JasteR Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Znamej zvazuje koupit tuhle Octavku, neni cena naka nizka na DSGcko ? http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=127092&jm=29459 Cena je skutečně nižší ale to nemusí nic znamenat, skutečně to může být tím automatem předsudky ho staví do nepříznivého světla.DSG je nutno pravidelně servisovat ale není to žádné cenové drama, tušímže výměna oleje a filtru přijde okolo 6000,- Kč. Pravidelne servisovat znamena co , po kolika km ? 30t ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 (editace) Znamej zvazuje koupit tuhle Octavku, neni cena naka nizka na DSGcko ?http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=127092&jm=29459 Cena je skutečně nižší ale to nemusí nic znamenat, skutečně to může být tím automatem předsudky ho staví do nepříznivého světla.DSG je nutno pravidelně servisovat ale není to žádné cenové drama, tušímže výměna oleje a filtru přijde okolo 6000,- Kč. Pravidelne servisovat znamena co , po kolika km ? 30t ? ano každých 30 tisic u oleje Longlife, což je 6000 jak říká Rosta, ale každých 60 000km se mění nápln v DSG, což stojí celkem s výměnou oleje atd.. 15 000 CZK... tzn že až to bude teď ve 120 000 tis servisovat , tak se pěkně prohne Editováno: 2. Únor 2008, autor: Nexus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Olej v DSG+ Filtr nevyjde na 15000 ale na cca 6500,-Kč. Jinak kdo tomu trošku rozumí,nejezdí na Long ale na klasiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 (editace) Olej v DSG+ Filtr nevyjde na 15000 ale na cca 6500,-Kč.Jinak kdo tomu trošku rozumí,nejezdí na Long ale na klasiku kdybys sis to líp přečetl tak jsem tam psal , že výměna náplně v dsg plus výměna oleje (v motoru) atd vyjde komplet na 15000 CZK... a co myslíš tou větou: "Jinak kdo tomu trošku rozumí,nejezdí na Long ale na klasiku" Editováno: 2. Únor 2008, autor: Nexus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 DSG=6500,- motor=1600,- Pořád se nemohu dopočítat do 15000. Olej Long Life špičkový se dá sehnat po 350,-kč(Mobil 1) Jinak každý,kdo do toho dělá ti řekne,ať se vysereš na Long,a jezdíš na fullsynt,k motoru je to rozhodně lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 No na vymunu oleje a filtru by stejne nejezdil do skodovky, zajimalo me spise ty investice navic k te DSG, takze jestli dobre rozumim tak kazdych 60tkm za cca 7t,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 DSG=6500,-motor=1600,- Pořád se nemohu dopočítat do 15000. Olej Long Life špičkový se dá sehnat po 350,-kč(Mobil 1) Jinak každý,kdo do toho dělá ti řekne,ať se vysereš na Long,a jezdíš na fullsynt,k motoru je to rozhodně lepší Tak to je jasný, že se dá sehnat že... ale proste když jsem měl svoje DSG tak jsem komplet servi spři 60 tis platil asi 13500 CZK... já mám radši Longlife a asi neni tak špatný, když na něj jezdi celá západní Evropa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gembler Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 (editace) zdravim maniaci, tak napokon ma ESP oslovilo a kedze sa mi na Vase rady nechcelo vrtat v Octavii I 4x4 a dorabat tam ESP tak som ju napokon predal a rozhodol som sa pre Octaviu II 4x4 ktore maju uz v zaklade ESP poviem troska blizssie ohladom tej octavie rocnik maj 2006, najazdene poctivych 74 000km, 1,9TDi 77kW v kombiku, pravidelne servisovana v skodovke po 30 000km a 60 000km, udrziavana a garazovana, vybava 6 rychlostana-manual, 4 x airbag, posinovac, ABS, ESP, hmlovky, Defend-Lock, imobilizer, palubny pocitac, elektricke zrkadla vyhrievane, dialkove ovladanie s centralom, stresny nosic, servisna knizka, brzdovy asistent, folie, stredna laktova opierka ake mate skusenosti s poruchami u konkretne tohto rocniku 5/2006 a na co si mam dat pozor pri kupe? kam sa pozriet co otestovat? ktore su najcastejsie zavady a ako ich zistim? PS. kolko ma vyjde domontovanie elektrickeho otvarania zadnych okien? je mi jasne ze sa tam bude musiet vymenit ten tapicer lebo v tom povodnom bude diera po klucke, bude tam ina mriezka reproduktorov + vypinac a bude sa musiet menit aj to madlo u sofera z povodnych 2 na 5 vypinacov mam taky dojem, a kolko by to asi tak stalo? bude sa to dat aj doma spravit? na okna by to malo pasovat - nebudem musiet vymienat aj cele okna? a xenony + tempomat mam uz tiez v plane ale to ma este cas PS2. co mam ako prve spravit po kupe pri tychto kilometrov? u predosleho auta som vymenil olej ale co mam spravit tu? rozvody - kedy ich treba menit? popripade kvapalinu brzdovu? chladiacu? dakujem Vam vsetkym za rady a postrehy, v nedelu ju idem obzriet a uz sa tesim na toho strieborneho sipa... s ESP Editováno: 17. Duben 2008, autor: Gembler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 rozvody se dělaj při 120tis km, takže jestli má tohle opravdu ty km tak by to byly vyhozený peníze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gembler Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 dik je to pravda ze turba odchadzaju pri cca 70 000km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 tohle nemůžeš brát jako dogma. mám najeto 121tis km a turbo původní. že někomu odešlo neznamená, že odcházej ve velkým Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 tohle nemůžeš brát jako dogma. mám najeto 121tis km a turbo původní. že někomu odešlo neznamená, že odcházej ve velkým Já mám sice ročník 2004 ale to je fuk a taky jsem za hranicí 70000 km, teď aktuálně 79000km s tím, že na čip šlo auto v 18000 km a turbo bez jediného problému původní. Takže potvrzuji nebo lépe řečeno, že odcházejí pravidelně turba v 70 000 km, to je nesmysl. Záleží na to kdo a jak s tím jezdí. V tom se asi shodneme všichni ne ? :-) Mě spíš po páteční zkušební jízdě v mírně jeté O2 RS TDI vrtá hlavou jak se k tomu eresu dostat. Jak jsem přesedl do své čipované 1.9TDI, tak jsem si připadal že stojím, tak jsem pro jistotu jezdil v sobotu v manželčině slabé Agéčkové astře, teď mi připadá i moje O2 že trochu jede. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 jinak teda mam taky 04. mladší ročníky na tom budou určo líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gembler Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) dnes som bol mrknut na auta v AAA AUTO bol som sa previest v RSovej Octavii a spravil som nasledovne zaradil som 1 roztiahol 2 roztiahol 3 roztiahol ale zistil som ze treba odbocovat tak som ubral vymackol spojku vyradil rychlost a nechal motor bezat na volnobeh zo 70km/h az do nejakych 5km/h a ten tlusty pako predavac mi povedal surovo a drzo citujem doslova a do pismena ,,chlapec to turbo si takymto stylom jazdy rychlo od*ebes, turbo je mazane vtedy ked motor taha, ked motor prestane tahat tak turbo nemaze zadre sa a je v pi*i" a ja sa pytam ako sa potom podla toho tlustocha ma ochladzovat turbo po dlhsej ture? to mam jazdit na parkovisku stale na 1ke? vie mi to niekto vysvetlit? moj doterajsi postup je taky, ze rano sadnem nastartujem necham 30s na volnobech pobublat motor potom zaradim hned si zapnem aj klimu svetla a idem (niekedy este zapnem dalsie spotrebice aby sa mi motor rychlejsie zohrial) az ked stupne teplota tocim ho do vyssich otacok....pridem po dlhsej trase do ciela odstavim vyradim rychlost a necham motor este takych 30-60s na volnobech a potom vypnem vie mi niekto odborne povedat ci sa spravam k dieslu teda turbodieslu setrne alebo si ho kazim? docital som sa ze niekto ked nastartuje nezapina ziadne spotrebice ale necha motor zohriat normalne beznou jazdou az ked sa zohreje vtedy si zapne klimu...spotrebice a zacne aj trocha tocit vyssie otacky... Editováno: 20. Duben 2008, autor: Gembler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 upřímně? jdeš na to zbytečně moc vědecky. to omílané dochlazování turba je podle mě uplně zbytečný, pokud neděláš to, že auto drtíš na plnej plyn, pak ti rupne v bedně, dupneš na brzdy a okamžitě chcípneš. tohle uvažující člověk nikdy neudělá a už jen ten dojezd na parkoviště turbo dochladí. nikdy jsem nic nedochlazoval, zahřejvání taky moc řešíš. ano, netočit auto za studena (i když to je taky k zamyšlení, ono bys měl motor držet tak, aby nebyl moc v tahu, tzn, i když podle mě pojedeš za studena na 3500tis otáček po rovině a budeš plyn jenom hladit, tak to bude podle mě lepší, než když ho budeš dusit na 1500ot do kopce na 5ku). ráno nastartuju a hned jedu, jakmile ohřeju na 90, můžu jí prohnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 26. Duben 2008 Sdílet Vloženo 26. Duben 2008 při koupi nevím, mám benzín , ale na co po koupi to vím přesně = na zloděje , tahle motorizace s 4x4 je mezi nima TOP !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Zdravím všechny, mám dilema, chystám se vyměnit mou spolehlivou perfektní a v "plné náloži" byť starší OI ( 8 let) za něco jiného , ale co. Přemýšlím nad: 1/ A4 COMBI 2.0 TDi/1,8 TFSI 2/ OII SCOUT 2.0TDI 3/ BMW 3 COMBI 2.0 D 4/ CHEVROLET CAPTIVA 2.0 TDCI a pod. do čeho by jste šli? Jaké máte zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 NECHCI TU VYVOLAT ŽÁDNÝ FLAME, ale dneska bych spíš než u dieslu, zvlášť od škodovky, uvažoval o benzínu, 1.8 TSI je velice povedený motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zitny Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 No jestli to auto budes zas mit 8 let, asi by bylo vhodny zajit se poptat na ceny do servisu, u toho bawora bys mohl casem dopadnout tak, ze si na prohlidku s olejem, rozvodama a nedejboze nejakou opravou po zaruce budes muset vzit hypoteku... navic trojkovy bawo je myslim docela maly... Ten chevrolet ani nevim jak vypada Takze bych to zredukoval na A4 vs Scout, a Miskin ma pravdu s tim motorem... 1.8 bude lepsi... takze A4 Jestli teda embe nezacne na podzim davat do skautika taky 1.8... kdyz supa 4x4 1.8 nabizi (samozrejme zatim jen v Nemecku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 z tohodle si vyber mezi audi a bmw. tomu, že je trojkový bmw malý nevěř, nejdřív si do něj sedni a uvidíš. extrémně drahýho servisu bych se nebál, btw vybírat auto podle nákladů na servis v týhle třídě? jo a hlavně si nekupuju TDI. to bys tu byl za vola největšího... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXX TOMCAT XXX Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Pozeram, že chceš kúpiť combi. Takže potrebuješ väčší kufor. Bawo nic moc, A4 avant ma menší kufor ako OII lift. Takže u mňa Scout. Alebo si kup Supa II 1,8 TSI a mas vyriesené. Super motor a obrovský kufor. Cena rovnaká alebo nižšia ako A4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Proč by byl za vola největšího? jen tak se ptám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Proč by byl za vola největšího? jen tak se ptám TDI mám teď v 96 kW a spokojenost, spotřeba zátah....atd. jinak se spíše kloním ke SCOUT nebo CAPTIVA - jezdíme dost lyžovat - v létě budu, předpokládám, tahat občas přívěs s koněm. ....:-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Proč by byl za vola největšího? jen tak se ptám ale nic, jen takovej místní trend poslední dobou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 ani nevím proč...?! ale já bych bral Scouta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.