhlici a bylo to za chvíli.Cena 2500.Lepší než kupovat ložisko,schánět lis atd.
Březen 12, 200718 r Kolik stojí ložisko ? 1000 Kč ? Výměna v servise - 400. Za těhlici jste dali (nikoliv daly, že holky) 2500,- a ještě ta vaše výměna smrdí geometrií. Měnit těhlici kvůli hučícímu ložisku je druhý extrém, hned po výměně svépomocí doma.
Březen 12, 200718 r Už sa to tu riešilo a výsledok bol ten, že je to jedna z mála robôt, ktoré radšej zveriť profesionálom. Určite nerobiť doma svojpomocne!
Březen 13, 200718 r dal som si vymenit lozisko jednemu garazovemu "majstrovi", kupil som FAG, vydrzalo mi 3500 km :-( neviem, ci sa pustit do reklamacie, lebo ked som ho kupoval v predajni, predavac mi spravil cenu bez bloka...
Březen 13, 200718 r Třeba u Feldy si ložisko vyměníš doma, ale jak jsem již podotknul u Fabie ho kupuješ už s nalisovaným nábojem takže se lisuje přes náboj a je NUTNO použít přípravek.
Březen 13, 200718 r jsou různě zruční a vybavení majitelé aut, takže postup je v DP, kdo se na to cítí, ať se do toho pustí, kdo ne tak servis, ono nalisovat ložisko není zas tak velký problém, pokud je dílna - je to běžná operace.
Březen 13, 200718 r Ještě jedna rada. Není FAG jako FAG. A hlavně pozor na levná polská ložiska. Rozhodně ložisko za 1000kč nebrat. Doporučuji autorizovaný servis protože dostaneš originalní díl,doklad a hlavně záruku a ta je kolikrát k nezaplacení.Cena v autorizovaném servisu je asi dva tisice za ložisko. Je to dost ale kolega co tuto diskusi začal se ted určitě bije do halvy že ty peníze neinvestoval.Ještě jedna zkušenost. Nemam dobré zkušenosti s garažovyma mechanikama.Praci nejlépe zvladnou hubou o doklad aby se zakazník prosil a s řečma kolik by jste zaplatili ve škodovce a že oni jsou levnější je posílám k šípku.V té škodovce platíte za normovanou práci at se s tim delaji jak dlouho chtějí ale garažovy mechanik když mu to nejde a sere se s tim dlouho tak to taky pekně naučtuje.
Březen 13, 200718 r Ještě jedna zkušenost. Nemam dobré zkušenosti s garažovyma mechanikama.Praci nejlépe zvladnou hubou o doklad aby se zakazník prosil a s řečma kolik by jste zaplatili ve škodovce a že oni jsou levnější je posílám k šípku.V té škodovce platíte za normovanou práci at se s tim delaji jak dlouho chtějí ale garažovy mechanik když mu to nejde a sere se s tim dlouho tak to taky pekně naučtuje. No, něco na tom pravdy bude, ale : 1) Nezapomeň, že je různá kvalita garážových mechaniků, stejně jako je různá kvalita autorizovaných servisů. 2) Garážový mechanik zvládne dobře výměnu výfuku, výměnu mechanických dílů + dokáže auto odvézt i na geometrii (pokud je dobrý). V servisech mají sice certifikaci ISO 9000, ale jestli podle ní jedou ... (tím netvrdím, že papírově to nebude v pořádku) 3) V autorizovaném servise sice mají normované hodiny, ale pokud přijedeš se specialitou (nebo s něčím, s čím si neví rady), tak ti tu práci naúčtují stejně. A třeba závadu ani neodstraní. 4) Všeobecně mám o garážistech lepší mínění, protože kdyby nebyli dobří, tak je trh převálcuje (nebo z jakýchkoliv jiných důvodů dělají v autorizovaných servisech). Tím nemyslím Frantovo "Car debugging Vidlákov s.r.o" hned potom, co zaparkuje svůj Zetor z JZD před vraty svého work-roomu na návsi. 5) Na druhou stranu, je spousta úkonů, které si člověk dokáže udělat sám - výměna oleje, výměna brzdového obložení, poloosy,dolití vodičky do ostřikovačů... Sice to stojí nějaký čas a úsilí, ale zase má člověk jistotu že : a ) ví, co na autě udělal (v případě, že to dal Frantovi nebo autorizovanému servisu tak pouze tuší) b ) tuší, co svépomocí zkonil (u toho Franty nebo autor. servisu to neví) Pozn: určité věci - např. práce s použitím zvedáku, geometrie, přezutí apod. je lepší míti s papírem. A tady si klidně vyberte. 5) Postavení garážistů je horší v tom, že o práci musí bojovat. Jen málokdo se připraví o záruku v podobě neabsolovování povinných prohlídek v autorizavaném servisu. A když jste s něčím od začátku spokojení (např. autorizovaný servis), nevím jak vy, já firmu neměním. Tím se dostávám zase na začátek - existují dobré autorizované servisy a garážisté, stejně jako špatné autorizované servisy a garážisté. A co říkám furt čili stále :" Najděte se takový servis, se kterým si vybudujete dlouhodobý přátelsko-obchodní vztah" Protože pak budou spokojení všichni - vy, servis i vaše auto.
Březen 14, 200718 r Kolegovi začalo hučet ložisko v jednom předním kole. Auto 20 000 km. Protože bylo v záruce vyměnili mu to i druhé zdarma. To se jen tak nevidí - UNICAR Ostrava (skrytá reklama)
Prosinec 18, 200717 r koli vám vydržely ložiska předních kol? mi teď začaly docela hučet. jestli to jsou ložiska. mám najeto 109 tis
Prosinec 18, 200717 r koli vám vydržely ložiska předních kol? mi teď začaly docela hučet. jestli to jsou ložiska. mám najeto 109 tis to ti vydržely hodně,mě tenkrat u sdi pp 30tis a druhe 90
Prosinec 18, 200717 r Já mám bez pár drobných 140tis. a stále v pohodě...jestli to nebude tím, že to přes ten hluk ropáku neslyším...
Prosinec 18, 200717 r Táta na sedanu 1.4 16v měnil nějak ve 100tkm, já na kombi 70tkm a zatím obě původní (klep, klep) Problém není v ložisku, ale v jeho špatném utěsnění proti vniknutí nečistot.
Prosinec 18, 200717 r Hosi ako sa vam prejavovalo to lozisko? Aj ked ste mali neutral za jazdy tak to bolo pocut?
Prosinec 19, 200717 r Hosi ako sa vam prejavovalo to lozisko? Aj ked ste mali neutral za jazdy tak to bolo pocut? Hučení v horším případě dupání a vůle v ložisku , i při neutrálu.
Prosinec 19, 200717 r Na první fábce 1,4 MPI po 135 tis. co jsem ji prodal v pohodě na druhé 1,9 TDI 93 tis. a už je slyšet ložisko ve předu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.