Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

vymena spojky v 90k km to je nejak brzo ne? proc byla menena potom bych patral

Normalne se pry meni ve 200k km, takze se ted interval vymeny posunul na 300k. Zacalo tam pry neco chrastit a byla menena na zaruku. Mozna neco, jako meli kolegove v tomto tematu. Jeden take menil spojku pri 88k

 

http://forum.skodahome.cz/topic/118587-16-tdi-spojka/

Editováno: , autor: K1ller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, našel jsem pekny kousek OCT II RS 125KW 05/2008 - to jeste bude asi PD, co?

 

Jinak auto ma najeto 180.000  (vychazi cca22tisic ročne)  a pán píše že má - nové turbo, nové vstřiky, nová spojka

Vůbec jsem se toto auto nezajímal, je to normální pri těchto km? nebo je to jen páteční auto a radši do něj nejít?

 

Vse kompletně servisováno ve škoda, serviska, 1. majitel, Deutschland,...

Jinak auto se mí líbí a hlavně se prodává ve stejném měste, kde bydlí přibuzní, takže kontakt s němcem jednoduchý,... :)

 

Díky za odpoved a rady k tomuto autu :)

Editováno: , autor: eXt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ze bych se v tom az tak vyznal, ale auto ma pomerne malou vybavu, neoriginalni disky a zadni brzdy zrale na vymenu. To jsou zapory, ktere me biji do oci. Brzdy vymenis lehce, kola (kdybys chtel) taky. Ale s vybavou uz to tak jednoduche neni. Takze to je treba promyslet.

 

Co se tyce Skoda Plus, tak to neni nic spatneho, ale podle zkusenosti ruznych lidi tam take prodavaji spoustu "vraku". I kdyz to si moc nevyberes. :kol-32: Ja svoji OII kupoval v autobazaru a v podstate si nemuzu stezovat. Ne ze bych nemusel nic opravovat, ale jsou to opravy, ktere se vzhledem k najezdu daji predpokladat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravovane jiste nebude tak dobre jako nove. Je otazka, co s tim prahem bylo.

 

S firemakama se samozrejme nejezdi jako se svym. (Vyjimky se najdou, ale na to moc spolehat asi nelze.)

 

Jaky je pro tebe v tomto pripade rozdil, jestli jsi v TP 3. nebo 4. majitel? To uz bych neresil. Je to prece jen zaznam navic, na auto to mit vliv nebude. :kol-32:

 

Snad se najde nekdo se zkusenym okem a mrkne ti na to. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trochu přemýšlím o těch třech hvězdičkách Cebia - "malým množstvím informací o autě (Km) v systému cebia. Ty lze jednoduše ověřit pomocí všech zápisů v obou SK". Podle mě si Cebia hrabe i do těch údajů Škodovky, takže buď tam ta čísla jsou, nebo nejsou. A jestli jsou jen v té papírové, tak je to k prdu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cebia me dost sklamala, kupoval jsem bazarové auto suzuki, v suzuce mne rekli spoustu informaci o servise atd i Km prubeh jakto knim jezdilo apk jsem videl k auto na bazaru nejvyssí verzi udaju od cebia a uplne jiné KM jiné KM na aute vsechno spatně tak kde je potom problém? kdo lze origo servis, bazar nebo cebia?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cebia je ale jen agregátor externích databází (autorizovaný servis, pojišťovny, STK...), je to jen jiný způsob přístupu k témuž. Pokud se údaje rozcházejí je něco v nepořádku. Samozřejmě nedokážu posoudit jakou má Cebia konektivitu na oficiální zastoupení Suzuki a zda vůbec tato značka tady nějakou společnou databázi provozuje. Registry jednotlivých servisů jsou k ničemu... Osobně mi vždy vše sedělo, maximálně se kvůli odlišnému přístupu k zaokrouhlování mírně lišil záznam z pojišťovny a pak ze servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pises ze bazarum neveris a najdes si auto v bazaru a jeste u lumpu v plusauto :D kasli na to,najdi si neco v nemecku nebo nekoho kdo ti to doveze,cebia je uplne k prdu te vubec neverte,jedine tak u auta koupene tady u nas s plnym servisem jinak je to k nicemu,zbytecne vyhozene penize,tu cernou bych taky nevzal,vybava slaba za chvili by te to stvalo,a jestli nema protikorozni kontrolu tak uz zadnou pripadnou rez nevyreklamujes tak si to poradne projdi,pate dvere,kapota zespodu u okna v tom zlabku,vnitrni cast zadniho prahu a vsechny dvere hlavne v dolni casti se rady delaji puchyrky,hodne stesti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu se pro některé uživatele opakovat, ale taky jsem kupoval auto na škodaplus, respektive přes škofin a zkušenosti jsou takové, že certifikát od cebie je něco jako certifikát ověřené firmy, tudíž úplně k ničemu. Kupoval jsem 2.0TDi po 3 letém operáku se 120 tisíci najety. Historie, pravidelný servis a krásné auto... Za 2 tisíce odešlo turbo, za 30 tisíc vstřiky. Pojistil jsem si to přes CarGarantie a vyplatilo se, ale i tak to něco málo stálo z mé kapsy. Tím chci jenom říct, škodaplus neznamená 100% kvalita, je to furt jenom auto a záleží na tom, kdo s ním jezdil předtím.

Co se týče oprav prahu, nevidím v tom nic markantního. Na parkovišti mi při vyjíždění odřel mladej klučina zadek auta a vzal to i přes zadní dveře. Prahy jsem měl poškozený ze zvedáku (debilní pneuservis) a na té poškozené straně mi to opravili (platila to pojišťovna) a udělali to v autorizáku fakt krásně. Navíc, na prahy patří i jakási směs, kterou ti v běžné lakovně neudělají, takže pokud ten servis byl v autorizáku a udělali to jak měli, tak bych za to byl vlastně rád. Ono když s autem jezdíš a nemáš ho jenom na leštění, tak se ti ten prah od kamínku, které skákají od kol stejně podrápe. Jinak poškozené prahy má každá 3. Octavie, nevím jestli servisy nevědí, jak zvedat auta, ale je to fakt častý. I já pitomeček jsem jednou zvedal auto s neoriginálním heverem (abych zvedl celé auto) a pak čumím, že mi to sjelo kam nemělo a práh vymáčknutý směrem ven.. je to hned.

Neřeknu, když je svařovanej zadek nebo předek, takový auto bych fakt nechtěl, ale takový kraviny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejlepším zdrojem jsou auta z operativního leasingu (jasně doložitelný původ, servis) - nejlépe přímo od leasingovky, případně přes bazar (bazary je vykupují ve velkém). Vyhni se dovezenému autu - nedá se u něj ověřit historie a každý ti může nabulíkovat, co chce. Hlavně mladé kvalitní ojetiny zůstavají v zemi původu, kvůli kurzu se je teď k nám nevyplatí vozit, doveze se jen to, co je v dané zemi neprodejné a tedy pod cenou. Naopak se nyní kvalitní ojetiny od nás vozí do Německa. Dokud bude ČNB držet kurz, tak to jiné nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do nemecka se nic nevozi a ani nikdy vozit nebude pokud by to nebyl novy kus,samo ze vyjimky se najdou,a pokud i ty pujdes jako fyzicka osoba koupit auto tam tak je to taky nesmysl protoze se to nevyplati,ale clovek ktery s nema obchoduje 10-15 let a bere 50 a vice aut rocne je uplne nekde jinde cenove atd.ty auta se ani nikde neinzeruju atp.to co zbyte a nikdo nechce tak jde pak na inzerci a berou to skoro vse polaci,slovaci atd.vic to rozebirat nebudu

ohledne te historie to neni pravda co pises,pokud je to koncern tak dohledas vse,a kdyz to treba nejezdi do znacky tak treba km dohledas treba  z tuv,navic nemcky auta sou vybavenejsi,lepsi servis,kvalitni nafta a cesty,ja treba rocne se ucastnim 20-40 koupi aut co si znami nebo jejich kamosi atd chteji koupit jako poradce nebo tak neco a z 90procent se nekoupi cesky auto protoze to sou sroty,sam mam auta z nemecka a vzdy spokojenost,zatim,na nove neni tak kupuju stare olitane vrany ale 200tis km z nemecka je jak tady kdyz ma 50 :D samo vijimky jsou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele pokud budes kupovat auto c9 ma najeto vic nez 100tis. km zak pocitej s tim ze zacne neco odchazet. Pokud chces auto na 10 let tak bych se koukal na neco po necem s nizkym najezdem km. Sam jsem kupoval na skodaplus auto s 20tis. km a nemuzu rict ze by mu neco bylo. Vybava je kazdyho vec ale plati tam jaka si umernost ze cim vyssi vybava tim vyssi cena. Samozrejme to co jsi postul v odkaze je az moc velke holatko. Minimalne ambition plus vybavu. A myslim ze dvouzonova klima neni uplne ten parametr ktery by mel rozhodovat o koupe auta. Navic skodaplus ma pristup do databaze skody kde jsou zapsany vsechny navstevy v autorizovanem servise i s popisem provadenych ukonu. Nemam spatnou zkusenost se skodaplus! Je to pro me vic nez klasicky bazar nekde u silnice.

Edit: pokud koukas po nejakem 1.2/1.4 TSI do data 09/2011 tak opatrne. Mely problem s rozvody. Osobne bych se zameril minimalne na rocnik 2012

Editováno: , autor: Enemy5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do nemecka se nic nevozi a ani nikdy vozit nebude pokud by to nebyl novy kus,samo ze vyjimky se najdou,a pokud i ty pujdes jako fyzicka osoba koupit auto tam tak je to taky nesmysl protoze se to nevyplati....

Prostě nemáš pravdu, jen loni se vyvezlo skoro 100 tisíc ojetin do pěti let stáří. Velká část toho samozřejmě připadá na reexporty vpodstatě nových aut - to se dělo vždy (automobilky tím vylepšují statistiky prodeje na českém trhu), ovšem po oslabení koruny začal vývoz do eurozony růst 50procentním tempem právě díky skutečným ojetinám. Ty statistky jsou snadno dohledatelné, pokud nevěříš, použij Google.

 

Ano, ta auta se dají ověřit v Německu, ale z Česka to budeš kontrolovat hodně blbě. Prostě musíš slepě věřit tomu, kdo ti to prodává. Třeba se nedostaneš k pojišťovnám, což je podle mě nejdůležitější údaj. (U nás se přitom ťukance a bouračky přes Cebii dají zjistit a občas je to dokonce i s fotkama).

 

Jestli jsem to správně pochopil, tak autům rozumíš = jsi v úplně jiné situaci než tazatel. Ten si auto mezi šrotem sám nevybere, proto potřebuje nějakou "berličku". A aby slepě uvěřil nějakému překupníkovi, že zrovna on je ten jeden z mála poctivých je snad ještě větší loterie jako návštěva prvního autobazaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obecně platí že po cca třech letech a 100 tis. km je cena auta poloviční. Tak se podívej do ceníků, kolik tenkrát v této výbavě stálo nové. Výbava není nejlepší, ale zase se tváří jako mimořádně nejeté.... Jen ale připomenu, že při koupi aut "na ulici" se odehrávají ty největší podvody. Může to být stejně tak poctivec, který se jen nechce dělit s autobazarem o provizi, tak podvodník, kterého z autobazaru s tím autem vyhodili. Na ulici záruku na původ vozu asi nikdy nedostaneš a budeš muset o to více prověřovat, respektive necat si prověřovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě nemáš pravdu, jen loni se vyvezlo skoro 100 tisíc ojetin do pěti let stáří. Velká část toho samozřejmě připadá na reexporty vpodstatě nových aut - to se dělo vždy (automobilky tím vylepšují statistiky prodeje na českém trhu), ovšem po oslabení koruny začal vývoz do eurozony růst 50procentním tempem právě díky skutečným ojetinám. Ty statistky jsou snadno dohledatelné, pokud nevěříš, použij Google.

 

Ano, ta auta se dají ověřit v Německu, ale z Česka to budeš kontrolovat hodně blbě. Prostě musíš slepě věřit tomu, kdo ti to prodává. Třeba se nedostaneš k pojišťovnám, což je podle mě nejdůležitější údaj. (U nás se přitom ťukance a bouračky přes Cebii dají zjistit a občas je to dokonce i s fotkama).

 

Jestli jsem to správně pochopil, tak autům rozumíš = jsi v úplně jiné situaci než tazatel. Ten si auto mezi šrotem sám nevybere, proto potřebuje nějakou "berličku". A aby slepě uvěřil nějakému překupníkovi, že zrovna on je ten jeden z mála poctivých je snad ještě větší loterie jako návštěva prvního autobazaru.

ja se nebudu dohadovat,kazdy na to mame svuj nazor,eurozona je hodne velky pojem,ja se bavim o nemecku ale to je jedno,a jestli nekdo veri cebii tak je blazen,ano muze mit spravne udaje ale je hodne pripadu kdy to tak neni,a pokud je to dovoz tak uz cebia nema vubec smysl,a dohledas skoro vse kdyz vis na koho se obratit a na jaky system :)tak rozumim trochu,vim kam se podivat atd.ale do spousty veci clovek stejne nevidi takze vzdy jde hlavne o to nekoupit uplnou mrdku 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že kdybych si vyžádal VIN a zašel do nejbližší škodovky tam kde on nejezdil, tak za poplatek by my to mohli  ověřit. Zatím pro mě nemá cenu ověřovat vozidlo - ne že by mě nezajímalo, ale s finančního hlediska. 

dam ti priklad,ted sem jednomu znamemu okukoval auto pres net,koupeno cr uplna historie,dle skody vse ok,zadna havarie atd.jenomze pan to boural na predek a opravoval mimo znacku takze ten udaj ti ve skodovce nereknou protoze ho nevi,kdyz sem mu volal ze to bylo na predek a skoda za 2600euro tak zapiral jak svina a pak uz ani tel nebral :D ale to jenom jeden z pripadu,samo ze to mohlo byt dobre opravene,vzdy jde hlavne o to jak je to opraveno,co si budem nalhavat dnes je skoro vse bourane,lakovane at uz malo nebo vic,vzdy jde o kvalitu opravy,dokonce vim i o par pripadech kdy si clovek koupil nove na salonu uz opravovane :D timto nechcu nikoho strasit ale dnes je mozne fakt vse

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...