Přejít na obsah

Výměna pístních kroužků 1,6 AKL


Jose123

Doporučené příspěvky

našel jsem to jen tak, ale na cokoliv z internetu je záruka 14 dní vrácení zboží, navíc firma sachs je prvovýroba, tak by neměl být problém - vím, je to z Polska, ale prvovýroba. Všude u našich sousedů jsou levnější náhradní díly - sleduju primárně Německo a Rakousko, protože se výborně domluvím - můj job :)

Chtěl jsem se zeptat - máš v autě ještě původní bubny a alternátor ? U mě ty bubny už za moc stát nebudou, ale neřeším to, to vyřeší až stk za rok a 4 měsíce, pak zřejmě i s kotoučema vpředu. Myslím tím, jestli dát jenom nové pakny nebo i s bubnama novýma ? Já myslel, že původní buben tak těch 300tkm i víc vydrží. Já mám podle účtů ještě původní i pakny. Jak je to u Tebe ? To máš auto taky z Německa ?

Editováno: , autor: Jose123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jak píšeš, prodejce je z Polska! a i když je to Sachs, tak tomu stejně nevěřím, to si radši koupím normálně v obchodě nebo v e-shopu, než takhle... :)

Co se týká altíku, tak ten by měl být původní tzn. Bosch 90A a bubny už mám měněný. Ve 190 000 km jsem dával nové bubny Zimmermann (původní už byly sjetý na maximum a byly křivý) a taky jsem dával nový pakny s brzdovýma válečkama. Po roce jsem musel dát opět nové válečky (ty měněné začaly téct) a teď při 213 000 jsem musel ty bubny Zimmermann nechat stočit na soustruhu (na STK zjistili, že jeden je oválný, tak oba bubny stočily tuším o 0,1 mm) a co se týká výdrže, tak 300 000 km nevydrží ani náhodou, ono i 200 000 km je na bubny dost a Octu mám českou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tuhle by to bylo z Německa, cena i s poštovným přes zásilkovou firmu zNemecka.eu cca 2200kč, takže to vyjde na stejno. Jinak ne všechno z Polska je špatné, vlastní zkušenost. ND v Česku jsou z 99% předražené, někdy méně, jindy i o 300% ! PS: Ještě funguje ta stk ve tvém městě ? (schválně neříkám jakém) :) Tam byli přátelští :)

http://www.ebay.de/i...a#ht_3156wt_982

Editováno: , autor: Jose123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, ne vždy musí být věci z Polska špatný, ale já radši nakupuji u prověřených prodejců (Sebo, cc-autodíly) a radši si i něco připlatím ;) . Jinak ta STK pořád funguje (pokud myslíš tu co je na začátku města, za průmyslovou zónou) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Záleží na servise a jeho sazbách. Mně tehdy dělali komplet výměnu pístních kruhů, těsnění pod hlavou, srovnání a tlakování hlavy+ventil.sedla, nové předepjaté šrouby hlavy, guféra, těsnění sání. Něco jsem si dodal sám, něco servis. Záleží na rychlosti opravy hlavy, ale myslím si, že max do týdne to zvládnou. Před 2 lety jsem platil 12k za výše uvedenou opravu, ale bylo to přes známého. Po opravě to mělo lepší dynamiku, menší spotřebu a olej to nežralo vůbec (děláno při 190k km, kdy to bralo okolo 0.8litr/1000km - byly tam prasklé 2 pístní kruhy). Auto bylo upraveno na provoz LPG.
Jinak nemá cenu pouze měnit stírací guféra. To je poloviční práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za odpověď, právě se chystám přesně na stejnou opravu motoru jako jste dělal vy, tak mě zajímají přibližně ty ceny, abych věděl na čem jsem. Jelikož jsem student, tak si to musím pořádně propočítat. Auto mi žere 1l na 1000km oleje a právě se mi začala celkem rychle ztrácet voda. 

Editováno: , autor: Dalibor Wind
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj. Měl bych dotaz ohledně Octavie 1,6 2009, motor asi AVU, nebo BFQ. Chtěl bych koupit jednu zachovalou. Má najeto údajně 123 tis. a dle slov majitele žere olej. Nevím kolik a kama ale údajně by měla stačit výměna gufer. Jinde zas všichni píšou píšou že výměna gufer je jen poloviční práce. Na druhou stranu nevím jestli je při takovém nájezdu vůbec možné že budou KO i kroužky. Nezmám tyto motory,jezdím ve feldě a tyto problémy sem nikdy neměl :D. Cena je kolem 80 k tak by mě zajímal nějaký názor na situaci, případně kolik to v servisu vyjde +- dát do kupy.  Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam od nova BFQ 2009  od nova ten motor zral liter na cca 15tkm.Neskor sa to vysplhalo na dvojnasobok.Ale to je stale pohoda,kedze ja som jazdil 70 % dialnice a zvysok mesto.Motor isiel jak hodinky do 276tkm ked podpalilo ventil tak som to svojpomocne prekruzkoval za cca 1400 € aj s novou spojkou novy komplet podvozok.Teraz mam 345 tkm a ide zase ako hodinky zerie cca liter.BFQ su ale najhaklivejsie na tesnost sania.Kedze sa hadice oddelia od bloku zacnu kolisat otacky a plno ludi bude menit zvytocne sviecky a pod.Ak mas este dotazy opytaj sa.P.s.s podpalenym ventilom som dosiel domov z Amsterdamu .Nikdy ma motor nenechal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...