Publikováno Duben 29, 201213 r Ahoj, dnes mi odišla Octavia, počas jazdy mi otáčky motora vyleteli na maximum teda podľa otáčkomera, ale podľa zvuku motora to bolo ešte aj viac asi ako dokázal namerať otáčkomer... a motor vrčal aj keď som vypol kľúčik. Po chvíli auto prestalo vrčať a odvtedy už nenaštartovalo - odťah. Neviete mi poradiť v čom môže byť problém? Ďakujem !
Duben 29, 201213 r Asi teď napíšu kravinu, ale něco podobného jsem už slyšel. Šlo o to, že se olej dostal zkrz turbo do sání a to v takovém množství, že ten motor šel vlastně na ten olej. Jelikož se všechno děje mimo elektroniiku, tak ten motor jde bez řízení a do maxima. Do zničení. Nevím jestli to byla pravda, nevěnoval jsem tomu bližší pozornost. Ale teď vidím, že něco na tom bylo. Příznaky úplně stejné. Akorát mně teď napadlo, že při vypnutí zapalování by mohla pomoct chcípací klapka. Asi ne Upraveno Duben 29, 201213 r od Wojnar
Duben 30, 201213 r Motor to nemusí mít stoprocentně za sebou. Otáčky motoru jdou na naprosté maximum, tzn. že otáčkoměrem ani nejdou změřit. Poškodilo se turbo, které začalo sát olej a postupně ho spalovat, takže vlastně auto za pár minut nemá mazání a pak se motor zastaví. Jde o to, jestli se zadřel, nebo ne. Jestli to vydržel rozvoďák, co ventily apod. Třeba budeš mít štěstí. Předpokládám, že to musel být strašný rachot a kouř.
Duben 30, 201213 r Autor No je to rozobrané, jeden ventil poškodený, ale nie je motor zadretý...Otázka je či sa to oplatí vôbec robiť alebo radšej kúpiť celý motor...
Duben 30, 201213 r To záleží, kolik má Tvůj motor najeto, kdy jsi měnil rozvody atd. Ale myslím, že ta oprava nebude zase tak drahá. Když koupíš jiný motor, musíš zase udělat z největší pravděpodobností rozvody, vyměnit olej a to nepočítám práci, kterou zabere ta výměna atd....
Duben 30, 201213 r No kamaratovi sa stalo toto iste ale on mal plny inercooler oleja ktory zrejme vbehol do turba ale motor si zachranil tak ze tam zaradil 5 a pustil odrazu spojku a skapalo to potom mu les stacil repas turba a cistenie intercooleru a jazdi dalej
Duben 30, 201213 r PS keby sa vam to nahodou stalo a chceli by ste spravit to s tou 5 preistotu radim stat na brzde
Duben 30, 201213 r Ja tu akurat riesim ci na 81kw octavke pred fl ma byt pocut svistat tirbo lebo meje skoro vobec nepocut aj pri otvorenom okne a kazdy vravi nieco ine jeden povie ked turbo svisti je zle a deuhi povie opak vie mi nekto poradit?
Květen 1, 201213 r No kamaratovi sa stalo toto iste ale on mal plny inercooler oleja ktory zrejme vbehol do turba ... Až na to, že intercooler, česky "chladič plnicího vzduchu", je až za turbem
Květen 18, 201213 r Lidi, omlouvám se dopředu, ale zajímalo by mě, kolik točí tento motor otáček při 130km/h?
Květen 18, 201213 r Tak sa mi zda ze nieco okolo 3000 na otackomer vtedy moc nepozeram ale viem ze ked som siel cez 160 tak to bolo cez 4000
Květen 20, 201213 r Lidi, omlouvám se dopředu, ale zajímalo by mě, kolik točí tento motor otáček při 130km/h? 3000 a 130 podle GPS, tj., cca 140 ukazuje tachoš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.