Publikováno Červen 6, 201213 r řeším problém se startováním u TDI PD 96kW špatně to startuje již při teplotách kolem +10 stupňů - dlouho točím než to chytne a když to chytne tak to jede tak na tři válce, rachtá to, kouř atd. a musím sešlápnout hodně plyn aby se to rozběhlo. Při teplotách kolem + 5 stupňů je to už hodně špatné. Za tepla vše OK. Žhavičky jsem vyměnil již všechny, ale problém pořád stejný. Díky za radu. Pavel
Červen 26, 201213 r Čau,řešil jsem podobný problém,jen začal vynechávat,když byl ohřátý kolem 40 stupňů. Vyměnil jsem elektriku k PD vstřikům a dobrý.Poradil mě to mechanik u nás. Dráty jsou v oleji a časem ůplně ztvrdnou a kontakty u PD už nepruží.Někdo znovu ty konektorky napruží,ale prý to není na dlouho. Ü mě to tak bylo,zdar.
Říjen 3, 201311 r zdar mam uplne s tejny problem u fabie ATD! uz kolem 12-14 stupnu blebe chyta neni to na drc,ale dulezity je spis,ze spatne zabali vscehny valce je to tka 3,5 valce jinak to nedokazu rict. vymenil sem vadny zhavic a samozrejme se nic nezmenuilo. zkusil sme odpojit cidlo teploty at to zhavi,protoze ani kdyz sou 2 a to ma do 5 zhavit to nezhavi kontrolka hned zhasne. no a bez cidla to zhavilo a chytlo nadherne na 4 valce. problem je,ze cidlo je dle diagnostiky dobre budik ukazuje a teplota schodna sokolim zhruba. akorat na budiku kdyz je okolo pulky mezi nulou a provozni to ukazuje na diagnostice trosku vic,ale to je budik ten nikdy nebude presny zejo. chci se zeptat jestli jde nejak upravit doma a hlavne teplota zhaveni chci at to zhavi od 10 nad nulou. nechci ten motor trapit tim,ze nestartuje krasne na 4 valce
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.